Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom nagyon jól. Csak próbáltam logikus oldalról megfogni a dolgot. ennyi nem több
Lehet hogy túl spiccben tartom a lábam ilyenkor. Nem tudom. Majd figyelek rá :-)
Na ja, az még nem gyors :)
De most te is azt kezdted el magyarázni, hogy lehet-e majréval is gyorsan fordulni. Igen, lehet, de ha peremig döntené akkor még gyorsabban fordulna. Nem véletlen nem látsz egy normálisabb motorverseny után sem majrécsíkot a motorokon. A térdelésnek is az lenne a lényege, hogy annál tovább nem nagyon kell dönteni, mert akkor kellene pont a gumi szélén lenni, mikor lent van a térd. Az más kérdés, hogy sokan úgy nyújtózkodnak, hogy marad majréjuk térdelés közben is.
http://youtu.be/EauK7wdiMQc

A gyorsasag relativ
Azert er le mert hulyen tartod a labad, ugy van az a motor kitalalva hogy akkor er le valamiis ha teljesen a gumi szelen jarsz a gyari nyomassal.
Ez a vég...

"Azonban sokféle technika van amivel fordulhat az ember. Elképzelhetőnek tartom hogy van olyan sebesség tartomány ami már gyorsnak mondható de a kanyartechnika jóvoltából még nincs kiborítva peremig a motor"
Igen, de ebben igazad van, de nem is erről volt szó. Gondolj bele, hogy kiülve motorról lelógva, ráadásul peremig döntve mennyire lenne gyorsabb nálad. Én is gyorsabb voltam az első pályázásomon majrásan mint sokan mentesen, mert én kiültem a motor mellé kicsit.
Csak akkor szab határt a sebesség, hogy nem tud a maximális sebességig felgyorsulni amivel a kanyart be lehet venni, magyarul féktáv sincs. De azért nem nagyon hallottam olyan pályáról ahol nem kéne fékezni
Hát nem tudom. nem adok senkinek sem igazat. Azonban sokféle technika van amivel fordulhat az ember. Elképzelhetőnek tartom hogy van olyan sebesség tartomány ami már gyorsnak mondható de a kanyartechnika jóvoltából még nincs kiborítva peremig a motor. Nem állítom hogy ez az eset is ez. De elképzelhetőnek tartom. Hiszen pl a kitérdelős technikával kanyarodók ugyan annál a sebességgel ugyan abban a kanyarban nem kell hogy a motort akkor fokban bedöntse mint aki pl a lenyomós technikával fordul. hiszen olyankor mindkét pilóta a súlyközéppont helyével játszik. persze egy szint után mindegy. Így is úgy is határig lesz borítva. De elképzelhetőnek tartom. Én magam a behajolós technikával fordulok azaz mélyen behajolok a belső íven a belső kormánykifli felé de nem térdelek ki (Mert nem tudok. Így marad olyan ujjnyi majrém hátul de én ezzel nagyon jól elvagyok. Nem is hiszem hogy sok minden marad még a motorban. Mert némely úthibán már le le ér a cipőm orra, tehát a kipufogóm már nincs messze az aszfalttól. Nekem ugyanis az érne le először.)
Pedig adott pályán lehet, én peckesen ülök úgy, hogy még véletlenül sem mozdulok el az ülésben kanyarban mert nem vagyok én majom, hogy lógjak viszont így hamar elfogy a majrécsík annak ellenére, hogy nem megyek gyorsan míg a nálam mozgékonyabbaknak a moitorja nem dől be annyira hisz a súlypont a testük által mégis lejjebb van ezért nem ritka, hogy egyforma tempóval nekik nagyobb a csík mint nekem. Nyilván minél gyorsabban mennek azért annál jobban be kell dönteni, de ha a motoerő a sebességnek határt szab akkor nem döntögetéssel tud gyorsabb lenni.
De most nem is erről volt szó, azért az sv-t le lehet peremig dönteni, hacsak nem 200/65 van rajta és mondjuk hamarabb ér le vmelyik alkatrésze. De akkor sem az a válasz, hogy azért maradt majré mert gyors vagyok és nem látványos.
"200 kiló alatt teljesítménnyel"

Innen kimaradt két szó szóval: 200 kiló alatt tömeggel, tetemes teljesítménnyel
Azért motorja válogatja. Pl az enyémmel már valószínűleg sokkal nehezebb azt a rész lekoptatni. Egy Suzu 200 kiló alatt teljesítménnyel sokféleképpen állogatható futóművel és tetemes erővel szépen borítható. Az én sima egyszerű futóművem plusz a szárazon is 256 Kg súlyom + az én 100+-os súlyom már nem könnyíti meg a peremig borítást. (a rutin hiányáról nem is beszélve) De nem is feltétlenül zavar. Szerpentinen kicsit lemaradok a csapattól aztán amin kiegyenesedik az út utolérem őket. Ők is élvezték a szakaszt, a magam módján én is élveztem. Mi kell még. Nekem ennyi elég. Majd ha javul a technikám fogy a majrém is. De azért túlvállalni nem fogok egy kanyart csak mert van még majrém. Egyáltalán nem izgat a dolog.

Reméltem, hogy másnak is egyértelmű ez, de látod nem.
Jah hát persze. Próbálkozunk is az eltüntetésével de lehet hogy felteszem a pillangó korongot a kisflexemre aztán a télen a műhelypadon kicsit megcsiszolom a szélét hogy ne legyen annyira égő Vagy az is lehet hogy kiszínezem zsírkrétával azt a részt még nem döntöttem el. Ha már kifizettem és nem használom legalább valami esztétikai értéke legyen annak az ujjnyi résznek
De gondolom arra te is rájöttél, hogy minél kisebb a majré annál gyorsabban kanyarodsz
Viszont egyenesben rettentően gyors vagyok. Csak eltekerem a térváltó szerkezetet és csak úgy huss. Csak ne legyen kanyar
Ő sebaj, ha van majré és a csigánál is lassabb lennél legalább nem lennék egyedül Nálam van majré közel egy ujjnyi de annyira nem érdekel hogy az már majdnem hihetetlen
Kanyarban nincs jelentősége az erőnek, moto3ban is ugyan úgy majré nélkül mennek, mint a motogpben, de sztem még az mz kupában is
Jajjj Zoli ne már, nem ezt mondtam...
Azt írtam, hogy majré nélkül gyorsabb vki (tegyük fel h minden más ugyan az, testpozíció, stb), mivel nagyobb dőlésszöggel a sebesség is nagyobb.
Ha lenne majréd akkor még a csigánál is lassabb lennél
Az említett illető 650-nel ment és ott ugye az erő nem akkora.
Tehát majré eltüntetés kötelezően gyorssá tenne engem is?
Mert nem ez a tapasztalatom.
Majré nulla de lassú vagyok mint a csiga.
Te mondtad.
Igazából mindegy is, de ha majréval ment az első ilyen időt, akkor majré nélkül meg lett volna a 2:00 is
Igen én is hasonlókra emlékszem, de az utolsó kupákon azt hiszem megvolt a 2.03, de ez nem biztos.
2006os adatokat találtam, akkor a legjobb 1000es idő 2:05, 650es pedig 2:14 volt.