Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Michelin Race Pilot, mellyel igazán otthon éreztem magam a közút aszfaltjain. Fukeneh frappánsan és pontosan leírta,megfogalmazta a Metzeler gyengéit. A Michelin-nél a Metzeler pozitívumai mellé nem tartoznak a tapasztalt negatívumok... így én jelenleg immár másodszorra rakattam fel és 7-8e km-t símén kibír.
Tisztelt Uraim!

Ha valakit érdekelne 1 pár Michelin Race Power / legújabb típus / alig használt gumi az írjon. Elől 120/70 17 médium-soft, hátul 190/50 17 médium-soft. Ár: 35.000.-/pár.
Most egy Metzeler Roadtec Z6-ot kapott a gyöngyöm böngyöm előre és hátulra is, ez kicsit más mert túra gumi és még nem olyan mint amit megszoktam de nagyon tetszik és állítolag ez kibír majd 12 000 km-t de ezt majd meglátjuk , ez is jól tapad bár ha kanyarívbe kigyorsításkor megfeletkezem magamról érezhetően ki-kitör a hátulja de ezt baromi könyen pici gázelvétellel meg lehet fogni sőt ha jó összejön minden forgalom, utminőség zúzosan lehet Gary McCoy-osat játszani csak picit fosok ha egyszer megtapad valamin akkor valósághű Gary-s lesz a dologból de akkooor is élvezem....
Nekem ez volt az az előző hátsó és 4500 km alatt megette, szövetre. A tapadása szerintem kifogástalan sőt hidegen is már teljesen jól tapadt és elég hamar bemelegedett, esőben nekem nem volt probléma csak egy pötyet óvatosabban kellet zúzni de ez természetes. Viszont frankón láthatóan gyorsan kopott, és mivel kicsit messze van a Mátra az oldalát csak 70% tudod koptatni mikor a középső részen már kilóg a szövet, viszot az második gumim a bridgestone után amin pályás teljesen eltünt a rinyacsík. Alapjába véve egy nagyon jó tapadású, nagyon pontos visszajelzésű, és kanyarban is remekül kontrolálható gumi, egyetlen hibája az erőteljes kopási tulajdonsága.
Mi az, ami bevált? (utcára/pályára (lehet más-más))
Ja! És esőben katasztrófális volt!
Kopik,kopik... hamar és "kockásra"(hátsó), de nekem közúton használva hibátlan volt a tapadása.
Köszi srácok!! Akkor megpróbálom magamnak bár tavaly már próbálgattam de úgy eltekertem ,hogy sokkal rosszabb lett ,igaz nem jegyzeteltem és tényleg pár kör után fogalmam se volt mit merre tekertem! Akkor most megpróbálom ésszel!! Mégegyszer köszi!!
Metzeler Sportec M-1
Van valakinek tapasztalata vele?
s írj fel mindent papírra, mert mire lejössz a pályáról úgy is elfelejted, hogy most 1-et feszitettél a csillapításon, vagy egyet lágyítottál a feszítésen, húzó fokozatnál...
szóval, papír ceruza, vagy téglával betonra
Teljesen igaz: egyszerre csak egy beállítást változtass és úgy próbáld, különben ha javul, ha romlik a kezelhetőség, nem tudod az okát.
huhh, hat jol beloni a futomuvet eleg para, igazabol neked kell erezni, hogy mennyire szarul viselkedik a gep, aztan lehet tekergetni, csak arra vigyazz, hogy mindig jegyezd meg mit alitottal, hogy vissza tudd alitani az eredetit (hatha nagyon eltekergeted, es szarabb lesz mint volt)
Lehet, hogy elküldesz a ..csába, de én konkrétan Téged tudnálak elképzelni. Esetleg még szóba jöhet valaki, aki tök ugyanolyan súlyú mint Te, de lehet, hogy egészen más a vezetési stílusa.
Téged pedig úgy képzellek el, hogy pl. a google-ba beírod, hogy futóműbeállítás, ugyanez + motortípus, vagy ha az angol nem okoz gondot, akkor angolul mindez. Ha elolvasod és megérted, hogy mi mire való a futóművön (mit befolyásol a "piszkálása", ill. mit eredményez), plusz találsz infot, hogy a hozzád hasonló súlyú egyén milyen beállításokat talált jónak, akkor könnyen és olcsón juthatsz a tűz közelébe.

(Lehet, hogy kéne egy futómű-témát nyitni?)
Kedves sas! Tudnál nekem valakit ajánlani aki belövi a futóművemet pályára? 900 RR-em van! Előre is köszönöm!
"szar gumi nincs, csak a futóművet kell jól beállítani...
valaki aszondja hogy a Pirellinel nincs jobb...azok mondjak ezt, akik nem tudjak a dunlopra beloni a futomuvet..."
Ezer bocsánat! Az Agyig jutottam, onnan már csak hozzágondoltam a dolgokat, csak kicsit rosszul. Még1x bocsi!
Királyok vagytok, csak így tovább! Így a magamfajta pályázni vágyó talán nem a gumi miatt fog taknyolásveszélybe kerülni..
Agytalanító
de nincs baj, én választottam ezt az ökör nevet!
A gumikkal viszont úgy van minden, ahogy Tommy-gun ( ) mondta!
Pirellinél SC jelzés van, metzelernél RS. A szám a lényeg utána. Első gumiból van 0-ás, ami iszonyat puha, szinte alig használja pár versenyző, ez a kvalifikációs gumi, max 3 kör és annyi neki. Az SC1, RS1 a puha, SC2, RS2 a közepes gumi. Hátsó gumiból van 1 ami a puha, 2 a közepes, és 3 a kemény. A 3-as nyári 40 fokos pályázásra van. Nekem most SC3 van hátul, mert defektet kaptam, és ez volt a gumisnál. Ha nagyon keményen vereti az ember 20 fok fölött már betud melegedni, de nem az igazi, 20 fok alatt meg iszonyat csúszkál. Utcára SC1 SC2 a jófajta párosítás ahogy Agytalanító is mondta. Pályára van aki hátra is SC1-et tesz fel.
Valaki árulja el nekem legyen szíves hogy mit jelent az hogy a gumi SC1 ill. SC2?

Köszi előre is!
Szia Vilmaboy!
Nekem annó egy Aprilia RS 125 R Extrema versenymotoron volt ilyen gumim.Ezzel a gumival vettem meg.Én pályán nem mentem vele,de az előző tulaj valszeg elég sokat,mert a gumi széle eléggé meg volt gyepálva.Szerintem nem rossz gumi,de annyira nem is jó,mert hirtelen csúszik meg,és utánna nehéz irányítani, ahogy Atisrace is mondja.
Miután ez elkopott Michelin Pilot Sport gumit tettem rá és azzal sokkal jobban elégedett voltam.
Üdv...
Ha jót akarsz magadnak és a gépednek, akkor jó gumit tegyél fel.Saját tapasztalatom, hogy bátran lehet fülig dönteni a gépet Pirelli DRAGON SUPERCORSA SC1 elöl, SC2 hátul, illetve Metzeller Rennsport RS1elöl / RS2 hátul!Én ezekben bízom és mást nem is tennék fel, ja és sajnos nem szponzorál egyik gumi gyár sem, pedig megtehetnék ezért az ingyenreklámért!
Háát,nem tudom kinek milyen tapasztalata van erről a gumiról,de nekem jó nincs.Mondjuk én pályán használtam NSR250-esen,de elestem.Kontrolálhatatlanul csúszott meg,semmi előjelzést nem adva.Utcai használatra valószinű nem lehet rossz.
Jónagyot mindenkinek!

Érdekelne, h van e valakinek DUNLOP D207RR gumilya. Vagy tud e róla valamit mondani. Egy zxr750-re kéne. Olyasmi érdekelne, h mennyire tapad, leér e a fülem a betonig, ha ezzel döntök? Hogy viselkedik vizes úton, és milyen gyorsan kopik?

A hozzászólásokat előre is köszi!
Üdv Mindenkinek!

Jó ideje motoszkál a fejemben, hogy kéne menni pályán is a motorommal.. Most, hogy az előző gépet leváltotta a 7R, "pályakezdőként" több, mint megfelelő eszköz áll rendelkezésemre ehhez. Viszont a gumik - a hátsó tuti - nem a legjobbak pályára: AVON AV46 (elöl Metzeler Sportec van). Kell-e attól tartanom, hogy a gumi túlmelegedés, vagy hasonló ok miatt elcsúszik, vagy ez a veszély kezdőként még nem fenyegethet önhibámon kívül?

Persze a topikot nem ezért az egy kérdésért hoztam létre, hanem mert jó volna okulni a tapasztalataitokból: pl. "xy" gumi miért vált be jobban, mint az előzőleg használt "gj" , vagy az ideálisnak talált guminyomás + a motor és a motoros súlya.. Ilyen és hasonló infok birtokában kevésbé lőhet mellé az ember, mintha nekilát 2.5 bar első- és mondjuk 2.8 bar hátsógumi nyomással körözni..