Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te éltedeben nem voltál ennyire közel még ey ilyen szépséghez sem. Te kis ostoba :D szar lehet egesznap hokizni, az a zavaro hogy az en facebook adatlapomat nezegeted pesig te elvbol nem facebookozol, hoppa megegy hazugsag toled. Te kis gyalazat. Mondom moss fogat mert ilyen undorito lepedekes fogak csak sokev alatt johettek ossze.
Persze a fogatlan tanítja a féllábút túraendúró esete.Egy hulladék,neked való.
Mit hazudtam én?
Veszek egy CBR-t,vettem.
Fogok majd pályázni vele?
Fogok..................ki volt kötve mikor?
Nem.
Ellemben teeeee csak faszságokkal traktálsz.
A büdös életbe nem koldulod ki a faterodtól az SMT árát ez ziher...............kell az ifon XXII-re.
A 6-al szereztél egy nőt.Mi lenne ha lenne drágább ifonod?
12 egy ilyen drágaságból?
Ja igen, es guglizz mar ra legalabb csak nyers adatokra. gugli amugy is nagyon megy neked. Csak hogy tudd miert all elso helyen a japo turaendurok kozott a tdm...
A hazugsagaidra reagaltam amit te megint szivedre vettel. Sajnallak Zoli, annyit hazudtal mar itt a sportmotoron hogy te sem tudod kovetni.

Mellesleg az en motorvasarlasomban es valasztasomban nem volt semmi baromsag ellenben a tiedevel. De termeszetesen ezt mindjart kimagyarazod na most jojjonek azok az oltasok es fordulatok amiket en mar leirtam es masolsz rolam
Ja hogy jon a baromsag magyarazasa nagy pofaval mit miert nem teszel meg holott azt irtad?
Mostakkor te szamonkerhetsz rajtam barmit is?
Maunika hulyevagy?
Mondtam en hogy valami baromsagot kitalalsz :D az a tdm ilyan allapotban van amirol te csak almodozhatsz. Olyan aron vettem ami meg az olcsonal is olcsobb volt, ez persze varomsag hiszen logikusan valasztottam,
A horneten penzt kerestem ugy hogy hasznaltam 2evig, ez is egy baromsag volt.
A 990-el majd varj, kuldok rola kepet nemsokara

Joo tudom te meg veszel egy 800as streetet csak dobjak mar piacra.
De helyette mondjuk megcsinaltathatnad a fogadat, vagy mosd meg mert undorito, igy meg az a sarga kiscsaj sem allna szoba veled
ez kurva jó! ügyes
Mondja ezt az aki sarga sv-keresett majd vett egy szurke hornetet,ezutan kinyogott egy ezres sv-t amit azert adott el mert tobb kraftot,tobb izgalmat vart el,kivansag egy ktm smt 990,es mit vett,a vilag lrgszarabb gumitehenet,TDM et.
Levikem ha nem ismernelek majdnem komolyan vennelek.......de neeeem,balfasz maradsz mig elsz.
Szerintem foglalkozz a kis sarga asszonypajtassal,illik hozzad.
Mindenki becsitulhat, mert Zoli már az udvaron gyakorol

http://www.facebook.com/bikers...
Szürkeállományból itt neked van a legnagyobb hiányod. Nem lennék ilyen lusta akkor visszakeresgetnék, de felesleges mert valmi baromsaggal kimagyaraznad. Te vagy az az ember aki hulyeseget hulyeseggel magyaraz ki. Eloszor hangsulyoztad hogy neked nincs idod palyazni majd vetttel egy romot mondvan hogy ebbol palyamotor lesz, most meg megint azt hangoztatod hogy te ugyan nem fogsz palyazni. Normalis az ilyen ember aki sajat maganak hazudik ?
A legnagyobb bajod a szurkeallomany hianyan kivul hogy nem veszed eszre azt a tenyt miszerint minden valtozik.
Idoben is es kialakitasban is.
Gatnak gat,azert van hogy attorjuk,hidd el fogok palyazni csak vannak dolgok amik nem tartoznak rad.
Fogadd el.
Ez attól függ ki mit élvez a motorozásban. Te gondolom az új helyeket ahova eljutsz vele, én meg azt, hogy minél jobban megtanuljak gyorsan motorozni, mélyen kanyarodni, stb. Az már ráadás, hogy én is élvezem ha ezt vmi szép helyen tehetem meg és nem oda-vissza pár km-en.
Pedig allitasod szerint ezert vetted a hondat hogy palyazz vele nicsak megint a sajat szavad ellen mész
Én speciel csak ismeretlen úton általában először járok,nagyon unnám napi 2-3x ugyanazt a 4 kanyart oda-vissza megtenni.
Legnagyobb gátja ez annak hogy pályán bohóckodjak.
Ez a "lapon" fordulás csak addig rizikós, amíg meg nem csinálod, aztán rájössz, hogy ez nem nagy dolog, ha jó az út bármikor meg tudod csinálni ahányszor csak akarod. Le kell győzni kicsit a parát és menni fog. Persze tudni kell az idejét, nem ismeretlen úton a legelső alkalommal kell beláthatatlan kanyarban lapon fordulni. Mi is kijárunk egy pár km-es útra szeged mellé, megnézzük nem tehénszaros vagy sáros-e, utána lehet lapolni, a forgalom pedig a 0-hoz közelít. Pl: https://www.dropbox.com/s/te7j...
Két térkődarabbal középállványon megoldható ez a kardinális kérdés.
nálunk van aki egy keréken nem hagy semmit a gumin,peremig le van járva... érdekes módon senkit nem baszogat a csíkja miatt...
ez olyan,mint mikor a konditeremben azt baszogatnák,aki nem tud 120 kg-mal fekvenyomni...
Nem ez a fele, hanem a másik. Teljesen magabiztosan nulla rizikóval jó úton simán le lehet vinni azt a majrét 1cm alá... Lehet az bármilyen motor, gyári méretű gumival.
Miért?Jó,most jön az,hogy minek az embernek sportmotor,ha nem használja úgy,amire való.De ha egyszer ez a stílus tetszik valakinek..
Na ez butasag.
Nyugodj bele,hogy vannak itt is TT menők Mindenki úgy használja a motorját,ahogy szeretné.Unalmas már ez a majrézás!Aki bevállalósabb,az lapon fordul(amíg mákja van),aki meg nem,az nem feszegeti(utcán) a határait.
nem gond,nincs róla mit írni.Megy,dudál,világít,teszi a dolgát.Most eladásán töprengek,ha hinni lehet az MCN pletykáinak jön a váltótipus növelt hengerűrtartalommal. És ha sikerülne elpasszolni,pénzt gereblyézni rá pluszba akkor lehetne kicsit újabb belőle.
És addig belemrülök kélyesen a márkabuziság mocsarába és a HONDA az isten szólamokkal traktálom a nagyérdeműt.

Amúgy a kettő jellenzése olyan hogy a cbr egy masszív elpusztíthatatlan kérődző a street meg a körülötte ugrándozó foxterrier.
Jah, sorry, annyira nem követem az életpályádat, csak egy ideje feltűnt,. hogy a Hondáról írsz, a Triumphról meg nem, gondoltam váltottál. De az a lényeg, hogy élvezed, akkor jól csinálod. Érdekes amúgy, a CBR-nél tényleg mindig azt szokták kiemelni, hogy (az azonos kategóriájú kortárs sportmotorokhoz képest) annál a legjobb a kezelhetőség. Mondjuk gondolom az sem mellékes, hogy az egyik naked, a másik sportmotor...
Van benne csavar az hogy az angol az megvan,köszöni szépen jól dolgozik.
Ez csak kiegészítés miről maradtam le így érettségi után................csak lábjegyzet hogy számháborúban szőrre ugyanaz mindkettő de így van rálátásom mi változott az alatt a 9 év alatt míg ezt a kettőt megtervezték,és hát kb egy galaxisnyi.
Ég és-föld a kezelhetőség,pedig a cbr anno sportgép a street meg "csak egy naked".

Amúgy félreértés ne essék mindkettőt élvezem a motorozásos és a szívásos részét is.