Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló srácok!

Tavasszal szeretnék új gumikat a motoromra (Kawasaki Ninja Zx6R) és ebben kérnék segítséget. Milyen gumit ajánlanátok?
Eddig a Michelin Pilot Power 3-at ajánlották, de szeretnék több embert is megkérdezni.

Kizárólag közúton használom, pályára nem megyek.
Kisebb-nagyobb túrákra használom.

Köszi!
Találkozunk 2017-ben is :)
Ne haragudj, de 125-ös motorra? 125 db-ot? vagy 125-ös méretet keresel? A viccet félretéve, keress meg, megpróbálok segíteni!
keresek 125 slick gumit
Ha az adatlapon lévő RS125-re kell akkor tökmindegy melyik,ha azóta van nagyobb akkor az előző tippek.
Attól függ mennyire mész keményen a pályán. Bár a 60-40 ből kiindulva gondolom elég jókat mész/fogsz menni rövid időn belül. 60-40 használat mellett keméyn igénybevétel esetén nem sok DOT-os gumi tud jól teljesíteni. Ha mindenképp ragaszkodsz a DOT-hoz akkor Pirelli supercorsa vagy Racetec RR, ahogy azt felettem is írták, viszont én személy szerint inkább vágott slicket rakatnék fel.
Nagy különbség nincs a kettő között, a Rosso III-at nagyon dicsérik. S20 evo-m volt, attól nem voltam elájulva, annál elvileg jobb lett az s21. Nálam egy 3. opció volt a nyerő, Metzeler M7rr. Ha belenézel a videóimba akkor láthatod, hogyan lehet menni vele a hungaroringen :) Mondjuk így, hogy nálad több a pálya, mint a közút lehet elgondolkodnék vmi pályásabb gumin, pl Pirelli Supercorsa, Metzeler Racetec RR, stb.
Sziasztok
60-40 pálya-közút használathoz Pirelli Diablo Rosso III-at vagy Bridgestone S21-et ajánlanátok? Akinek van tapasztalata a két gumival kapcsolatban, kérem ne tartsa magában
egyenesben azt a kovetkezo pihenonel gondoltad?
A Conti alsókategóriás abroncsairól nem vagyok jó véleménnyel. (Gondolom a ContGo!-ról van szó, mert Conti Attack Go, olyan nincs.) Ha a sportos használat a cél, akkor csakis radial gumit tennék fel. Ha jól olvastam, az RS50 gyári hátsó mérete 130/70-17, ez lesz a szűk keresztmetszet, mert ilyen méretben jelenleg tudtommal két radial gumi kapható, a Michelin Pilot Street Radial, meg a Pirelli Diablo Rosso II. Az előbbi jobb mindenes felhasználásra (pl. vizes, hideg időben is kitűnő), utóbbi viszont sportosabb. Úgyhogy én a Pirelli Diablo Rosso II-t venném.
Ja, koptatót koptatni akármivel lehet. :)
A fejet fel kell emelni mindenféleképp...................drága a sisak.
Jah, én is kanyarodtam már úgy, hogy a könyököm leért a kanyarban .. Meg aztán a vállam és a fejem is
Térdkoptatót bármint lehet csúsztatni. Maximum nem sikerül majd újra függőlegesbe állni a végén. Nekem pl még soha semmivel nem sikerült koptatóig borítani, de egyáltalán nem is hiányzik az életemből, majd az egyenesebb szakaszokon utolérem a csapatot
Az nem a gumin mulik hanem a tehetsegeden
Sziasztok!Conti Attack Go rol tud valaki infót adni? Egy Api RS50 gyárira raknám. Tapadása és kopása jó neki? Térdkoptatót csúsztathatom vele? :)
Stb..
basszus en nem vettem toletek gumit s most nem lesz boldog mikulasooom
(I'm just kidding )
azért en nektek is kivanok boldog mikulast es minden motorosnak es nem motorosnak is
ha leetetek nyaranta 3 hátsót,akkor mindegy mi van fenn...
Minden kedves vásárlónknak Boldog Mikulást kívánunk!
A motorra feltett 2008-as conti attack úgy tapadt hogy féltem tőle
Le is vettem az első út után, ki akar felniig dönteni amikor a drift a menő?
Köszönöm a válaszotokat!!! :)
Nem csak bogyo112 laikus véleménye, hanem a Magyar Gumiabroncs Szövetség álláspontja is az, hogy 5 évig lehet újként forgalomba hozni egy szakszerűen tárolt gumit:
http://hegylakok.hu/2016/02/gu...

Egyébként ahogy bogyo112 is utalt rá, ez nem ilyen fekete-fehér kérdés. Ha valaki keveset motorozik, nem nagyon koptatja a gumit, és tudja, hogy 3-4 vagy akár még több évig is ugyanaz a gumi lesz fent, akkor nyilván nem akar eleve 4-5 éves gumit venni, hanem mondjuk max. 2-3 éveset.
A másik dolog a tárolás: egy szakszerűen tárolt pár éves, meg egy kert közepébe kib...szott évekig rohadó gumi nem ugyanaz, hiába ugyanakkor gyártották őket.
A használt gumi meg megint más, az is gyorsabban öregszik, mint a raktárban álló, egész szezonban süti a nap, különböző terhelések, kopások, sérülések érik; 4-5 évesen már messze rosszabb állapotban lesz, mint az azonos korú raktárban álló gumi, úgyhogy itt is érthető, ha valaki nem akarja megvenni, még ha esetleg a mintamélység alapján használható is lenne.
Szóval relatív, mi számít használhahatlanul öregnek. :)
Laikus vélemény, de "azt mondják", hogy az 5 éves gumi még éppen biztonságosan használható. Tehát ha valószínűleg 3 év alatt fogod elkoptatni az új gumidat, akkor 2 évesnél öregebbet tényleg ne vegyél, mert a végére már "túl öreg" lesz.
Sziasztok!
Lehet hogy hülye kérdés de ahány emberrel beszélek annyi választ kapok ezért is kérdeznélek meg titetket is....mi számít öreg használhahatlan guminak?
Valakinek a dot 12es gumi már öregnek számít valakinek az még fiatal jó guminak...
Használhatóak.