Sziasztok
Keresek tovabbra is sportsmartot, m7rr-t vagy s20-21-et 120-190 parositasban friss evjarat es nem leharcolt erdekel. Akár mindharmat garnituraban megvennem ha jo allapotuak es frissek.
Koszonet
Gondoltam ebben a tavaszias időben feldobom a kérdést, valamint próbálom a helyes döntés irányába terelgetni magam gumi vásárlás területén. Jelenlegi motorom egy Yamaha FZ1 (Naked), 50-50 %-ban utassal megyek... pályázásra nem használnám a vasat, viszont túrára annál inkább, így fontos szempont lenne a tartósság is amellett, hogy ha egyedül megyek szeretek dinamikusan kanyarokba "beesni" intenzíven fékezni, gyorsítani. Aki esetleg hasonló cipőben jár és ezt a motorozási stílust képviseli hasonló karakterisztikájú kétkerekűvel, legyen kedves és írja meg milyen motorgumit használ, mik a tapasztalatai. Köszi! Szebb napot!
Sziasztok !
125ccm es supermotorrsl szeretnék új gumit venni hátrs 130/70 r17. Eddig Contiba gondolkoztam, de utána olvastam és most elbizonytalanodtam .
50ccm es supermotomon volt már contitwist , de ott teljesen más a határ .
Valakinek tapasztalata vele ( 125ccm-en contitwist) , esetleg valami más márkával ami bevált neki .
750-es gixeremet Conti Sport Attack-al használom (most vettem egy párat). Idénre tervezek két 1500km/db túrát, 2 személy+(limitált) csomagok. Szerintetek megéri ez miatt (és remélem jövőre is) másik gumikat venni/át szereltetgetni? Ha igen, akkor melyik legyen az?
Jelenlegi 1991-es Honda CBR600 F2 motoromra vettem új gumikat: Pirelli Diablo Rosso 2 120/60R17M/CTL 55H - 160/60R17M/CTL 69H. Figyelmetlenségem miatt most vettem észre, hogy a sebesség indexe "H" ami 210km/h. Csak nagyon ritkán szoktam ez a határ fölé menni. Inkább a tempósabb kanyargózásokat szeretem. Nagyon mellényúltam ezzel a választással, lehet valami gond emiatt?
Nem tudom mi volt a kínálat 5-10-15 évvel ezelőtt, nem is érdekel, teljesen lényegtelen. Gondolom ez a kategória akkor is meg volt, kevesebb tapadással és tartóssággal.
Sziasztok
Keresek 1 db m7rr 190/50es hatsot es parban dunlop 212gpt 120-190 parositasban az elso lehet medium vagy soft a hatso endurance kivitel inkabb.
Ujszeru palyazott nem lefutott gumikat vasarolnek
Udv
Annyival kiegészíteném, hogy azért egy Rosso III fényévekkel hamarabb elkopik, mint az itt emlegetett Angel (ha igazak ezek a 15e körüli futások vele), konkrétan egy erősebb motoron nem nagyon bír 5-6ezernél többet. Csak túrázni feleslegesen sokat tud tapadásban, inkább olyannak való aki néha pályára is eljut vele. Az, hogy mi van a kettő között passz, sose érdekeltek a rosso 3 kategóriájánál tartósabb gumik
Bocs hogy beleszólok, de szerintem van itt egy kis kavar a Pirelli Angel GT/ST gumikkal kapcsolatban. Vagy nem is kicsi. :)
Úgy tűnik, sokan azt hiszik, hogy az ST a sportváltozat, a GT meg a túraváltozat, ráadásul nagy, nehéz motorokra tervezve...
Ez NEM igaz.
Az Angel GT nem az Angel ST-nek a túraváltozata, hanem szimplán az utódja. Teljesen ugyanaz a kategória, ugyanarra a felhasználásra tervezték, csak a GT egy modernebb verzió. Mindent amit az ST tud, a GT is tudja, csak kicsit jobban: kicsit több tapadás, de főleg magasabb futás és jobb vizes teljesítmény. A fejlesztések miatt adott esetben még sportosabban is használható, mint az elődmodell ST.
Gyakorlatilag ugyanaz történt, mint mondjuk a Michelin Pilot Road 2 és Pilot Road 3 közti váltásnál, a 3 egy fejlesztett változat, magasabb futással, jobb vízelvezetéssel. Ettől még a Pilot Road 2 nem lett sportgumi, és a Pilot Road 3 sem csak nagy, nehéz motorokon használható. Csak a Pirelli-nél nem 2 és 3-nak nevezték el a gumikat, hanem ST-nek és GT-nek (ami amúgy szerintem egy kifejezetten hülye választás, tényleg megtévesztő).
Ami még tovább fokozza a zűrzavart, az az, hogy a GT-ből tényleg csináltak egy erősített verziót, amit "A specifikáció"-nak neveznek (gondolom "A" mint "Adventure") és GT (A) a jelőlése. Ez az Angel GT (A) erősített karkasszt kapott, és csak korlátozott méretekben elérhető (csak 3 féle hátsó van belőle). Na ez való a nagy, nehéz motorokra.
De a sima GT egyáltalán nem a nagy, nehéz motorokra van tervezve, hogy mennyire nem, azt jól mutatja, hogy csinálnak belőle 150/70-es méretet is, ami mondjuk a pici BMW R310GS-nek a gyári hátsó mérete. Vagy hogy pl. a GT-t a bemutatóján egy Yamaha R1-esre húzták rá és versenypályán is tesztelték (és meglepően jól teljesített - úgyhogy egy túragumihoz képest tutira sportos).
Szóval mégegyszer:
Van a Pirelli Angel ST, ami egy széles körben használható sport-túra gumi.
Van a Pirelli Angel GT, ami az ST-nek a következő generációja, ugyanaz a célközönsége, mint az Angel ST-nek, csak kicsit jobb annál.
És van a Pirelli Angel GT (A), ami az alap GT erősített verziója nagy, nehéz motorokra.
Aki nem hiszi, járjon utána! :) De kezdetnek itt a hivatalos Pirelli kiadvány, amiben részletesen összevetik a GT-t az elődmodell ST-vel: https://www.pirelli.com/tyre/w...
Meg itt a GT bemutatójáról egy írás, benne az R1-es pályateszt: http://www.visordown.com/featu...
"Essentially it's an Angel ST with better wear and wet weather characteristics."
Egyébként szerintem aki sportosan szeret túrázni, azaz a komoly száraz tapadás és kezelhetőség mellett valamennyire fontos a futásteljestmény és a vizes tapadás is (és nem nagy, nehéz motorja van), az ne az Angel ST/GT vonalon gondolkozzon, hanem ott a Rosso II/III, ami nem egy Supercorsa szerű versenygumi, de garantáltan sportosabb az Angel-nél; egy jó kompromisszum sport és túra között. Már ha maradunk a Pirelli-nél.
Azért vettem GT-t mert abban a "tévképzettben éltem", ha nehéz túra motorokra ajánlott, akkor könnyebb motoros talán tovább birja. Szerintem nem érte meg az árát (lehet ST is tudja ugyanezt), a zajosságát a Pirelli Angeleknek többen emlegették. Ettől eltekintve vezethetőségével nem volt baj. A Conti Road attact 2 újkorában "oda tettem a motort ahová akartam" de a váratlanul kialakuló kockássodás - ez az evo-nál is előjött a végefelé már csökkentette az élvezetet. Ja és hajlamos volt a conti melegedni (persze melegben és nagyobb terhelésnél (utas, csomagok, stb) akkor már kicsit nyúlott...
erre felesleges a gt... road3 -t esőben pályán 150-160, de a kanyargás sem hozta zavarba 2 személlyel 3 dobozzal. 15e-t mentem el vele, pedig sosem kíméltem. most pr4-t tettem fel, ha nem válik be megy vissza a pr3. Tibi xx-el 2 személlyel 3 dobozzal a p2-vel is lábtartón fordult általában :)
230 mindig kétszemély plusz dobozok de nem hiszem hogy a gt annyira hu de jó lehet most rod2-vel jártam 13000 körül van most benne igaz vizes uton nem tetszett a viselkedése szárazon boritható volt azt tudom
felesleges.... a gt kifejezetten a nagy tömegű túramotorokra lett kifejlesztve, a tied nem az. semmivel sem bír többet, mint a normal kivitel. xx-en Tibi barátomnak is kitűnően teljesített az st, zzr1400-on is ezt használja, még nem jött zavarba, pedig nincs kímélve és ez enyhe kifejezés :)
Hát én lebeszélnélek. Nekem Bridgestone BT 023, majd Conti Road Attact 2 után jött a Pirelli Angel GT. Honda CBF, valahol 15.000 km lesz a vége (főként egyedül). A Bridgestone 14-et ment el, a conti 14-et (igen érdekes kopás képpel). Elég zajos gumi az előzőek után, mintha fogaskeréken gurulna ledöntött állapotban a motor. Ahhoz képest, hogy GT semmivel sem megy el többet mint a többi. Cserébe elég konszolidált kopásképe van még 14 után is..
Keresek tovabbra is sportsmartot, m7rr-t vagy s20-21-et 120-190 parositasban friss evjarat es nem leharcolt erdekel. Akár mindharmat garnituraban megvennem ha jo allapotuak es frissek.
Koszonet