akkor az szerintem kisebb
bár felnire sosem tettem ilyet még fel de amikor havernak vágtuk kettá a tublis mellé akkor előtte belepróbáltuk a gumiba eléggé szétnyomta, még néztük is hogy ehhez kellene vagy 10 sör mire felnire tennénk
Hát ha minden stimmel, méret is, vakszelep is van, akkor fent kéne maradnia.
Egy tipp: ismerek olyat, akinek nem tetszett a "defektesgumi" érzés (mert ugye a mousse olyan érzést ad, mintha alacsony lenne a nyomás a kerékben), ezért visszarakta a belsőt a mousse alá (vagyis a mousse és a felni közé). Így a defektvédelem is megmarad, meg a nyomást is tudja szabályozni valamelyest, a mousse-t be tudja feszíteni a belső felfújásával.
Ha akarjátok, próbáljátok ki, talán segít, hogy a külső fent maradjon, persze ha direkt a 0,7-0,8 bar a cél, akkor ez nem opció, na meg a mousse-nak sem biztos, hogy jót tesz hosszú távon, hogy kap egy plusz nyomást, meg valószínű jobban is fog melegedni, ha több minden mozog, súrlódik a kerékben... Meg a plusz tömeg... Szóval azért vannak hátrányai a módszernek.
Nem írtad igazából milyen motornak a kereke. A leírtak alapján nincs a a felnin "biztonsági" perem, ami szükséges, a tömlő nélküli abroncs szereléséhez.
Mouuse-val szereltünk egy 18-as kereket.A mousse mérete passzol a külső méretéhez viszont nem marad a felnin a gumi.Felnyomjuk levegővel szépen kijön a külső a felnire majd ahogy elmegy a levegő lejön róla.Ötlet?
Akkor normál ár volt, de nem vagy korrekt ha eladod. Vagy használd el, vagy ha nem mered és szarnak ítéled akkor vág szét és dobd ki, úgy korrekt.
Én 1 hónapja dobtam ki 11db elhasználatlan slicket. Vágásérettek voltak, csak kicsit túlérettek. Nem fogom pénzért eladni, amit én magam veszélyesnek ítélek. (És másnak sem hagytam. Az összeset tönkretettem, mielőtt kidobtam.)
Nem. Nem fogok vitatkozni, mert nem tud már érdekelni. Nem vagyok kíváncsi a "cápa megint okos vagy" című tárgytól eltérő, pusztán személyeskedő teadélutánra. Előre szóltam, hogy nem akarok bele menni. Akkor sem ha gumis vagy és akkor sem, ha nem.
Akkor járd, lehet, hogy egyszerűbb. De ha el tudod juttatni olcsón, akkor elfogadom - ha ezzel tényleg hozzájárulhatok a Bridgestone térítéshez. Jó az ár? Posta drága?
Mondjuk a legjobb lenne, ha a Bridgestone-dat küldenéd el.
Ez egy Racing Battlax. Vagyis egy slick, tehát nem BT-003! A BT-003 utcai mintás sportgumi volt, ami létezett kismotor méretben is - ezért ajánlottam smice-nak (azt nem tudtam, hogy ma már nem gyártják).
Ezt tehát vágott slick, valóban túl van vágva - mondjuk pont nem ott, ahol a vágó belement a jelzőbe, az még belefér. Más helyeken látszik, hogy a választóvonal a bevágott mintában. De alig van már jelző, nem csoda, hogy túlvágták. Egyéb iránt simán bírná, nem a Bridgestone szokott kirepedni a vágásnál.
Viszont ez jó példa a tipikusan rossz gumivágásra - a magyar használtgumi vágók 90-százaléka így csinálja, természetesen szarul.... Amit így vágnak, az ki fog kagylósodni az egykerekezéstől és fékezéskor rázni fog és veszélyessé válhat. Most nem akarok abba bele menni, hogy elvileg hozzáértő embernek hogy lehet annyi esze, hogy így csinálja meg, de inkább hagyjuk. Legalább 20ezerért adták?
Mert ha valakinek nem kell akkor felrakom és elhasználom mielőtt megromlana :)
Pályán kifejezetten jó volt a /60, de közúton a 200/55 a favorit. Bar volt mar 180/55 is. El kellett használni :)
Pont ilyen van most fent. Nekem se kedvencem a per60, de ezt dobta a gép (ingyen volt). Mondjuk ha meg kell venni 5000-ért szoktam, annyiért ha "átdobod" elfüstölöm, de csak hogy segítsek. Amúgy nem értem, hogy a Bridgestone általad történő kipróbálása mért attól függ-e, hogy nekem kell-e Pirelli?
De a BT-003 nem slick, mért vágták volna? (Nem nézted be?)
A gyári minta is a kopásjelző alá van "vágva" minden Bridgestone-nál! Bridgestone esetében a kopásjelző azt jelenti, hogy annak az aljáig a gumi teljes kerületén meg van a 100%-os tapadás. A Bridgestone japán gyártmány. Nekik még van becsületük, még nem tartanak ott, hogy a kopásjelzőben is felfedezzék a költséghatékonyság lehetőségét. (Ellentétben Pirellivel, Metzelerrel, Michelinnel, Continentallal, stb-vel... ) Mellesleg japán a drift hazája is és Kiyonari (Donington Park) hazája is. Náluk a csúszáshatár uralhatósága, nemzeti kényszer.
Nem kell egy 200/60-ás pirelli superbike? 4mm mintával. Akkor ki tudnám próbálni a bridgestonet.
Többen mondták, írták hogy más világ a kettő. Nameg utcára nekem nem igazán kell a /60
Kvázi tök mindegy, hisz a legtöbb gyár csak egyféle slick sorozatot gyárt egy időben.
Bridgestone Racing Battlax V02 - az enyémekre még a V02 nem volt ráírva, mert ez most új sorozat.
Ő az: http://www.bridgestone.com/pro...
Én azt szerettem benne, hogy "unalmas" pályagumi. Teljesen mindegy neki, hogy a fékezés milyen karakterisztikával megy át döntésbe, onnan apexbe, majd kigyorsításba, mert a kormányon és az oldalerőkön ugyanazt érzed mindig - amit vársz. Tök lineáris. És életének utolsó milliméterében is pontosan úgy viselkedik, mint 4-5mm-nél (ennél vastagabb nem szokott horogra akadni). Számomra az utca ásza. Semmiben nem a legjobb. De mindenben majdnem a legjobb.
bár felnire sosem tettem ilyet még fel de amikor havernak vágtuk kettá a tublis mellé akkor előtte belepróbáltuk a gumiba eléggé szétnyomta, még néztük is hogy ehhez kellene vagy 10 sör mire felnire tennénk