Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olvasok elég magasröptű fizikát, és mechanikát most is, de nem tartozik a kedvencem közé, és esti olvasmánynak is inkább ilyen konyhanyelven írodott szart választok Arra pont jó. Néha találok még benne újat, bár lehet én vagyok még túl hülye
A tudásodat tükrözi, hogy nem érted miért ezeket ajánlottam (sőt ajánlottuk egyből hárman). Kár beléd a karakter, úgysem érted...
Nem akarlak tanítani motorozni hisz rossit megszégyenítően tudsz ezt kőbe vésted.
Ott kezdődött hogy R1,tapadjon de ne foggyon el 2000 alatt.
Erre mondom hogy ilyen paraméterekkel gumit ajánlani rossit megszígyenítően gyorsak is csak úgy tudnak hogy felsorolják a piaci szegmens alsó és közepét full.
Olyan ajánlás hogy nesze semmi fogd meg jól powertől M7RR-ig mindet felsoroltad.
Google-ba beütöd ezeket dobja ki.
Légyszi legalább olyan pontosan állítsd be az ajánlót mint a nyomást,hisz penge vagy. Ne csak általánosságban.
De idegesít, hogy hülyéknek van leírva. Vagy konyhanyelven írnak le triviális dolgokat, vagy még olyanra is azt mondják hogy sokváltozós meg kérjtanácsot, amit egyébként 10 osztályos fizikával meg lehetne magyarázni, csak nincs kinek. Tehát rohadtul nem arról szólnak ezek, amire kíváncsi lennék.
Azért én végig olvastam a cikkeket. Érdekelt is, meg rá is érek.
Rám is igaz, hogy előbb faragom a motort, minthogy a gyári beállításokat maximális kihasználtam volna.
Azt szoktam mondani, hogy az időt, és a pénzt el kell baszni valamire Nem érdekel más véleménye az ügyben, vagy, hogy röhögnek. saját szórakozásom a lényeg.
Mondjuk az is igaz, hogy ritkán fogom a motorra, vagy valamelyik kiegészítőre, hogy lassú vagyok. Vagyis relatív ez is.
Szerintem még vna a TL-ben egy 2:10-2:15 közötti pannóni ring kör. Csak bennem nincs
Felrója, hogy kezdő vagy miközben ő is botorkáló vén g..ci volt mire vett egy motort.
Látod ugyan ezt érzem, mikor egy lassabb balfasz akar megtanítani motorozni
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy "na látod, EZ az ami az igazán nagy különbség a pályázás szintjei között". Mert azt, hogy 2,4 kell vagy csak 2,1 azt segítség nélkül is meg tudom mondani azzal hogy megyek a motorral pár kört. Ehhez igazán nem kell se könyv, se segítség. Na de azt, hogy ha igy változtatok a csillapításon akkor úgy változtassak a nyomáson kivétel, ha a csúszókuplungon is változtatok, mert akkor meg amúgy, szóval ezeket meg hiába mondaná el bárki úgysem vagyok elég gyors ahhoz, hogy ez számítson. Tehát tök értelmetlen számomra könyvből motorozni - tanácsot se kaptam még olyat soha, ami hű de nagy segítséget jelentett volna bármiben.
Az egész arról szól, hogy van aki tud motorozni és van aki nem. Aki nem, az állandóan kérdez, állítgat, rinyál. Aki meg tud, az megy egyre gyorsabban és majd amikor már kellőképpen kihasználta a gépet, akkor majd az beszél magától. És aki hajtja az majd érti, segítség nélkül is. A gumitanács, a féktanács, a futóműbeállítgatásban nyavalygás mind olyan emberek sajátja, akik azelőtt akarnak állítgatni, hogy elkergették volna határig azt amijük van. Magyarán egy nagy nagy meddő fa...szverés az egész, arra van hogy jót röhögjek.
Semmit nem utalok,azt se ha lassunak mondanak,ha sztaroljak magukat minden jöhet.
Akkor kezdek szorakozni ha fiatal balfasz megmondja mit tegyek es mit nem.
Olyankor kotozkodok.
Mr 4 koros,ez tetszik.
Nekem nem pont így jött le. inkább csak leírták korrektül, hogy elég sok a változó, és nem lehet előre jósolni, de átlag szinten nincs is akkora jelentősége, hogy tizedekkel baszakodjunk. És tényleg
Guminyomás témában konkrétan az a tanács, hogy "fingunk sincs, ezt Neked kell tudnod és ha nem tudod kérj segítséget".
Szerintem a legtöbb cikk brit forrásból átemelt. pl. a pályasuli.
Én is pár napja találtam, de sok érdekességet találni, legalább is olyan átlag usernek, mint én.
Még az itteni gumis vitához is.

http://motoracer.hu/2016/01/16...
http://motoracer.hu/2016/01/06...
http://motoracer.hu/2015/12/19...
Ha jól tudom nem magyar a szerző, külföldi cikkeket fordítanak, bár köszönet érte nekik, mert tényleg hasznos dolgok vannak leírva.
Írd már meg hol fogtam a gumira. A videó alatt is mások tippeltek a gumira, én azon kívül, hogy kijelentettem, hogy fingom sincs mi volt a baj, nem kezdtem el találgatni. A ruha meg akkor is szégyen, hogy ennyit bírt és ez nem hiszti. Te sztem 100x többet hisztizel mindenféle "bajaid" miatt.
Vmire rosszul emlékszel, mikor meglett a 600as tuti nem emlegettem a gyorsaságom, azt se tudtam még akkor, hogy egy kanyart be tudok-e majd venni vele. Ha találsz ilyet, akkor már előre elnézést kérek. Az más kérdés, hogy te már akkor is okos voltál a monitor mögül és megmondtad, hogy tuti nem 12ezer km van benne, pedig annyi volt. Bár tény, hogy ennek tényleg kicsi volt az esélye, de az 100% valós volt.
Nem jelentettem ki, tanácsot adtam a saját tapasztalatom alapján, nem véletlen tőlem kérdezte. Mellesleg láss csodát, pont jó is lett, ezt a véletlent... És nem a gyorsaság miatt, hanem a tapasztalatom miatt írtam.
Neked sztem többen szóltak sokminden miatt, de nem sokat sikerült változtatnod.
Azt meg megint nem tudtam meg, miért érzed a késztetést, hogy beleszólj vagy kötekedj egy nem éppen hozzád közelálló témába.
Hopp, ez meg de jó kis oldal. Kösz a linket!

Vajon kik csinálják? Csak felületesen tudtam még átfutni, de sehol nem találtam szerzőt/szerkesztőt.
Ezt elolvastam vagy 2x, hogy biztos jól látom-e, ZX10R-en Pilot Street... Valószínű azért lett rárakva, mert ez a legolcsóbb radial gumi jelenleg, de finoman szólva is nem egy ezres sportmotor kategóriája: anno a 250-300 ccm-es gépekhez lett kitalálva, aztán kiadtak pár nagyobb méretet is, úgyhogy kb. az A2-es motorok a célcsoport.
Szóval én lehet nem várnám meg míg lekopik. Egyébként nagyon jó gumi, sőt az egyik legjobb, ami kapható - egy 250-esre (tekintve hogy abban a ligában radial gumik nem is nagyon játszanak).

Gumik terén már kaptál pár jó tippet, ezeken kívül még vannak sportosabb/túrásabb modellek, ha többet írsz a motorozási szokásaidról, akkor testreszabottabb tippeket kapsz, de a Pilot Street-nél tényleg minden jobb lehet, amit rendes nagy sportmotorra terveztek.
Nem is esett el 4 kor mulva,nem fogta a gumira,nem hisztizett a ruha miatt.
De nem is volt telen egy km nelkul okosabb,gyorsabb es jobb mindenkinel a hatszazassal.
Te viszont igen.
Gyorsabb vagy,tuti,csak ne lenne minden masodok mondatod ez.
Es ha kijelented hogy marpedig xy bar a megfelelo mindenki fogadja mert jon az hogy te ugyis gyorsabb vagy.
Clamnal es veled is a baj hogy tul tolja/tolta.
Szinpatikusabb ha nem teszed fogd fel.
En szolok,mas leszarja.
Apatok huzott volna sportgumit. :) Ezt vegigolvasni is fajt!
Ott tartunk, hogy bármilyen gumival eldöntöm a motort csúszáshatárig, egyik se tart a névleges futásteljesítmény kétharmadáig sem nálam tehát úgy-amennyire mondjuk tudom, hogy melyik gumi mire jó. És eddig és csak ennyire esetleg hozzászólok. A tizedbárokat viszont nem írom, mert nem tudom, nekem nem számít, nem vagyok olyan szinten, hogy ezen bármi múlna, ezért az ezzel kapcsolatos hozzászólásokat nem én írom le, hanem pl. ddt500 teszi teljesen jogosan. (És emiatt nem nekem kell pl. beégnem rosszul ajánlott guminyomás miatt. ). Az, hogy mások olyan dolgokról is beszélgetnek, amiről fingjuk sincs, arról nem én tehetek. Viszont azt tartom, hogy szerintem mindenkinek kellene igénye legyen arra, hogy először elsajátítja a gumitapadás maximális kihasználásának fortélyait és csak utána beszél. Mert ddt500 és Zoli32 között nem az a fő különbség, hogy az első gyorsabb, hanem az, hogy az egyik tudja ezt, a másik meg nem. Márpedig gumitémáról nem illene beszélni annak, aki nem tudja.
Mert a gumi témával kapcsolatban mit toltam, ami miatt óriásnak állítottam be magamat? Kérdeztek, válaszoltam. Aztán jöttél Te, aki késztetést érez mindig, hogy beleszóljon, még akkor is, ha nem sok köze van hozzá.
Na nehogy már ddt hozd fel, mint jobb, aki tizenéve motorozik és sztem lassan 10 éve pályázik Ő se volt semmivel sem gyorsabb az első pályanapján, mint én az 5 kör alatt. Remélem felfogod
Már megint ott tartunk, hogy Te mondod meg, hogy mi a normális. De ugye ezzel semmi baj nincs, csak ha ezt nem Te csinálod...
Nem az zavar hogy jobb vagy,hanem az hogy tolod úgy mintha óriás lennél.Holott csak középszerű vagy a sportosok közt,számtalan jobbat láttam,spec ddt-t még egyszer nem láttam itt a fórumon bizonygatni senkinek hogy de ő márpedig jobb a másik meg nem.
Remélem felfogod.
Te................4 körös.
Pályán előny lehet valóban, mert nincsenek meg a rossz beidegződések, és egy oktatóval hamarabb megtanulja jól csinálni, mint ahogy mi leszokjunk a berögzült vezetési stílusról.
Mondjuk az, hogy erdélyben kiment a fűre za már az intő jelek egyike. Én ilyet sosem csináltam 17 év alatt.
J
Arra gondol, hogy pályán gyorsan menni egész más tudás, mint biztos kézzel vezetni egy motort. Utóbbi első sorban közúton, változó körülmények között, ideálistól eltérő körülmények között számít.

Egyébként nem féltelek, nem vagy Te fakezű. Korábban írtam, hogy azzal, hogy "hiányoznak az alapok" csak profitálni fogsz a pályán és a legutóbbi videódon már látszott is. A pályagyorsaság és az alap (beégetett) motorozási tudás meglepően távol tudnak állni egymástól - és még mielőtt valami h
húgyagyú megint félre érti ezzel nem azt mondtam, hogy a pályások nem tudnak motorozni! Egész egyszerűen más a kettő.