Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kötekedésképpen, de így rákeresve a 675r-re, a gyári fotókon Rosso Corsa van rajtuk, nem supercorsa. Supercorsa a nagy r-eseken van.
Főleg nálam,sajnálnám a szélét vastagon hagyni,inkább leszedem és beteszem vitrinbe.
Amúgy mivel a 765-ös egyetlen szériapéldánya sincs legyártva így nem kéne nekem se előre jósolni.
Csak a gyár szokásait vetítem előre.
2000km azt annyi neki
Már a 2009-es 675-ös street-R-en is supercorsa volt a gyári gumi,és azóta mindig az van minden modellvariáns R verzióján.
a 765-re is már supercorsát akarnak rakni gyárilag? vagy nagytesóra váltasz?
TL-t külföldön is erőszeretettel használják pályázásra átalakítás után.

A kis hornet meg boltbajárásra lett tervezve nem száguldásra.
Jelen pillanatban a jövő évre (ha minden meglesz hozzá financiális oldalon) motorvásárlás lesz tervezve,azon meg elvileg supercorsák vannak.Előre leírhatom hogy gyorsan fogynak azok,de jól tapadnak.
Addig valahogy kibirom a szedett-vedett gúnyával.
Nem kotozkodeskeppen, de a TL az palyara valo motor?
Mindenki olyan gumit rak fel a motorjara, amilyet akar. En olyat, amiben megbizok.
Es ez szerintem fuggetlen attol, hogy valaki supercorsat, vagy valami nagyon profi, tulhajpolt lepot rak fel es kozben tolja a kanyarban a motort, vagy valami bakelit szart es lapon fordul vele. En peldaul ugy szeretem a hatarokat feszegetni, hogy tudom, hogy a kepletben en vagyok a leggyengebb lancszem es nem a gumi. Legalabbis szeretem ezt hinni, amihez az kell, hogy feltetlenul bizzak a gumiban.
Meg annyit, hogy nem mindig a legujabb a legjobb mindenbol. Biztos van meg ujabb fejlesztesu gumi, csak azokrol keveset tudni.
Nem uj fejlesztes, mar 2 eves elmulott. De van rola sok tapasztalat, es eddig kb mindenkinek bevalt. Kell ido, mire kiderul egy gumirol, hogy milyen melegben, palyan es hidegben, felig kopottan.

Ha ujat akarsz, akkor vegyel Bridgestone S21et es teszteld. Kivancsi lennek, hogy ezzel mik a tapasztalatok.
Hát amekkora hipe lett hirtelen ekorul a gumi koruk aszittem valami vadiuj fejlesztes.
Vagyis lehet vele pályázni olyan szinten ahol kb bármely sportgumi megállja a helyét. Pp3 is
190/55-öst néztem 54 ezerért amennyiért már kapni normális gumit. Azért mert egy túragumi is annyi, áttol még 55 környékén vannak sportgumik amik jók egy hornetre. Szerintem az nem pályára való motor.
50+ ezer nem szamit soknak manapsag, ha egy 120as elso es 180as hatso gumirol beszelunk. Egy uj generacios turagumi is 70e Ftnal kezdodik.

A 600as darazsam meg 108LEs, a 600RR sem sokkal erosebb. Ha palyazol, akkor ugyan ugy lehet veretni, max donteni nem tudod annyira a labtarto miatt.

Ennek tukreben nem ertem a kommentet, hogy miert csoda, ha jo egy gumi. Nem csoda, de lehetne szar is. 50 rugoert lehet venni sok olyan gumit is, ami nem feltetlen megfelelo az utcara hidegen es palyara is. Pl egy Pilot Power 3 valszeg kukas lenne mostanra a puha gumija es az esomintaja miatt.
Még jó, hogy egy 50+ ezres soprtgumi megfelelő egy 600-as darázsra. Nem is értem.
Most olvasgattam az oldalt. 2014 óta csak M7rr-t használok, ez egy tuti jó gumi.
Az a kerdes, hogy mindez meddig tart. Egy ido utan minden gumi bekemenyedik. Sok a felre lekopott allapot utan mar erezhetoen sokkal rosszabb.
Akkor érted miért lettem m7rr hívő
Kiraly. Egy picike csuszas sem volt. Elkopott a labtarto es a bakancsom szele is.
Milyen volt?
M7RR ringezes utan..
Masik topicban kell...
Futómű beállítással mi lesz?
Azt is ki kellene vesézni :D
Feltettek az en kerdesemet a Metzelernek is: http://www.metzeler.com/site/u...

PSI-rol leforditva kb 2.1 BAR elol, 1.85 BAR hatul. Ok is mondtak valami konkretumot, de nyilvan ez csak egy kiindulopont. Az en motorom konnyebb, minden palya mas, ezert csoda lenne, ha egybol tokeletes lenne. De kiindulasnak jo tipp!