Főleg nálam,sajnálnám a szélét vastagon hagyni,inkább leszedem és beteszem vitrinbe.
Amúgy mivel a 765-ös egyetlen szériapéldánya sincs legyártva így nem kéne nekem se előre jósolni.
Csak a gyár szokásait vetítem előre.
Jelen pillanatban a jövő évre (ha minden meglesz hozzá financiális oldalon) motorvásárlás lesz tervezve,azon meg elvileg supercorsák vannak.Előre leírhatom hogy gyorsan fogynak azok,de jól tapadnak.
Addig valahogy kibirom a szedett-vedett gúnyával.
Nem kotozkodeskeppen, de a TL az palyara valo motor?
Mindenki olyan gumit rak fel a motorjara, amilyet akar. En olyat, amiben megbizok.
Es ez szerintem fuggetlen attol, hogy valaki supercorsat, vagy valami nagyon profi, tulhajpolt lepot rak fel es kozben tolja a kanyarban a motort, vagy valami bakelit szart es lapon fordul vele. En peldaul ugy szeretem a hatarokat feszegetni, hogy tudom, hogy a kepletben en vagyok a leggyengebb lancszem es nem a gumi. Legalabbis szeretem ezt hinni, amihez az kell, hogy feltetlenul bizzak a gumiban.
Nem uj fejlesztes, mar 2 eves elmulott. De van rola sok tapasztalat, es eddig kb mindenkinek bevalt. Kell ido, mire kiderul egy gumirol, hogy milyen melegben, palyan es hidegben, felig kopottan.
Ha ujat akarsz, akkor vegyel Bridgestone S21et es teszteld. Kivancsi lennek, hogy ezzel mik a tapasztalatok.
190/55-öst néztem 54 ezerért amennyiért már kapni normális gumit. Azért mert egy túragumi is annyi, áttol még 55 környékén vannak sportgumik amik jók egy hornetre. Szerintem az nem pályára való motor.
50+ ezer nem szamit soknak manapsag, ha egy 120as elso es 180as hatso gumirol beszelunk. Egy uj generacios turagumi is 70e Ftnal kezdodik.
A 600as darazsam meg 108LEs, a 600RR sem sokkal erosebb. Ha palyazol, akkor ugyan ugy lehet veretni, max donteni nem tudod annyira a labtarto miatt.
Ennek tukreben nem ertem a kommentet, hogy miert csoda, ha jo egy gumi. Nem csoda, de lehetne szar is. 50 rugoert lehet venni sok olyan gumit is, ami nem feltetlen megfelelo az utcara hidegen es palyara is. Pl egy Pilot Power 3 valszeg kukas lenne mostanra a puha gumija es az esomintaja miatt.
PSI-rol leforditva kb 2.1 BAR elol, 1.85 BAR hatul. Ok is mondtak valami konkretumot, de nyilvan ez csak egy kiindulopont. Az en motorom konnyebb, minden palya mas, ezert csoda lenne, ha egybol tokeletes lenne. De kiindulasnak jo tipp!
Amúgy mivel a 765-ös egyetlen szériapéldánya sincs legyártva így nem kéne nekem se előre jósolni.
Csak a gyár szokásait vetítem előre.
A kis hornet meg boltbajárásra lett tervezve nem száguldásra.
Addig valahogy kibirom a szedett-vedett gúnyával.
Mindenki olyan gumit rak fel a motorjara, amilyet akar. En olyat, amiben megbizok.
Es ez szerintem fuggetlen attol, hogy valaki supercorsat, vagy valami nagyon profi, tulhajpolt lepot rak fel es kozben tolja a kanyarban a motort, vagy valami bakelit szart es lapon fordul vele. En peldaul ugy szeretem a hatarokat feszegetni, hogy tudom, hogy a kepletben en vagyok a leggyengebb lancszem es nem a gumi. Legalabbis szeretem ezt hinni, amihez az kell, hogy feltetlenul bizzak a gumiban.
Ha ujat akarsz, akkor vegyel Bridgestone S21et es teszteld. Kivancsi lennek, hogy ezzel mik a tapasztalatok.
A 600as darazsam meg 108LEs, a 600RR sem sokkal erosebb. Ha palyazol, akkor ugyan ugy lehet veretni, max donteni nem tudod annyira a labtarto miatt.
Ennek tukreben nem ertem a kommentet, hogy miert csoda, ha jo egy gumi. Nem csoda, de lehetne szar is. 50 rugoert lehet venni sok olyan gumit is, ami nem feltetlen megfelelo az utcara hidegen es palyara is. Pl egy Pilot Power 3 valszeg kukas lenne mostanra a puha gumija es az esomintaja miatt.
Azt is ki kellene vesézni :D
PSI-rol leforditva kb 2.1 BAR elol, 1.85 BAR hatul. Ok is mondtak valami konkretumot, de nyilvan ez csak egy kiindulopont. Az en motorom konnyebb, minden palya mas, ezert csoda lenne, ha egybol tokeletes lenne. De kiindulasnak jo tipp!