Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hasonlo beszelgetes M7RR gumirol:
http://www.1000rr.co.uk/thread...

Itt 30 psit ir melegen elore, ami 2.0 bar kb. Hatulra melegen 27psi pedig 1.8bar. Es ezt melegre ertik.

Nem biztos, hogy jo uton vannak, de itt sem 2,5 es 2,9rol beszelgetnek...
Nem hiszem, mert ha esetleg arra gondolt, akkor is kb az van amit en mondtam, azok 2 bar korul vannak palyara (pl a supercorsa kevesebb). Masreszrol meg akkor a gumigyarto is hulye, mint en, mert mi alapjan ajanl akarmit is palyara altalanossagban. Az utcai ajanlasok meg megegyeznek altalaban a motorgyartoi ajanlasokkal.
Tudom, ezt mondtam en is. Kiindulasnak latatlanban ezert tartom jonak a 2 koruli (2-2.5) erteket, ott nagy baj nem lehet, kiveve ha vki nagyon pro, mert akkor sok lesz a 2.5
Annyira, hogy a kezdetektől a Honda robogók komplett blokkjait, sok más gyártó motor részegységeit és a bmw új nagyrobogó blokkját (nem emlékszem hogy mekkora részben) a Kymco gyártja, tehát ezt nagyjából úgy lehet mondani sarkítással, hogy a többi gyártó éri el a Kymco megbízhatóságát
Capa nyaral.
Szerintem a gumi gyári ajánlására gondolt nem?
Az logikusabb. Metzelernek és dunlopnak is van ajánlása.

Mondjuk a mai csevejból cápát hiányoltam.
Ez azért baromság mert sokszor a túl sok nyomás gumiképileg semmit nem mutat. Nem feltétlenül kezdi el tépni. Csak csúszkálni fog.
De ha 2,9-el mész fel lehet 3,5-el már nem jössz le. Ott nem a gumiképet fogod vizsgálni hanem az ambulancia mennyezetét.
Gyenge péntek délutáni olvasmányok időtöltés jelleggel
Pontosan ezt mondtam en is, ezert nem ertem ezt a felhaborodast, hogy hogy mertem kbra ennyit mondani latatlanba. A kedves hozzamszolo allitotta, hogy vki okos 20 eve palyazo szerint kell gyari adatrol indulni es figyelni utana a gumikepet. Es ugye 2.9 a hatso gyari adat. Nekem melegen hibatlan volt a 2.2-2.1, de utcara meg a 2.5 a jo erzesre elol hatul.
Engem nagyon.
Nincs olyan gumi aminek pályán 2,9 kéne hidegen, de melegen se.
Sőt utcára is csak akkor kell annyi ha teljes terheléssel mész. 110kg pilóta, 110kg-os utas, Hayabusa, felmálházva.
M7RR-be melegen állítanék előre 2,2-őt hátra 2,0-át.
Itt már senkit nem az izgat hogy te mit kérdeztél :)
Fejezzetek mar be a demagog vitazast! Kerdeztem az M7RR-rol valamit, hogy palyara mekkora nyomassal ment? Kiindulasnak jo az info, amugy meg erzem majd. Nem tudom, hogy mit kell agyon ragozni?!
Ez meg a masik. Mindenki okos, de m7rr-t csak az r17.hu-n latott.
De mi van akkor ha valaki nem dunloppal megy hanem mással?
Főleg ha 1,5 az üzemi nyomása a guminak.
Jo, a 2.9 tenyleg jobb.
Legy segitokeszebb mar vazze.
Nem igazán de mindegy.
Amig ti egymast gyilkoltatok, en mentem egy laza 90 kmt a Pilisben.

Hidegen (garazs) 2,3 volt elol es 2,6 hatul. Az M7RR eddig ugy tunik, hogy viszonylag hamar bemelegszik, de az igazan jo kis puha, tapados allapotert azert itt is meg kell dolgozni.

Elso komolyabb tapasztalatom most volt vele... Nos, jonak tunik, tapadt szepen, az eleje stabilnak tunik, nem erzek kanyarban mozgast. A hatulja is jol tapad, szepen fordul az ivre, de kigyorsitaskor dontve ereztem, hogy 1x 2x megporgott picit.

Magabiztossagot ad a gumi, lehet vele menni, mint az allat. Rosszra sarkall, mindenhol verettem neki...

A veretos csobankai szakasz utan neztem a nyomast. Elol 2,5 es hatul 2,85 volt. Szoval utcan 2-3 tizedet ment fel nekem.

Erzesre hatul tul sok volt a 2,6 neki, elol jo volt utcara a 2,3 hidegen.
Akkor magyarul a 2-2.2 nem rossz kiindulasi alap. Ha lassan megy sem fog nagyon szar lenni, ha gyorsan akkor meg szinte hibatlan lesz.
Az m7rr meg egy nagyon jo vegyes gumi, nem mindenki csak palyazik... Pwlyamotorra slick valo
Jah és egy láma kérdés.
Sárga a kompresszorom és bricostore-os.
Kinéznek e vele vagy elmegy?
Na végre egy hiteles vélemény.
Rövid kivonat.
Olyan nyomással mész pályán amivel akarsz,majd ugyis beállítod,vagy pofáraesel.
Hát akkor elmondom én is a véleményemet az ügyről bár ez is vihar a biliben. Maradok a pályázós résznél.
Alapvetően pályára hidegen állítani a nyomást nem kicsit lutri. Ez leginkább tapasztalt pályázóknak szokott menni akik valamilyen okból sokat mennek gumimelegítő nélkül. De nekik is úgy, hogy belőnek egy kb. értéket majd 3-4 kör (nagy pályán) után állítanak még rajta. Mert tudják magukról, hogy mennyit fog alattuk emelkedni a gumiban a nyomás.
Egy idegennek megmondani, hogy mennyit engedjen dőreség. Chrobák miért mondja? Mert valamit mondania kell!
Feltételezi, hogy a pályán melegebb lesz a gumid mint utcán. Azért mond 2-2,2 bárt mert az első gumi ha felmegy 2,7-re is attól még az működni fog mint ahogy a hátsó is 2,9-el.
Viszont azt nem mondhatja, hogy enged le elöl 1,8-ra az első gumit mert nem fog fordulni a motor.
És azt sem, hogy engedd le hátul 1.0-ra mert ha a fickó 3 perces köröket tud menni és "még az egyenesben sem húzza neki" akkor nem megy fel csak 1,1-re. Holott bizony ennyire kéne leengedni ha rendes tempót mész!
Ugyan is egy hideg hátsó gumiban főleg ha boxban vagy (nem süti a Nap) simán tud emelkedni fél bárt a nyomás. Sőt még többet is.
Én a gumimelegítővel előmelegített hátsóba (még mindig N-TEC Dunlopról beszélek) 1,3-1,4-et szoktam állítani ami fent a pályán felmegy 1.5-re. De az én gumimelegítőm csak 50-60 fok körül tud melegíteni.
Szóval a hidegen állítás egy szükséges rossz, nincs tuti tipp, addig kell leengedni ami még nem zavar be a kormányzásba majd bizony utána kell állítani.
Mert valaki belerak +1 bar-t a pályán más meg csak 2 tizedet.
Igen, nem árt ha jól mér a mérő.
Azt meg, hogy ki, milyen gumival, milyen "profi" pályázóst hagyott le, hagyjuk már!
Én M7RR-el sem pályáznék.
Pályára pályagumi való, gumimelegítő, hiteles nyomásmérő stb.
Szóval mehetsz pályán 2,5-2,9-el is ha úgy is csak utcai tempót mész.
Ha meg komolyan veszed magadnak kell kitapasztalnod merre hány méter. Még gumimelegítővel is! Mert volt egy ismerősöm aki felment gumimelegítővel 1,6-al és lejött 1,2-vel mert érdekes módon a 2:45-3:15 közötti köridő nem volt elég a nyomás megtartásához.