Valami itt nem kerek. Nem úgy volt, hogy nincs nálad gyorsabb ?
Amúgy valóban. Oszival pl. még egész jól bírok, ha mondjuk ismerem a terepet, vagy mindketten ismeretlenen megyünk. De van olyan ismerősöm aki a 2004-es zx10-el elg jól el tud lépni, és meglehetősen könnyen. Szerintem negyed annyi erőfeszítést nem tesz, mint én.
Most jelenleg naked vonalon beszélünk.
A megbízhatóság meg igen csalóka.Főleg hogy tisztázatlan tulajdonosi hátterű 11 év körüli motorokról beszélünk.
Az enyém kb egésuz állatorvosi ló.Az első digó tulaj az első alapból 800 km nél cserés gyári raktározós olajat képes volt 2800 nál cserélni,majd eladta valakinek ezek ketten beleraktak 2 év alatt 8000-et úgy hogy valamelyik idióta enyhe reccsentéssel okozott kárt benne.Tessék-lássék megjavították,áthúzták sima műbőrrel az ülést,mekkelek műanyagos javította az óraburkolatot és úgy hagytak egy enyhe banánalakot a telóban,ezekután minimum állt fél-1 évet mire hozzám került egy tipukus nepper keze által aki kicserélte a gyári akkut egy halott drabra.
Na ezekután jöttem én a másik mekkelek.
Egyet megtanultam,ez a gép csak a gyári alkatrészt szereti.
Tegnap erről ismét meggyőződtem én is. 550km-en keresztül kergettem a jóindulatú gyereket Egerig és vissza. Végig azt figyeltem milyen könnyen megy át olyan helyeken, ahol nekem azért figyelnem kellett. És azért erőben sem rossz a K5 moccantyú, rendesen kellett cibálni a királyt, hogy ne nyúljon el. Ez pedig igen szokatlan élmény, más motoroknál általában azt sem tudom megállapítani, hogy vajon mekkora blokk lehet benne, olyan mintha állna.
Nana, azért az első mondattal vitatkoznék, a k5-6 a legjobb ezres gép volt akkoriban, az, hogy olcsó is volt viszonylag, már csak hab a tortán
A maiaknál már igazad van, a Suzuki nem véletlen olcsóbb a többieknél, érzik ők is, hogy a jelenlegi szériával az ár-érték arányra plusz megbízhatóságra kell játszaniuk.
Na jó de a tulajok jó részének 2008 előtti gépe van akkor meg volt a kawasaki,az jól néz ki,a honda az na jó megbízható,a yamaha fura de legalább gyárt hangszereket is a suzuki meg....olcsó......
Szóval inkább kihagyták a komplett naked dolgot és ráálltak az aldi szlogenre.
Persze európában olcsón senki nem tud gyártani ezért ott fogták meg ahol tudták,és ez a vezethetőség.
Amúgy ez a csóri bugyigyár legalább olyan jót tud gyártani mint bármely japo,mivel azok is hibáznak csak jobb vezetni.
Igy van. Mindenki olyan gumit vesz, amiben megbizik. Sajnos, sok irigy paraszt van, aki nem birja elviselni, hogy masnak telik uj sportgumira. Es ha o nem tudja megvenni az uj sportgumit, akkor mas se vegye meg, mert masnak minek. Bezzeg o kihasznalna, mert akkora lumen...
Én eddig supercorsáról tudtam.
De ha te úgy tudod legyen úgy.Az biztos hogy valami corsa a sok közűl.
És hogy nekem tuti sok.
A gyári sima az biztos hogy qualifier volt mert az elsőt én szedtem le róla.
Hornet vagy bandita?
Amúgy valóban. Oszival pl. még egész jól bírok, ha mondjuk ismerem a terepet, vagy mindketten ismeretlenen megyünk. De van olyan ismerősöm aki a 2004-es zx10-el elg jól el tud lépni, és meglehetősen könnyen. Szerintem negyed annyi erőfeszítést nem tesz, mint én.
Kész a gép ezek szerint?
A megbízhatóság meg igen csalóka.Főleg hogy tisztázatlan tulajdonosi hátterű 11 év körüli motorokról beszélünk.
Az enyém kb egésuz állatorvosi ló.Az első digó tulaj az első alapból 800 km nél cserés gyári raktározós olajat képes volt 2800 nál cserélni,majd eladta valakinek ezek ketten beleraktak 2 év alatt 8000-et úgy hogy valamelyik idióta enyhe reccsentéssel okozott kárt benne.Tessék-lássék megjavították,áthúzták sima műbőrrel az ülést,mekkelek műanyagos javította az óraburkolatot és úgy hagytak egy enyhe banánalakot a telóban,ezekután minimum állt fél-1 évet mire hozzám került egy tipukus nepper keze által aki kicserélte a gyári akkut egy halott drabra.
Na ezekután jöttem én a másik mekkelek.
Egyet megtanultam,ez a gép csak a gyári alkatrészt szereti.
A maiaknál már igazad van, a Suzuki nem véletlen olcsóbb a többieknél, érzik ők is, hogy a jelenlegi szériával az ár-érték arányra plusz megbízhatóságra kell játszaniuk.
Szóval inkább kihagyták a komplett naked dolgot és ráálltak az aldi szlogenre.
Persze európában olcsón senki nem tud gyártani ezért ott fogták meg ahol tudták,és ez a vezethetőség.
Amúgy ez a csóri bugyigyár legalább olyan jót tud gyártani mint bármely japo,mivel azok is hibáznak csak jobb vezetni.
Ja meg a remek japán nakedek. Nyílván itt valamelyik 600-as hornetre gondolhattak a cikk elején
Nem vagyok én olyan fontos...................bár tény hogy jól esik.
Nah a lényeg jó a gépes.
http://totalbike.hu/sebessegoltara/2016/08/15/anyamnak_is_ezt_mondanam.../
El is rohanok venni egyet
De ha te úgy tudod legyen úgy.Az biztos hogy valami corsa a sok közűl.
És hogy nekem tuti sok.
A gyári sima az biztos hogy qualifier volt mert az elsőt én szedtem le róla.
Orulnel te, ha egy kis hondaval mehetnel a zakatolo, megbizhatatlan TL helyett.