Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk speciel ezt a kiülés témát könnyebb csutkával megoldani az tény.
Mindig a célnak megfelelőt kell használni.
Te nem mész Dobsinánál messzebb.És jól elvagy csutkakormánnyal.
Én nem kifejezetten szeretem a csutkakormányt és livornóig is hajlandó vagyok motorral menni ha jó fagyi van arra.
Bár most a Tracer teszten megtudtam hogy a japo gondosan tervezve is tud elbaszott ergonómiát kitalálni.Nagy hótoló ökörszarval.
Nyilván a véleményem a sajátom. Arról én minek beszélgessek, hogy ddt500-nak milyen a jó motr. Azt majd ő tudja. Ha akarja leírja. Mellesleg az övé sokkal jobban hasonlít a kotlóra, mint egy nakedre.
Picit nekem ez egoista hozzáállás.
Legalább mond hogy nekem léccíííííí
DDT-nek pl szerintem a zx10 egy halál kényelmes masina sok kraftal és vélhetően marhára fordulékony.
Engem nehezen. Elég szilárd véleményem van a motorokról. A kotlón kívül sok sportmotor van, ami mind jó valamilyen módon. Csak nem állnak össze egy egésszé:
Valamennyire erős, elég fordulékony és nem egy liliputi hokedli.
Az általam ismertek közül GSX-R1000 az egyetlen típus amelyik ezt a hármat egyszerre tudja elfogadható szinten. Az összes többi komolyabb kilengésekkel súlyozza a háromszög valamelyik oldalát. Legalább a fele használhatatlan trágya.
Mermár a kotlónak extrahosszú az élete.
Sosevolt egy longlife motor és mióta hozzád került exponenciálisan csökkennek az életkilátásai.
Áh csak piszkállak.
Fel kéne fogni hogy van élet a kotlón kívül is.
És nem kéne rögtön nekiesni láncfűrésszel.
Légy kicsit befogadóbb.
Tudom antiszoc.
Nyilván a harley is ezres volt és pont úgy is kanyarodik. Ma elhatároztad, hogy hülye leszel?
Nem erősebb, csak ugyanannyi. És élettartamról is beszélgettünk. Az összes többi ezres mind gyengébb.
Továbbá olyat, hogy a kotló elég erős lenne, vagy hogy jó lenne a blokkja eddig nem mondtam, tehát nem azt kéne felhozni példának mindig. Szerinted azért kezdtem tuningolni, mert elég erős volt?
jamazuki
Jah és az örök best Csopperes kontra sportmotoros életérzés.
Őszes szakáll megvan.

http://youtu.be/jXsoAdh5P5g
A "zsiráf" annyi volt amit teszteltem, furcsa is volt utána visszaülni a "darálóra" de azé szeressük.


Az S1000rr-ből van valami bizgere 160 lóval.Az erősebb nem?
Bár tény hogy azt is annyit kell szerelni mint a kotlót.
"bőven erősebb"
Igen? Melyiket? (Természetesen csak 1000-est ér mondani. )
A hajam még nem őszes,csak a 4 napos borostám az államon.
Azis tőled.
Mostanában már gyártanak a kotólónál bőven erősebb nakedet.
Jah és csak neked találtam egy csoppert ami egyenesben veri a hayabusát is nem még a kotlót.

http://youtu.be/Wef1rcgaUsM
De Zoli ferdít és burkoltan mégis Neked van igazad. Ugyanis a naked kategória, nem csúcskategória. Ott nem az a kérdés ki milyen motort tud építeni, hanem az, hogy milyet akar. Abban az ábrándban meg kár élni, hogy a Suzuki ne tudna sportmotorral egyenértékű nakedet csinálni. Tud, csak nem akar. Számos okból. Az már más kérdés, hogy ezen valószínűleg veszít, mert későn vették észre, hogy az Y generáció és a másodvonalas őszeshajúak, mint Zoli32 is nem tud és nem is akar (sport)motorozni. Szóval nincs kinek motort gyártani. Mindenféle lebutított libakergetőt kér a világ, ami jól hangzó márkák logói vannak és közben nincs bennük blokk (ami van az inkább vicc kategória).

Tegnap 40 motort előztünk meg, 400 jött szembe és komoly sportgép egy tucat nem volt összesen. A többi húgyba áztatott szarral persze tele volt az út.
Akkor visszaszívom, nakedben tényleg nem sok maradandót alkottak akkoriban.
A megbízhatóság meg lehet, hogy csalóka, de a nagy számok törvénye alapján mégis lehet benne valami, hogy a suzuki a megbízható és olcsón fenntartható motorokhoz tartozik. Ráadásul ha úgy nézzük, a megbízhatóságot jobban kihasználják a tulajok, mint az újabbak pár másodperccel jobb köridejét egy HRing méretű pályán.
Nem, de szerintem már megbánta, amikor már Vámosmikolánál szerelnem kellett a kotványt.
Most is kényszerített a jóindulatú?
Ebben az országban hogy lehetne eltévedni? Nyilván kerültünk, menjen a tököm Aszód fele...
Leszúrod a körzőt pestre, kinyitod Keszthelyig, és húzol egy körcikket Miskolcig, na az az terület, ahova én még életemben nem mentem motorral maximum kényszerből.
El is tévedtetek vagy szlovákia felé nagyöon kerültetek hogy a 350-ből 550-lett.
Nekem egyik fele sem fotogén, bár valaki tegnap is leszedte a karcos felit. Megdöglök a kíváncsiságtól, hogy vajon mi lehetett ennyire érdekes rajta?
Az már elég. A bal oldalát nekem is a power tape fogja. A jobbot meg lehet fotózni
Ikarus a te buszod.
Amúgy légy férfi,küzdj vele.
Papíron nincs gyorsabb. A többi képlékeny.
Nincs kész, de összehánytam annyira, hogy el tudtunk menni kerülni egyet. Igaz csak a fontos élettani funkciók működtek és a maradékot is szigetelőszalag tartotta össze.