Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En befeszulni?
Hogy tennem a tundoklo talentumod lattan?
Mikor kezdtem nem olyan hevesen oszulo halantekkal akkortalyt mikor kuzdottel a hulye bubifrizkoval jelzem probaltam en egy halom sportgumit.
Na jo akkorse lepdeltem ekkora ugrasokkal hogy elsore olajcseret se kovetkezore lattatlanba siman masnak nyomasertek.
Csak ugy oregesen csoszogva tanulgattam hogyaszongya pr2 elore soha,rosso corsa hstul brutaljo de fogy,rosso2 csucs ahogy befordul olyan fincsi de 8000 alatt ko,a power 2ct elol stoppiezva horvatban a 8- ason ugralva csusszan de nem esik ki alolam mint a pr2,a bt016 egy kicseszett fogyos szar,a qualifier szinten de meg nem is tapAd viszont elol se bir 10-et.
Csak aprosagok es tudjuk nrked masfel ev alatt hatszorennyi tapasztalat jott osste mert te aztan "hasznalod" mas meg nem.
Nem befeszulni.de kene az a lottotos hogy a 675-re megiscsak meglegyen az a supercorsa.
Nyugi Zoli, nem befeszülni, nem bánt senki
Nem vagyok gumimágus, csak itt olyanban okoskodsz amire távolról sincs rálátásod majd ha túragumiról kérdeznek, akkor dugd ide az orrod, addig meg tanuld meg elkerülni az olyan témát, amiben a sötétben tapogatózol mert ugye a 675öt is supercorsával szerelik...
Dontsd el hogy mit mire hasznalsz,utana a gumimagusoknak is konnyebb lesz levegonyomassal bibelodni.
a zx 10r egy kihagyhatatlan ajánlat miatt lett előtte csak nakedom volt és azokon nem volt problémám a gumikkal de ez már kicsit más kategoria
Nem csak gumimagus is lettel ket ev alatt best of ever hungarian sports driver mellett hqnem jostehetseg is hogy nekem mikor mi kell es mit hasznalok igy lattatlanban?
Mindezt ugy hogy masfeleve nem motoroztal meg.
Felelmetes fejlodes,a kovetkezo másfél ev celkituzese az alpok-adria megnyerese?
Nos kicsivel lejebbadnam.
A jovoheti lottootos nyeroszamai?
Nagyjábol képben vagyok a dolgokkal tudom hogy valamit valamiért de sajnos én sem vagyok milliomos hogy évi 4-5 uj hátsót vegyek ezért irtam a tartósságot a vágott slick meg nálam kizárva nem ér annyit h megfogjanak vele , Srácok köszönöm a tippeket ! :)
Vagott slick nem megy el 2000 kmt. Szoval az kilove. A tura meg nem eleg tapados. A ketto kozott meg az emlitett sport gumik vannak.

Mondjuk az nekem is furcsa, hogy a ZX10R megvan, de gumibol meg nincsen elkepzeles.
Nem bulvár, csak mi veled ellentétben használjuk is a gumit rendesen és van tapasztalatunk legalább az említett típusok egy részével
Mellesleg amik 2000nél jóval többet elmennek és a legjobban tapadnak is azok ezek a gumik
Az m7rr meg igenis egy jó gumi, bár neked felesleges
Ez a gumiajanlo kezd nagyon bulvar lenni.
Tessek kerem kicsit tobb szivvel tolni az M7rr-t.
Amugy szomorú vagyok hogy nem jott elo a vagott es sima slick.
Mivel ugy vagyunk a dologgal hogy vagy diablo strada vagy slick mer egy igazi sportolo csak ezt fogadja el.
Amugy az sracnak halvany goze nincs mit akar igy ti tuti kepben vagytok?
Mert az hogy tapadjon de 2000 nel tobbet menjen kb olyan tag parameterek mint az hogy feleseget akarok legyen meg minden vegtagja es tudjon beszelni.
Nem befeszulni csak bolondozok.
Azert irtam a Power 2CT, M5ot, meg Rosso 2t, mert nem tudom, hogyan all anyagilag a koma. Ha 15e Ft sokat szamit, akkor jok ezek is boven. Jobb az ujabb, de ezek is jok szerintem. Turagumi utan mindegyik megvaltas.
Mondjuk én ezekből az s20 evot, a rosso 2-t és az m5-öt alapból kihúznám, mivel mindegyiknek egyből ott van az újabb változata, így értelme nem sok lenne ezeket venni. Max azért, mert olcsóbbak kicsit, mint az újak.
Michelin Pilot Power 2ct-m volt, az M7rr fényévekkel jobb gumi. A rosso 3-at dicsérik még nagyon, cserében állítólag eléggé gyorsan fogyogat. Bár ha odafigyel az ember pár dologra (hideged nem húzod neki, guminyomás mindig a körülményekhez állítva, stb). Amúgy valóban, kb 5000 a valós elvárás a hátsótól, az elsőtől 2x ennyi. A 600asomon az s20 evoban 6000 volt mikor eladtam, még talán egy ezres volt benne, pedig az is volt nem egyszer pályán.

Országúton meg az összes gumi meg fog mozdulni néha kigyorsításon, bár ez inkább a körülmények és nem a gumi hibája.
Barmilyen sportgumit vehetsz a motorodra. Kb 5e km megy majd el a hatso. Persze erosen fugg toled is, hogy mennyire cibalod neki.

Alap lista a teljesseg igenye nelkul:
Bridgestone S20 Evo, S21
Pirelli Diablo Rosso 2, Rosso 3
Metzeler M5 Interact, M7 RR
Michelin Pilot Power 2CT, Power 3
Dunlop SportSmart 2

Barmelyiket veszed, rosszul nem jarsz elvileg. Ezek kozul van, ami palyanapokra is jo, kinek mi az izlese.

Nekem M7RR van, de megkaptam, hogy az en motoromra barmi jo lenne. Azert elmondom, hogy nekem bevalt, palyan sem csuszkalt. Orszaguton neha a hatuljat megmoccantom kigyorsitaskor normal nyomason, de semmi para.
Sziasztok 2006 os ZX10 r em en elöl michelin pilot street radial van hátul pilot power alig várom h lekopjanak (vagy idő előtt lecserélem )főleg az elejét érzem csúszkálosnak pedig még nem mélyedtem bele a dolgokba nagyon a kanyargást illetően , valaki tudna ajánlani rá valami jó gumit ami tapad is meg tartóssága nem 2000km :) köszi előre is :)
Az kiváltság ha hozzám hasonlítanak.
Ha ezt előre mondod (mármint h olyan leszek, mint Zoli) mikor 25 évesen eszembe jutott, hogy motorozni kéne, akkor lehet, hogy tényleg bele se merek kezdeni
Én max a filagória alá szoktam.
Baca+
Olyan leszek mint Zoli
Akkor nem gyakorlom a kiülést
Végülis megy a peremig borítás csak utána rámzuhan minden.
Asse tom mit magyarázol.
Kérdezd hol jó a fagyi.Rögtön vágom.
Esetleg vedd gyorsabban a kanyart és akkor talán helyreáll a rend. 20 fokos döntéshez nem nagyon kell kiülni, sőt ennél mélyebbhez sem. Kiülni akkor kell, amikor a tervezett kanyarsebesség mellett a gumi oldalfalának tapadófelülete feltételezhetően elfogyna a bedöntéskor és ezt előre sejtjük (pálya, szerpentin kanyar). De ebben az esetben alap, hogy a gumit el kell borítani peremig. Ez a bázis és nem a cél. Amíg ez nem megy, addig felesleges ezen vívódni. És jó ha tudod, hogy ennél a sebességnél a nem-sportmotor motorok 90%-ának valamilye már leér a földre. Szóval a dolog nem azzal lesz teljes, hogy lekoptatod a lábtartót a bugyigumiról, hanem csak onnantól kezd érdekes lenni a dolog. Nem kéne légbőlkapott díszmotorosnak lenni és akkor talán értenéd.

Akinek élete első 20 évében nem jutott eszébe motorozni, az most már ne kezdje el, mert olyan lesz, mint Zoli.
Hagyd már azt a lelógást :) http://motoracer.hu/2015/12/02...
Nem a fél segget lelógatjuk oszt csá.
Hanem az a ingem-gatyám lóg féle marhaság nem megy.
Lehet fizikai korlátozás esete áll fenn.
Párszor próbáltam de inkább hanyagolom.
Majd ha aza szotyvadék honda életre kel ujra visszatérek rá mert azzal mintha jobb lenne.
Azt bármivel nagyok könnyű. Sporttal, nakeddel, motoval de még Jawával is ment, sőt Rigával is próbálkoztam, bár abból mindig látványos fekvés lett.
Értsd már meg, hogy Te vagy rossz helyen. Amit Te csinálsz az nem motorozás, hanem baszakodás.
Tegnap megettük az ebédet, mire a túragyerek zöld mellényben elért Parádig Esztergomból úgy, hogy kétszer rendeltünk, és 50km-enként meg kellett álnunk mert vagy tankoltunk, vagy az én fostrágyámat kellett szerelni. De ez is belefért simán, nem siettünk. Remélem ma már hazaért és csak fél napot lógott a melóból.