Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jo, hagyjuk...
Nem a folytatas volt a hiba, hanem hogy elkezdted.
A vege tenyleg igaz.
Nem konkrétan veled, csak ahhoz kapcsolódott a téma, azért arra válaszoltam, és egy költői kérdést tettem fel, miszerint megmondható-e a guminyomás látatlanban akárkinek - szerintem nem. Mondom el sokadjára.
Ugye hogy jó - szerintem meg ugye hogy most sincs fogalmunk se, hogy jó lesz vagy nem.
Üzemi hőmérséklet, amit az adott esetben az utcán érsz el, tehát egyúttal utcai is - olyan hőmérséklet, ami utcai is, és üzemi is. Mindkét jelző igaz rá. Olyan, mint a "jó édes Istenem" - nem azt jelenti, hogy van többfajta, jó sós meg jó savanyú, esetleg rossz édes is; egy Isten van, amit egyszerűen két jelzővel jellemeztem. Nem hittem, hogy ezt is ennyit kell magyarázni. De ez már csak nyelvtani kötekedés, szerintem érthető volt, még te is azt mondtad, hogy érted.
Nem lovagoltam, hogy be tudja-e melegíteni a gumit. Azt mondtam, más motor, más pilóta, más egyéb - más hőmérséklet, ergo más nyomás.

Így már érthetőbb?

De most már tényleg befejeztem, leírtam, amit akartam, még többet is. Veled meg már az elején leírtam, hogy nem sikerül beszélgetni, majd ha lenyugszol, akkor talán; de igazából én vagyok a hülye, hogy folytattam. Mea culpa.
En konkretan allandoan erre gondolok. Menet kozben sokszor eszembe jut a gyerek...
2 sajat muszerrel neztem, a 3. muszer a kutas cucc volt. Igy 3 muszer all szemben egyel.

Mind a harom azonos erteket mutatott, de ettol meg matematikailag lehetseges persze, hogy mind a harom rossz, pont ugyan annyit csalnak es a gumise volt a jo.
vagy lehet a te muszered a rossz es nem mindenki mase
Nekem van nyomasmerom. Nem OMH tanusitvanyos, de amire kell, megfelelo. A gumisok fel BAR-t tevedo muszerei mellett igazi csemege...

Most is mondta az M7RR szerelesekor a gumis, hogy belotte 2,5 es 2,9 BAR-ra a gumikat. Otthon hidegen neztem 2 muszerrel, 2,0 es 2,3 volt az. Elmentem a kutra es ott is ezt mutatta.

Lehet, hogy a kis kezi muszerek csalnak 1 tizedet, na de nem fel BAR-t!

Amugy az autok gumizasa utan is egybol megyek nyomast merni, mert meg eddig egy gumis sem talalta el a nyomast megkozelitoleg sem. Pedig mindegyik nagyon buszke a muszerere.

Lehet fikazni a kis digitalis vacakokat, de jellemzoen sokkal pontosabbak, mint a kutak vagy a gumisok muszerei.
Kb ja, hacsak nem egy motorod van palyazni, utcazni, esetleg turazni. Igy sajnos kell az utcai sportgumi, mar a supercorsa spbol is kene vagy 3-4 szett egy idenyre, igy amennyit megyek.
Latom neked is "kinai gagyi csilivili parasztvakitos" (ezt mondta itt egy okos) stompgriped van, kurva jo cucc! Imadom utcan is, de palyan meg foleg.
Pontosan nem tudom idézni de DDT írta vhol régebben , h sokan meg rendes gazt se tudnak húzni pályán. Tehát ha csak korozgetni mész fel meg h kiprobald akkor kicsit vidd lejjebb a nyomást a gyaritol aztan annyi. Ha bele merulsz utána úgyse utcaival fogod erőltetni.
Vagy a csucsszuper gumikkal, futomuvel... Mint ahogy irtam lentebb.
Te sem érted.
Nem mindig hiányzik a tudás.
Van hogy belegondol fontos ez mikor várja otthon 2 gyerek,nem ér meg neki annyit egy sérülés kockázata stb.
Nekem se tudásom sem merészségem nincsen viszont majrém annál több. De nem zavar jól érzem magam motoron és kész. Ez a lényeg. Majd gyakorlok és tanulok és akkor talán majd kisebb lesz a csík, vagy nem de az sem érdekel.
Kezd tényleg nagyon vicces lenni mar
vagyis a tudás hiányát...
Persze. A tudást merészséggel pótoljuk
A profi palyazok azzal kezdik hogy tobbet nem latod utcan motorral.Csak palyan.
A többieket csak a kontrol megletenek merteke kulonbozteti meg egymastol utcan.
Én a Lukoilos Űrtechnikás fújatóval állítom az ideális nyomást. Amúgy meg rohadt mindegy mekkora a száma lényeg hogy jól érezzem magam vele. Vagy tévedek ?
Ha ők valóban ilyen-oszan profi pályázók lettek volna, akkor elkentek volna, téged mint a szart. Feltételezem hazudtak.
Nem hiszem hogy szar gumit használnék. Angel GT-n futok jelenleg elöl és ST-n most hátul. Szerintem azok nem szarok. Ezek a nyomásértékek vannak felírva a szervizkönyvben ajánlott üzemi nyomásnak.
Tömören, aki nem tud motorozni az a csucsszuperral se fog tudni, aki tud az viszont mindennel tud.
Volt sv-m a bt023-mal is fodultam lapon, érdekes, az is érdekes hogy a csoda supercorsás ilyen olyan profi palyazos mindenre figyelős motorosok sem tudták tartani a tempot. Ezek érdekes dolgok.

Nem is mondtam hogy ki mivel motorozzon csak érdekes. De úgy látom hogy ezt nagyon magadra vetted így biztos, hogy igaz rád amit írtam...
Like
Persze.
Ha túramotorod van akkor mit számít neked, hogy mi milyen gumival szeretünk motorozni? Nem mindegy. Saját élvezetem a lényeg, szarok arra hog yki fordul lapon road 4-el.
Amúgy szerintem ottkint se sokan, de tökmindegy.
Konkretan velem kezdtel elkotekedni, hogy mi alapjan adok meg (kb) erteket. Most jo bele a hornetbe a 2-2.2 kindulasnak vagy nem? Na ugye hogy jo, a tobbi meg csak felesleges okoskodas amit muvelsz. Majd alakit rajta ha nem jo, de nehogy mar 2.9rol kezdje az allitast mint ahogy az okos barataid mondjak. Gondolom tudta a kerdezo, hogy ugyan olyan gumim van, ezert kerdezte tolem.
A "nem az utcai uzemi homersekletet ered el" meg mindig azt jelenti magyarul, hogy vmi mas uzemi homersekletet ersz el (vagy akkor tartomanyt), de mindegy...
Te lovagoltal azon h nem biztos h be tudja melegiteni a gumit ugy mint en, erre irtam hogy az m7rrt a legkonnyebb bemelegiteni. Ahan tenyleg nem mondtad hogy nem lehet (ugy) bemelegiteni...
Tenyleg parodia, azota miota elkezdtel itt motorversenyzoi szinten okos lenni, hogy mennyi mindentol fugg a guminyomas. Nem a legjobbak kereste az illeto, hanem eg jot. 2 es 2.5 kozott meg kb mindenhol jo lesz, szinttol fuggoen.
Gyari adatrol kezdeni a guminyomast palyan meg.... Meg mindig ezen rohogok
Na az az emese motor az mi?