Nekem egyébként az érdekes hogy akik itt írnak, többek között én is, átlagos motorosok vagyunk. Egyikünk sem Rossi, mégis azt hiszik egyesek hogy utcára kell a gp gumi. Azon még nem gondolkoztatok hogy az osztrákok miért tudnak a road4 es hasonlo gumikkal lapon fordulni és nekünk miért nem jó az a gumi sem ami a gyartó szerint egy utcai sport gumi? Keresitek-keressük a gumiban a hibát, aztán amik hiperszuper gumi van a motoron és még mindignem tudunk lapon fordulni akkor jön hogy a futómű kevés, majd motor csere és még mindig nem tudunk motorozni. Lehet ez csak nekem fura. De az is lehet hogy csak magyarok vagyunk...
Ennyi. Ez lett volna a lényeg, hogy tök ismeretlenül ne értékeket adjunk meg, hanem majd mész és érzed/látod, hogy jó vagy nem. Többnyire vannak mások is a pályán, akik esetleg még tapasztaltabbak is, lehet tőlük tanácsot kérni, a gumira is rá tudnak nézni ott helyben. Nekem az a tapasztalatom, hogy szívesen segítenek egymásnak a pályázók.
Azt is leírtam, hogy nem konkrétan rád reagáltam, hanem ezt látom általánosan - most mondjam megint, hogy nem figyelsz?
A "kb." valóban ott van, de neked a kb. 2.0-ból következik, hogy akkor lehet a 2.5 lesz neki jó? Mert nekem nem. De legyen akkor.
Ha már ennyire kötekedünk a fogalmazás pontosságán, akkor tőlem is tessék pontosan idézni, ezt írtam: "nem az utcai üzemi hőmérsékletet éred el". Nem írtam, hogy többfajta üzemi hőmérséklet van. (Egyébként ha már lovagolunk a szavakon, az sem igaz, hogy "egy üzemi hőfok van" - valójában egy tartomány van, nem egy hőfok). Ezt te írtad, aztán számon kéred rajtam. Megint. Meg ismét olyanokat bizonygatsz, hogy az m7rr 2km után üzemmeleg. Amit soha nem vontam kétségbe, egyáltalán szó sem esett arról, hogy az M7RR-t nem lehet bemelegíteni, de valahogy mindig ugyanide térsz vissza, mintha ebben nem hinnék. Pedig sosem mondtam még hasonlót se.
Utána kikéred magadnak, hogy ne állítsanak olyat, amit nem mondtál. OK...
Ez már kezd paródiába hajlani.
KB (!!!!) jo lesz Mondjuk picivel tobbet raknek hatra, de majd latod, nem tudom hogy motorozol. Elemezd a gumikepet, gondolom te is olyan profi vagy ebben, mint en
Kezdjük ott kinek van hitelesített nyomásmérője, ami valóban a valóságot mutatja? Továbbá hányan állítjátok be a nyomást valamelyik precíz benzinkutas vagy hipermarketben kapható ~400 Ft os nyomásmérővel? 10/8???
Jezusom... Nem azt mondtam h nem gumikep alapjan a legjobb nyomast allitani, de valaki aki egy sima guminyomas ajanlast ker tuti nem fogja leolvasni a gumikepbol. Vagy vigyen magaval vkit aki leolvassa neki?
Nem ugyan azt irtad le, csak lehet hogy ugyan arra gondoltal. Azt irtad nem azt az uzemi homersekletet ered el, mint utcan. Egy uzemi hofok van, palyan us, utcan is. Ertem mire gondoltal, csak felreerthetoen irtad.
Ugy jon ide, hogy ha vki utcan eleri a homersekletet, az palyan is el fogja fel barral kevesebb nyomassal is. Mellesleg ha ismerned az m7rrt akkor tudnad h 2 km utan uzemmeleg nyaron, ez nem vagott slick.
Nem besertodtem, csak ruhellem ha vki olyat allit amit nem mondtam. Pl te, mikor kerdore vonsz, hogy hogyan merek pontos guminyomast mondani latatlanban. A kb jo lesz megallapitas neked mennyire pontos??? Meg ha azt irtam volna, hogy fujd pont annyira vagy 2.15 barra akkor megertelek, de igy csak feleslegesen koteledtel olyan miatt, ami nem ugy tortent.
Jartam, de meg nem voltam palyan az M7RR-rel eddig. Minden gumival lehet dontogetni ma mar, csak minel tapadosabb, annal nagyobb a biztonsagerzet. Nem kell allandoan lapon menni ahhoz, hogy kielvezz egy puha es hegyes gumit.
Az egy komponensű három zónás abroncsoknál azt az egy adott komponenst az adott zónák számának függvényében különböző hőmérsékleten vulkanizálják, vagy pedig a hosszanti feszítő szálakkal oldják meg ezt a műveletet.
Pályázom és pályáztam. Egyébként aki azt mondta, hogy nyomást gumikép alapján állítunk, ő is 20 éve szervez pályanapokat, mai napig aktívan pályázik - nekem hiteles.
Amúgy szerintem Te nem figyelsz, ilyeneket kezdesz el bizonygatni, hogy utcán egyenesben is melegszik a gumi - mintha ez kérdés lenne - meg leírod, hogy nem jól mondom, aztán leírod ugyanazt (én is azt mondtam pont, hogy pályán azonos nyomással nem ugyanaz a hőmérséklet, nyilván magasabb, ezért kell lejjebb engedni). Azt is Te hoztad fel teljesen feleslegesen, hogy utcán is el lehet érni az üzemi hőmérsékletet, akkor pályán is - megint nem erről volt szó, nem is értem, ilyenek hogy jönnek ide.
Mindegy, úgy látom valamiért besértődtél, aztán most már nem lehet veled beszélgetni, csak indulatból szórod a villámokat. Ebben nem kívánok részt venni. Továbbra is tartom, hogy nem lehet megmondani pontosan a nyomást, kinek milyen kell, ennyi.
A "kb." valóban ott van, de neked a kb. 2.0-ból következik, hogy akkor lehet a 2.5 lesz neki jó? Mert nekem nem. De legyen akkor.
Ha már ennyire kötekedünk a fogalmazás pontosságán, akkor tőlem is tessék pontosan idézni, ezt írtam: "nem az utcai üzemi hőmérsékletet éred el". Nem írtam, hogy többfajta üzemi hőmérséklet van. (Egyébként ha már lovagolunk a szavakon, az sem igaz, hogy "egy üzemi hőfok van" - valójában egy tartomány van, nem egy hőfok). Ezt te írtad, aztán számon kéred rajtam. Megint. Meg ismét olyanokat bizonygatsz, hogy az m7rr 2km után üzemmeleg. Amit soha nem vontam kétségbe, egyáltalán szó sem esett arról, hogy az M7RR-t nem lehet bemelegíteni, de valahogy mindig ugyanide térsz vissza, mintha ebben nem hinnék. Pedig sosem mondtam még hasonlót se.
Utána kikéred magadnak, hogy ne állítsanak olyat, amit nem mondtál. OK...
Ez már kezd paródiába hajlani.
Köszi
Valahol azert el kell kezdeni. Elol 2,1 lesz, hatul 2,0. A tobbi adja magat majd vagy nem. Vita lezarva!
Nem ugyan azt irtad le, csak lehet hogy ugyan arra gondoltal. Azt irtad nem azt az uzemi homersekletet ered el, mint utcan. Egy uzemi hofok van, palyan us, utcan is. Ertem mire gondoltal, csak felreerthetoen irtad.
Ugy jon ide, hogy ha vki utcan eleri a homersekletet, az palyan is el fogja fel barral kevesebb nyomassal is. Mellesleg ha ismerned az m7rrt akkor tudnad h 2 km utan uzemmeleg nyaron, ez nem vagott slick.
Nem besertodtem, csak ruhellem ha vki olyat allit amit nem mondtam. Pl te, mikor kerdore vonsz, hogy hogyan merek pontos guminyomast mondani latatlanban. A kb jo lesz megallapitas neked mennyire pontos??? Meg ha azt irtam volna, hogy fujd pont annyira vagy 2.15 barra akkor megertelek, de igy csak feleslegesen koteledtel olyan miatt, ami nem ugy tortent.
Amúgy szerintem Te nem figyelsz, ilyeneket kezdesz el bizonygatni, hogy utcán egyenesben is melegszik a gumi - mintha ez kérdés lenne - meg leírod, hogy nem jól mondom, aztán leírod ugyanazt (én is azt mondtam pont, hogy pályán azonos nyomással nem ugyanaz a hőmérséklet, nyilván magasabb, ezért kell lejjebb engedni). Azt is Te hoztad fel teljesen feleslegesen, hogy utcán is el lehet érni az üzemi hőmérsékletet, akkor pályán is - megint nem erről volt szó, nem is értem, ilyenek hogy jönnek ide.
Mindegy, úgy látom valamiért besértődtél, aztán most már nem lehet veled beszélgetni, csak indulatból szórod a villámokat. Ebben nem kívánok részt venni. Továbbra is tartom, hogy nem lehet megmondani pontosan a nyomást, kinek milyen kell, ennyi.
http://youtu.be/xu1sKUtrWMo