Asszem a télen beszerzek egy új "A" változatú GT-t mert én is szerettem a mostanit. Bár szerintem sima GT volt. Azonban ez az ST akármilyen rossz akkor is megéri. Csak amúgy voltam kíváncsi hogy mi köztük a különbség.
Én is elmentem egy olyan 8.000-et a használt GT-vel. Nem volt öreg olyan 70-80%-os állapotban volt. Hasonlón a ZX10-hez nálam is van erő bőven + én és a motor is nehéz. Ketten együtt meg majdnem elérjük a 4 mázsát.
Ez nem teljesen helyes válasz, előttünk már megfogalmazták a megfelelő megoldást. Egyébként a GT verzión módosítottak az anyag összetételen, mivel sok panasz volt az ST verzió futásteljesítményére, nem tudott annyit amennyit elvártak tőle, továbbá a nedves tapadásra is rámentek a GT verzióban, mivel az sem volt az igazi. Ezeket javították és valóban sokkal jobb lett a GT
A kifejezetten erősített változat az "A" specifikált változat, ez rendelkezik erősített szerkezettel, merevebb oldalfallal. Ez való a nagy nehéz církálókra ;)
Nehéz motor ( önsúly 300 kg fölött ) akkor Angel GT (A)
Elvileg: ST normál sport-túra, GT pedig a nagyobb terheléssel (utas, dobozok, nehezebb fajta motor,...) való használatra.
(http://www.pirelli.com/tyres/e...)
Csak kíváncsiságból érdeklődöm az után hogy az Angel GT és az Angel ST között mi a különbség. GT-vel már van tapasztalatom jól viselkedett, azonban egy vissza nem térő ajánlat alapján Ma érkezik egy ST. Csalódni vélhetően nem fogok abban sem de kíváncsiságból azért érdekel pontosan mi a kettő között a különbség.
Üdv,
ajánlatokat, tippeket várok:
CB 1000R-re tennék új gumit. Az eredeti gumi( Battlax BT015), amivel vettem, 70%-osnak lett eladva, 3000km után ledobtam.Kaptam haveromtól egy használt,2000km-es Battlax BT016-ot, gondom nem volt vele(sosem csúszott meg, stb...bár még inkább kezdőnek számítok, 10 év kihagyás után..), de szerintem hamar (kb 3000 km után már ezzel is kopásjelzőn vagyok.) elfogyott a közepe...:) Sportosabb, nem kifejezetten túrázásra való gumi kellene, ami azért egy szezont (6-8ezer km) kibírna..
Semmiképp ne tedd fel a Banditra a Tourance Nextet, egyszerűen kategóriáját tekintve sem erre a motorra való. Profilkialakítása sem ideális egy bandti kanyarodási képességéhez, és valóban túra/endúró gumi.
Sziasztok!
Ajánlanátok a Metzeler Turance Next gumit nagybanditra? Tudom, hogy inkább túraenduro a mintázata, de a tesztekben azt is írják, hogy inkább aszfaltra tervezték. Köszi a válaszokat!
Kedves Revolution!
Az utolsó megosztott cikket olvasva (S21 teszt), ahogy bezártam akkor jutottam erre a döntésre, és nyomtam az egy csillagra (abból kiindulva, hogy nekem nagyon nem jött be a cikk), de aztán rájöttem, hogy ez nem titeket minősít, ti csak osztottátok, ezért, amint írtad is, levettem a csillagot is és a lájkot is az oldalról.
Ha most ennyire nem vadásznátok az ilyen dolgokat, hogy mikor hol dobálózzatok az R17-ről, nem csináltatok volna ebből ekkora esetet, senki előtt nem járattam le a céget, senki sem láthatta, kár semmiképp nem ért benneteket. Volt egy döntésem, amiről egy óra múlva úgy gondoltam, hogy nem helyes, ezért visszavontam, ez az én hibám, senki másé.
Ezzel ellentétben te most egy sor általad helyesnek vélt érvvel dobálózol, amiket egyáltalán nem szeretnék kommentálni, attól függetlenül, hogy nem tartom helyesnek.
Végül pedig elnézésetek kérem, minden jót!
"Kedves" R17 motorgumi, és azon belül is a píáros kihaénnem kollégátok, Szilágyi B. Dávid. Név szerint írjuk,igen,mert vállalta arccal névvel, amit csinált. A tegnapi történés margójára csak annyi a hozzá fűzni valónk, hogy felesleges próbálkoznotok lejárató dolgokkal irányunkba, aki nem akar nálatok vásárolni, az nem akar és pont. Viseljétek el, hogy nem biztos az sem már régen 100%- ban, hogy az R17 a number one motorgumis Magyarországon, csak saját magatokat kiáltjátok ki minden évben az év motorgumisának, saját magatok találjátok ki, hogy nálatok van az év legjobb motorgumi ára, miközben ez messze nem így van. Nagyon rámentetek a marketingre, meg nálatok minden, de tényleg minden darab gumi mindig akciós (pl: 88900 ft helyett 78900 ft). Persze,igen. Aki ezt beveszi, az beveszi, aki meg jó áron akar új gumit venni és nem a marketing hülyítés érdekli, az körülnéz és vesz ott gumit, ahol akar. Nem feltétlenül nálunk, ott, ahol akar.
Hogy itt mindenki értse, mire fel a felháborodásunk, a kedves kollégájuk a mi saját facebook motorgumis oldalunkat 1, azaz egy csillagra értékelte a tegnap napon, rontva ezzel az oldalunkat és a megítélésünket úgy, hogy soha az életben egy darab gumit nem vásárolt tőlünk!!!! Nem is értjük, mire volt ez jó részéről, hiszen csak magát, illetve a cégeteket járatta le ezzel a lépéssel. Milyen gyerekes egy "dögöljön meg a szomszéd tehene is" húzás volt ezt.
Mi soha, semmilyen formában nem keveredtünk sem konfliktusba, sem semmilyen lehúzó harcba veletek, nem is szándékozunk, de ezt már nem hagyjuk szó nélkül!! Törődjetek a saját magatok által ajnározott cégetekkel, és fals infókat ne közöljetek az oldalatokon. (2015 legjobb ára,meg number one cég)... El kell tudni viseli,hogy más is van a szakmában, nem csak ti és más is lehet "szakértő" :))))))))))))))))) (röhej ez is)
Pl. a tesco,auchan,lidl is marakodhatnának,meg fikázhatnák egymást,mégsem teszik, pláne nem ok nélkül és nyilvánosan!
A ti kollégátoknak semmi oka nem volt ezt tenni, ez egy görény húzás volt, ja és mily érdekes, később ezt az egészet visszavonta, vagy törölte, de attól még meglépte!
Bravo number one R17 motorgumi
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Aprilia sxv 450 -m és gumit kéne cserélnem rajta. Annyi mindent olvastam már h melyik a jó h teljesen összezavarodtam. Hétköznapi Használatra kéne közútra. Mit ajánlatok? Dunlop mutant rengeteg jót olvastam de nem találtam abban a méretben ami nekem jó. Most egy Metzeler Racetec Rain 180/55 R17 van fent hátul.
Nekem Racetec K2 van fent. Aprilisban az elso nyiltnapon kb semennyire nem ette es elegge csuszkalos is volt. Juliusban voltam utoljara, akkor mar jol tapadt es nagyon szepen, egyenletesen kopott a gumi, egyatalan nem "ette". Elol nekem 1.8, hatul 1.9 bar nyomassal jott be a legjobban.
A kifejezetten erősített változat az "A" specifikált változat, ez rendelkezik erősített szerkezettel, merevebb oldalfallal. Ez való a nagy nehéz církálókra ;)
Nehéz motor ( önsúly 300 kg fölött ) akkor Angel GT (A)
(http://www.pirelli.com/tyres/e...)
ajánlatokat, tippeket várok:
CB 1000R-re tennék új gumit. Az eredeti gumi( Battlax BT015), amivel vettem, 70%-osnak lett eladva, 3000km után ledobtam.Kaptam haveromtól egy használt,2000km-es Battlax BT016-ot, gondom nem volt vele(sosem csúszott meg, stb...bár még inkább kezdőnek számítok, 10 év kihagyás után..), de szerintem hamar (kb 3000 km után már ezzel is kopásjelzőn vagyok.) elfogyott a közepe...:) Sportosabb, nem kifejezetten túrázásra való gumi kellene, ami azért egy szezont (6-8ezer km) kibírna..
Semmiképp ne tedd fel a Banditra a Tourance Nextet, egyszerűen kategóriáját tekintve sem erre a motorra való. Profilkialakítása sem ideális egy bandti kanyarodási képességéhez, és valóban túra/endúró gumi.
Sokkal inkább egy Roadtec01 ;)
Ajánlanátok a Metzeler Turance Next gumit nagybanditra? Tudom, hogy inkább túraenduro a mintázata, de a tesztekben azt is írják, hogy inkább aszfaltra tervezték. Köszi a válaszokat!
Az utolsó megosztott cikket olvasva (S21 teszt), ahogy bezártam akkor jutottam erre a döntésre, és nyomtam az egy csillagra (abból kiindulva, hogy nekem nagyon nem jött be a cikk), de aztán rájöttem, hogy ez nem titeket minősít, ti csak osztottátok, ezért, amint írtad is, levettem a csillagot is és a lájkot is az oldalról.
Ha most ennyire nem vadásznátok az ilyen dolgokat, hogy mikor hol dobálózzatok az R17-ről, nem csináltatok volna ebből ekkora esetet, senki előtt nem járattam le a céget, senki sem láthatta, kár semmiképp nem ért benneteket. Volt egy döntésem, amiről egy óra múlva úgy gondoltam, hogy nem helyes, ezért visszavontam, ez az én hibám, senki másé.
Ezzel ellentétben te most egy sor általad helyesnek vélt érvvel dobálózol, amiket egyáltalán nem szeretnék kommentálni, attól függetlenül, hogy nem tartom helyesnek.
Végül pedig elnézésetek kérem, minden jót!
Saballo ugyan annyi pálmakivonatott tartalmaz, és az ára jobb
Bocsánat ezt nem birtam kihagyni
És valóban gusztustalan
Hogy itt mindenki értse, mire fel a felháborodásunk, a kedves kollégájuk a mi saját facebook motorgumis oldalunkat 1, azaz egy csillagra értékelte a tegnap napon, rontva ezzel az oldalunkat és a megítélésünket úgy, hogy soha az életben egy darab gumit nem vásárolt tőlünk!!!! Nem is értjük, mire volt ez jó részéről, hiszen csak magát, illetve a cégeteket járatta le ezzel a lépéssel. Milyen gyerekes egy "dögöljön meg a szomszéd tehene is" húzás volt ezt.
Mi soha, semmilyen formában nem keveredtünk sem konfliktusba, sem semmilyen lehúzó harcba veletek, nem is szándékozunk, de ezt már nem hagyjuk szó nélkül!! Törődjetek a saját magatok által ajnározott cégetekkel, és fals infókat ne közöljetek az oldalatokon. (2015 legjobb ára,meg number one cég)... El kell tudni viseli,hogy más is van a szakmában, nem csak ti és más is lehet "szakértő" :))))))))))))))))) (röhej ez is)
Pl. a tesco,auchan,lidl is marakodhatnának,meg fikázhatnák egymást,mégsem teszik, pláne nem ok nélkül és nyilvánosan!
A ti kollégátoknak semmi oka nem volt ezt tenni, ez egy görény húzás volt, ja és mily érdekes, később ezt az egészet visszavonta, vagy törölte, de attól még meglépte!
Bravo number one R17 motorgumi
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Aprilia sxv 450 -m és gumit kéne cserélnem rajta. Annyi mindent olvastam már h melyik a jó h teljesen összezavarodtam. Hétköznapi Használatra kéne közútra. Mit ajánlatok? Dunlop mutant rengeteg jót olvastam de nem találtam abban a méretben ami nekem jó. Most egy Metzeler Racetec Rain 180/55 R17 van fent hátul.
Köszönöm a segítséget!
Üdv.:
Norbert
Sc2 van, vagy k2. Megteszi vajon? Vagy keressek mást?