Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Úgy döntöttünk, hogy augusztusban egy kis kedvezménnyel kedveskedünk Nektek, így a hónap folyamán díjmentesen szállítjuk az abroncsokat.
Bővebb infó a blogunkon és facebook oldalunkon olvasható ;)
Van jó páram ha érdekel adatlapomon elérsz!
Most már annyira lekopott az aszfalt felső felülete, hogy időjárás függvényében lehet menni puhább abronccsal is bátran :)
Metzeler M7rr. Nekem ez van most a gixeren, nagyon jó gumi Utcára hibátlan, elvileg (ezt még nem próbáltam) amatőr pályázásra is bőven jó.
Sziasztok!
Ajánljatok valami titkos favorit szupergumit egy 06-os Kawa ZX-10R-re utcai de viszonylag sportos használatra.
Köszi!
M.
Helló!
Hungaroringre mennék augusztus 4-én. Pirelli diablo supercorsa sc- ből vagy metzeler racetec-ből milyet érdemes feltenni az új aszfaltra? Azt hallottam a közepes keveréket eléggé eszi.
Válaszokat előre is köszönöm.
ja haha...ha valakinek nem rojtos a perem mar lehet is rohogni rajt...
palyan sosem jartam... a szele is volt hasznalva, nem mondom hogy peremig, de ha nincs kanyar akkor tobbnyire egyenesen szoktam menni...:D
sok volt a kigyorsitas... megesik...elfogyott, (motorral egyutt azert kapta a 280-300kg-t ) cserebe viszont egyszer nem csusztam meg, egy kicsit sem...
latszig a jo kozossegi szellem azert udv! ;-)
Igazi kanyarvadasz, haha :D
le kell engedni 0,5 bar-ra aztán kopik a széle is
előtte megkenni fbs-el a széleket hogy véletlen se forogjon el
Viragagyasnak tökéletes.
Meghalni jó lesz, meg rendszámot levetetni.
Sziaszotok!
bt016 pro igy nez ki jelenleg... 6500km van benn... hasznalhato meg ?

udv!
Új Bridgestone R10 Type 2 180/55R17 pályagumi 35000Ft áron eladó.
Szia.
Nagyon köszi a segítséget.
Kevés tapasztalatunk van még az a40 el. Bw502 utód, javítás fő célja az élettartam növelése is. Nemrég cseréltünk egy garnitúrát 12.000 ment el de nem volt még benne 1-2 km :)
Anakee3 ról már hallottunk néhány 15-17 ezres futást.
Szia.
Nagyon köszönöm a segítséget.Bridgestone A40 az szerinted tartósabb lehet mint a BW502-es?Vagy legyen inkább Anakee 3?
Szia!

Terhelhetőség szerint vizsgálva az esetet ezekben a méretekben minden túra/endúró abroncsnak azonos a terhelhetősége. Nincs kifejezetten erősített változat. Itt inkább az abroncsok anyagösszetételét érdemes megvizsgálni. A Metzeler és a Pirelli új modelljei sportosabbra vannak hangolva, egyértelműen hamarabb kopnak. A Michelin/Bridgestone vonal némileg tartósabb. Conti szintén gyorsabban kopik.

Leginkább a megfelelő nyomásra figyelj és nem lesz gond.
Sziasztok.
Érdeklődnék ninxs-e valakinek tippje, túraenduró gumi 110/80r19és150/70 r17-ben melyik bírja a legnagyobb súlyt?Hosszú túrára mennék 280kg-os mocival xt 1200z bukócsővel stb-utassal 3 extra méretű doboz+tanktáska+hengertáska a hátsó dobozon,és a lényeg 120kg -os pilótával.90%-ban aszfalton.Előre is köszi.
Köszi, nekem is a Dunlop volt a szimpatikusabb, akkor maradok annál
Amint tudom ellenőrzöm, köszi a tanácsot. Biztos van benne valami mivel egy bizonyos pont után csúszkál is a motor hátulja..(eddig betudtam annak nem elég meleg az idő de már nem foghatom arra..) Úgyhogy nem is várok akkor a cserével.
BT016 sokat szidott széria. Egyértelműen Dunlop.
Szerintem semmi baja a futóműnek , és a nyomásnak sincs semmi köze hozzá ! a véleményem hogy elöregedett a gumid , és egyszerűen a hideg gumi kopása lett ilyen , de ezt egyszerűen megnézheted , fogod a lakáskulcsot , és húzol egy erős csíkot a gumira , ha csak egy fekete dörzsölés marad akkor jó a gumid , ha a kulcs helye hasonló morzsalékos akkor a gumi elkeményedett , tehát hiába volt garázsba , vagy a hő vagy a klíma nem tett jót neki , vagyis kuka , mert a kemény guminak nincs kúszóhatára , hanem egy bizonyos szög után hirtelen veszt tapadást , megfoghatatlan , perec a vége ! Ne használj ilyen gummancsot !
Sziasztok!Egy kis segítségre lenne szükségem.
2 gumi közül kellene választanom, de nincs tapasztalatom.
Az egyik a Bridgestone BT016, a másik a Dunlop Qualifier.
Utcán és pályán vegyes használatra.
A tapadás a fő szempont, illetve, hogy túlmelegedésnél ne menjen el hirtelen a tapadás.
Előre is köszi a segítséget.
Sziasztok.
(Gs500F)
A következő kopást figyeltem meg a gumin. (5 éves abroncs, garázsban tárolt motor) A guminyomás gyári javaslat szerint beállítva. A hátsó futómű pedig majdnem középálláson. (A körben lévő repedezés kb 1000 km el ezelőtt jött elő.) Előtte 0,1-0,2 Bar ral kevesebb volt a gumiban mint az előírt..
A 2. képen látni azt is h jobban kopik a minta kilépő része .

Ezt a gumit már nem sajnálom, de nyár végén kerül fel a másik azt nem szeretném egyből ilyenre koptatni ha van lehetőség javítani a hibán..
Nálunk páros akciós áron meg is találod a webshopban:
https://www.r17.hu/761-120/70r...