Úgy döntöttünk, hogy augusztusban egy kis kedvezménnyel kedveskedünk Nektek, így a hónap folyamán díjmentesen szállítjuk az abroncsokat.
Bővebb infó a blogunkon és facebook oldalunkon olvasható ;)
Helló!
Hungaroringre mennék augusztus 4-én. Pirelli diablo supercorsa sc- ből vagy metzeler racetec-ből milyet érdemes feltenni az új aszfaltra? Azt hallottam a közepes keveréket eléggé eszi.
Válaszokat előre is köszönöm.
ja haha...ha valakinek nem rojtos a perem mar lehet is rohogni rajt...
palyan sosem jartam... a szele is volt hasznalva, nem mondom hogy peremig, de ha nincs kanyar akkor tobbnyire egyenesen szoktam menni...:D
sok volt a kigyorsitas... megesik...elfogyott, (motorral egyutt azert kapta a 280-300kg-t ) cserebe viszont egyszer nem csusztam meg, egy kicsit sem...
latszig a jo kozossegi szellem azert udv! ;-)
Kevés tapasztalatunk van még az a40 el. Bw502 utód, javítás fő célja az élettartam növelése is. Nemrég cseréltünk egy garnitúrát 12.000 ment el de nem volt még benne 1-2 km :)
Anakee3 ról már hallottunk néhány 15-17 ezres futást.
Terhelhetőség szerint vizsgálva az esetet ezekben a méretekben minden túra/endúró abroncsnak azonos a terhelhetősége. Nincs kifejezetten erősített változat. Itt inkább az abroncsok anyagösszetételét érdemes megvizsgálni. A Metzeler és a Pirelli új modelljei sportosabbra vannak hangolva, egyértelműen hamarabb kopnak. A Michelin/Bridgestone vonal némileg tartósabb. Conti szintén gyorsabban kopik.
Leginkább a megfelelő nyomásra figyelj és nem lesz gond.
Sziasztok.
Érdeklődnék ninxs-e valakinek tippje, túraenduró gumi 110/80r19és150/70 r17-ben melyik bírja a legnagyobb súlyt?Hosszú túrára mennék 280kg-os mocival xt 1200z bukócsővel stb-utassal 3 extra méretű doboz+tanktáska+hengertáska a hátsó dobozon,és a lényeg 120kg -os pilótával.90%-ban aszfalton.Előre is köszi.
Amint tudom ellenőrzöm, köszi a tanácsot. Biztos van benne valami mivel egy bizonyos pont után csúszkál is a motor hátulja..(eddig betudtam annak nem elég meleg az idő de már nem foghatom arra..) Úgyhogy nem is várok akkor a cserével.
Szerintem semmi baja a futóműnek , és a nyomásnak sincs semmi köze hozzá ! a véleményem hogy elöregedett a gumid , és egyszerűen a hideg gumi kopása lett ilyen , de ezt egyszerűen megnézheted , fogod a lakáskulcsot , és húzol egy erős csíkot a gumira , ha csak egy fekete dörzsölés marad akkor jó a gumid , ha a kulcs helye hasonló morzsalékos akkor a gumi elkeményedett , tehát hiába volt garázsba , vagy a hő vagy a klíma nem tett jót neki , vagyis kuka , mert a kemény guminak nincs kúszóhatára , hanem egy bizonyos szög után hirtelen veszt tapadást , megfoghatatlan , perec a vége ! Ne használj ilyen gummancsot !
Sziasztok!Egy kis segítségre lenne szükségem.
2 gumi közül kellene választanom, de nincs tapasztalatom.
Az egyik a Bridgestone BT016, a másik a Dunlop Qualifier.
Utcán és pályán vegyes használatra.
A tapadás a fő szempont, illetve, hogy túlmelegedésnél ne menjen el hirtelen a tapadás.
Előre is köszi a segítséget.
Sziasztok.
(Gs500F)
A következő kopást figyeltem meg a gumin. (5 éves abroncs, garázsban tárolt motor) A guminyomás gyári javaslat szerint beállítva. A hátsó futómű pedig majdnem középálláson. (A körben lévő repedezés kb 1000 km el ezelőtt jött elő.) Előtte 0,1-0,2 Bar ral kevesebb volt a gumiban mint az előírt..
A 2. képen látni azt is h jobban kopik a minta kilépő része .
Ezt a gumit már nem sajnálom, de nyár végén kerül fel a másik azt nem szeretném egyből ilyenre koptatni ha van lehetőség javítani a hibán..
Úgy döntöttünk, hogy augusztusban egy kis kedvezménnyel kedveskedünk Nektek, így a hónap folyamán díjmentesen szállítjuk az abroncsokat.
Bővebb infó a blogunkon és facebook oldalunkon olvasható ;)