Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nem raktam fel kamerát de képeket készítettem a hétvégi hajtogatásról . Tehát az elsőm 120/70R17 CONTINENTAL CONTIMOTION Z FRONT 58W TL Nem egyszerű a /70 -es re ezt a majrét kirakni ! Bakony és Farkasgyepű-Pápa ! De csak azért hogy ne gondolja senki hogy 50 éves idióta csak halandzsál és csak papírcsákót tud hajtogatni !
Revolutionmotor tól kérdezném hogy a képen látható hátsó DOT4810-es sima Dunlop 190/55ZR17 GP 211GP elsőszériás 211 . Ha azt mondod hogy az új a nyomába sem léphet , akkor mit javasolsz ami ezt a dinamikát tudja egy nagy vas alatt ! Nekem ez a 6 éves gumi a ZXR-em által szarrá égetett 211GP elég meggyőző volt , hogy így próba képen felraktam meg marad is míg ki nem találom mi legyen ide ami ezt tudja ! Eszméletlen jó vele menni ! Ebben kérném a segítségeteket hogy újban gondolkodva ismét fülig érhessen a szám !
Gyártás alatt van valóban, de a régi D211-es nyomába sem ér...Szerintünk másik típussal jobban jársz,mint ha ilyenben gondolkozol :)
Megnéztem a vidit ,hát...gyűri rendesen.
Szia!

Köszönöm a választ,megnézem a videókat.Remélem beválik.Ahogy kiveszem a szavaidból,ebben az (ár) kategóriában a conti nem a legjobb.
Szia ! Nekem Conti garnitúra volt fent a mozdonyon , az elsővel semmi gondom 130-as kanyar tempókkal lábtartóig hajlítva is ragasztja az elejét , viszont a 180-as hamar véget ér ilyen tempónál , a legelső kanyarokban eltünt a majré csík és bár jó indulatúlag , de elkezd kúszni . A másik az alakváltozása kanyarterhelésnél , kigyorsításoknál érdekes ringó mozgást produkál ./ videomon megtudod nézni mit csinál a 110Nm/ Természetesen tudom hogy ez a gumi nem kanyarvadász , de ezért is kapta meg most a mozdonyom a néhai ZXR-em levetett 211GP hátsó papucsát .Erről is rakok majd videót ! Szóval a gumi most majdnem 6 éves a két oldala megfolyva de össze nem hasonlítható a tapadásuk . Tudom ez akcióban van már 50-60e tájékán a Conti meg 17-25e környékén . Lehet hogy a ZZR1100 súlya miatt az első keréken a Conti is hibátlanul teljesít lapjára hajtogatva is !
Igen , közben utána néztem , csak a bibi hogy az ára 88ezertől indul , ezért majdnem két garnitúra/első-hátsó/ szar Contit lehet venni !Azt hiszem ezt az árkülömbséget éreztem is a Bakonyba !
Szisztok!
continental conti sport attac-et vettem előre.Milyen tapasztalataitok vannak vele kapcsolatban?
Köszi.
Az igazság: Jelenleg már csak D211GP-Racer (úgymond hobbi versenygumi) van gyártásban, slick és mintás kivitelben. A profi versenygumi D211GP-t már leváltotta a D212GP.
Köszi ! 2.0 ra raktam , most értem haza a Bakonyból . Egyszóval : elpusztíthatatlan ! Pedig a gumi 2010-es de normálisan tárolva semmi gond vele sehol nem keményedett el végig puha maradt , felrakás elött alaposan végig matattam . Centírnál 5gr súlyt kellett tenni összesen , tökéletes 0 futásra . Már odafele próbáltam enyhébb kanyarokban , olyan érzésem volt mint ha nem lenne elég a nyomás , de kormányt elengedve nagy tempónál is rezzenéstelen egyenesfutás meggyőzött hogy minden ok ! A szerpentinen aztán jöttek a meglepik először csak szép íveket , aztán tempósabban váltva jobb-bal is . Egyszerűen nem tudtam kihozni a sodrából ! Már lábújhegyen tartottam a csizmát hogy ne az érjen le a lábtartó koptató helyett , de a csúszáshatár sehol ! Szép emlékű ZXR-em szelte így a kunkorokat vele , de a mozdony se tudta elérni a gumi határait ! a 190-ből 5-5 mm majré maradt a széleken ! Szépen kisimult a ZXR által rücskösre égetett két oldala ! Mivel van benne még 1-2 kanyar fent is hagyom , és gondolkodok egy új 211-en , csak ne lenne olyan rohadt drága ! A 180 Conti meg lekenve gumiápolóval pihenget , műszakira pont jó lesz ! Össze nem hasonlítható a két gumi !
Melegen 1.4-1.6
Keso.
Nehogy átállítsd normálisra a telódat, igen szórakoztató az írásaid értelmezni, ha lehet otthon is telóról írj.
Milyen nyomáson használod a 211-et közúton ? Azz NTEC -et csak pályán ildomos kihasználni , ott viszont akár 1bar. Ezt valami német oldalon olvastam . Így első nekifutásra 2.0-ra gondoltam
Látod ezt nem tudom , ez még a ZXR-em maradéka , pár kanyar van még benne , kiváncsi vagyok meddig tartja meg a mozdonyt . A Continental túl kevés nekem , videóim között a ZZR 1100 ban lehet látni hogy nyúlik a nyaka a 110 Nm-nél . Ha meghajlítgatlom a D211 et megírom ,ennek a guminak pont az volt a beharangozója , hogy nincs alakváltozása . Meglátjuk , majd felekecselem megint a kamerát alulra !
Befer.
Az jó akinek befektetési,elöl a profil magasságú miatt ledaralta a sarvedomet.
Igen, gyártásban van mai napig, mintás is és a slick is ;)
A d211 et egyáltalán gyártják meg?
Az endurance az az úgymond "HARD"
Ugye?
Ha nincs gumim, nem megyek. Ilyen egyszerű.
Ha egész jó állapotú, akkor nem 2,5 a minta, főleg nem egy Road2-őn.
Szerintem szerezz egy másik gumit, rakasd azt fel a túrára.
Írtam is.
Szia,
Hard is van belőle sztem. Nekem volt úgy rémlik.
A Gixxeren csukló függő, de nekem hátul olyan 4000 körül bírja a medium. A soft 2000 km volt...
Viszont azt használok amióta felrakattam belőle az első darabot. Imádom!
Ja ! Valamikor a ZXR-en Metzeler MEZ3 racingot tüzeltem 3-at is , még Fűzfőn a német márkaképviselő rakosgatta fel nekem , na azok 2000km-t tudtak aztán kuka ! De az a 2000 km a ZXR-en álom volt , azóta sem volt annál kiszámíthatóbb gumedlim ! Nem is tudom most a metzeler- nek melyik az MEZ3 utódja ?!