Turistamódban, meg csak utcán (vagy pályán is csak óvatosan) használva eszembe se jutna ilyen gumi, de kicsit más a te meg az én felhasználási területem meg módom. Amúgy pl racetec rr is középen keményebb, jobban bírja a pályára eljutást.
Ha 3ezret elmegy a hátsó, az már jónak számít. S21 se megy el 5-6 ezernél többet. A k3 amúgy is a "legkeményebb" keverék. Inkább gyakrabban cserélek, viszont elég ha 1 évben 1x nem esek el a tapadósabb gumi miatt, akkor már visszahozta az árát. Lehet, hogy tavaly is egy puhább gumival nem szalad ki alólam úgy, mint az S20-szal.
Há mé,nekem van tippem,de csak elképzelés,nem teszteltem új gumival,csak használtal,turistamódban,gyenge motorral.
És így egy sporttúra PR2 7 milis mintamélységgel 13e alatt elfogyott.
Kiváncsi lennék egy max ötmilis rágógumipuha szupersport mennyit megy el mondjuk pályanaponként 400 km autópályával megfejelve.
Úgy őszintén mennyit számítasz kopás ügyileg egy ilyen guminál?
Csak kiváncsiságból,ezres motoron úgy hogy a világ végéről fogsz lábon menni pályára is.
Osztottam, szoroztam, olvastam a nemet es angol gumiteszteket es ugy dontottem, hogy Metzeler Racetec RR k3 fog felkerulni nyaron. Utcan is nagyon jo, palyan meg aztan fenyevekkel jobban fog, mint egy s21. Az s21 kategoriajaban meg mindig a legtobb helyen az m7rrt hozzak ki tesztgyoztesnek, de nekem meger par ezer kmrel kevesebb futast a jobb tapadas a racetec javara.
A szelepsapkát legyetek szíveske már vissza küldeni...Vagy ilyen lassú a posta vagy nincs rá időtök feladni? Nagyon komoly cég vagytok ez aztán már biztos. Ha gumit vennék tőletek azt kipostáznátok ugye?
Az sv 5000alatt tukorsimara koptatta, szerintem a gixeren sem fog tobbet birni. Viszont nekem tetszettek a visszajelzesei, hamar melegedett, jol tapadt.
Nyilvánvalóan nem szabad egy mai fejlesztésű abroncshoz hasonlítani, semmilyen tekintetben sem, "sajnos" elég tartós is és ez kihat tapadásra is. Használat függő természetesen, normál utcai felhasználás mellett elég lehet, de amint kicsit többet várunk el az abroncsunktól már könnyebben elérjük a teljesítő képességét.
Ez az M3 ra is igaz már, ezek felett picit kezd eljárni az idő. Egyértelmű, hogy másodvonalas termékekké váltak, annak ellenére hogy még mai napig gyártják őket.
Üdv!
Van egy eladó Pirelli Diablo 120/70 R17 gumiabroncsom. Párban cseréltem és az első még nem kopott el teljesen ezért nem dobtam ki, de nincs szükségem rá.
10 000 km-t futott (kb. 2,5-3mm profilmélység), 5010 DOT szám (2010. 50. hét)
Ha valakinek kell jelképes összegért elviheti. Alapvetően Salgótarjánban vagyok, illetve hétvégente gyakran járok fel Budapestre.
Köszi, eddig a német tesztek kimaradtak, mert abból nem sokat értettem Érdekes módon nekem a 600ason az S20 evo nagyon jól bírta, kb 6-7ezer km beleszaladt a hátsóba vegyes használatban és volt még benne minimum egy ezres.
Köszi az infókat! A k3 ugye vmennyivel keményebb, utcára kicsit jobban alkalmas. Nekem most 2ct-k vannak fent, én is meglepődtem rajtuk, mert egészen jól fognak és a kopásuk sem jelentős eddig. Viszont már nem mai technika, ezért szeretnék frissebbre váltani. Eddig az s21 evo a befutó.
Nekem perpill Racetec K2 van fent. Nem tudom, hogy mennyi kulonbseg van a ketto kozott, de azert leirom a tapasztalatom.
Kell azert ido neki, amig rendesen bemelegszik, de utana tapad, mint a ragogumi. Esoben - ahogy Jano irja a supercorsaval egyetemben - felejtos. Hungaroringen kicsit szenvedtem vele az uj aszfalton, mert elegge csuszkalt az eleje, de ezt az uj polir betonnak tudom inkabb be, meg hogy nem sikerult a tokeletes nyomast beallitani, mert delutanra miutan fel lett mar valamennyire gumizva a palya, akkor mar jol tapadt es alig latszott rajta valami kopas, pedig a regebbi aszfaltcsik az rendesen megragcsalta a korabbi Pilot Power 2CT-met.
Egy szo, mint szaz, utcara szaraz korulmenyek koze jo valasztas, hogyha nem kozlekedsz tul sokat egyenesen, mert akkor nem fog tul sokaig tartani.
Ezalapján max 6000,ezresem lenne 5 alatt vászonon lennék.
Szerintem.
És így egy sporttúra PR2 7 milis mintamélységgel 13e alatt elfogyott.
Kiváncsi lennék egy max ötmilis rágógumipuha szupersport mennyit megy el mondjuk pályanaponként 400 km autópályával megfejelve.
Csak kiváncsiságból,ezres motoron úgy hogy a világ végéről fogsz lábon menni pályára is.
Nyilvánvalóan nem szabad egy mai fejlesztésű abroncshoz hasonlítani, semmilyen tekintetben sem, "sajnos" elég tartós is és ez kihat tapadásra is. Használat függő természetesen, normál utcai felhasználás mellett elég lehet, de amint kicsit többet várunk el az abroncsunktól már könnyebben elérjük a teljesítő képességét.
Ez az M3 ra is igaz már, ezek felett picit kezd eljárni az idő. Egyértelmű, hogy másodvonalas termékekké váltak, annak ellenére hogy még mai napig gyártják őket.
Van egy eladó Pirelli Diablo 120/70 R17 gumiabroncsom. Párban cseréltem és az első még nem kopott el teljesen ezért nem dobtam ki, de nincs szükségem rá.
10 000 km-t futott (kb. 2,5-3mm profilmélység), 5010 DOT szám (2010. 50. hét)
Ha valakinek kell jelképes összegért elviheti. Alapvetően Salgótarjánban vagyok, illetve hétvégente gyakran járok fel Budapestre.
az előd S20 is nagyon "fogyott : http://www.motorradonline.de/m...
Rengeteg teszt van a neten, keresgess, olvasgass, "ügyes gyerek vagy te"
Kell azert ido neki, amig rendesen bemelegszik, de utana tapad, mint a ragogumi. Esoben - ahogy Jano irja a supercorsaval egyetemben - felejtos. Hungaroringen kicsit szenvedtem vele az uj aszfalton, mert elegge csuszkalt az eleje, de ezt az uj polir betonnak tudom inkabb be, meg hogy nem sikerult a tokeletes nyomast beallitani, mert delutanra miutan fel lett mar valamennyire gumizva a palya, akkor mar jol tapadt es alig latszott rajta valami kopas, pedig a regebbi aszfaltcsik az rendesen megragcsalta a korabbi Pilot Power 2CT-met.
Egy szo, mint szaz, utcara szaraz korulmenyek koze jo valasztas, hogyha nem kozlekedsz tul sokat egyenesen, mert akkor nem fog tul sokaig tartani.