Hali ! 1.6 alá ? Az tartós is ! Mellékelem amit a Dunlop D211-ről írtak : Háromféle keverékben kérhető a D211. Az elnevezések árulkodóak, a gyártó azonban bölcsnek látta megjelölni azoknak a pályaköröknek a számát, amik alatt az adott keverék igazán hatékony bír lenni: Soft (S), 20-25 körre; Medium (M) 35-40 körre illetve az Endurance (E) 65-70 fordulóra. Ezzel lényegében a pályanapok látogatóközönségének három alaptípusát sikerült is lefedni. Tehát az "S" 20-25 kör ! nem 2500 ! Megjegyzem most pattintottam egy ilyen Dunlop D211-et a mozdonyra , mert a Continentál a bakonyba 2 perc alatt kimotorozható , most kiváncsi leszek ezzel hogy boldogul az 1100 !?
Bármilyen állapotú gumit be lehet vinni 2500 km alatt 1,6 alá ha akarja az ember.
Még az is lehet hogy ideiglenesen cserélem. Van jó páros akció.
BT21-ről mi a véleményetek? Nem egy szupersport az tuti. Mennyit mehet el egy szett?
GS-en használtam BT20-akat, nekem semmi bajom nem volt velük.
értem én
szóval az a gumi jó ami 2500km alatt 1,6mm alá megy
tehát ez a jó.......
akkor milyen lehet a rossz?
értem én hogy sóherság van meg elmúltsok év stb de ha már egyszer olyan helyre megy az ember hogy számít akkor csak fel kellene tenni egy jobbat
ezt meg majd elhordod itthon
Tudok adni vágott slicket Michelin egyet ha segít rajtad.
De ha hétfőn végeztem lesz egy jó régi diákok amin Fasza árkok vannak,csak csoki 2009-és,
Teleszkópot ezt tudom rontani meg össze csak el kell kérni Sándortól a beütőt.
Látom nem sikerült megérteni. Pár hete került fel és egész jó állapotban van. Nemrég invitáltak meg egy hosszabb túrára amiben Ausztria is szerepel. Ott meg szópózás van. Itthon még sok-sok ezret elmenne, de pár ponton 2,5 mm körüli csak a minta, egy 2500 km-es túrán meg simán be fog menni az alá amit még elnéznek az ottaniak.
De ha így sem érted meg az sem baj.
baszki.......
milyen faszságok vannak már itt
többszázezres motorok (nem 200 meg 300) aztán az egyik rojtos gumival akar menni a másik meg vágottal
aki ennyire csóró járjon babettával
Több ismerősömnek is van rossz tapasztalata. Hatalmas büntetés, rendszám le, tréler...
Más: GS-emet el szeretném adni, de ereszt az egyik teló. Már megvettem az olajat szimeringet, de analfabéta vagyok hozzá. Tudnál valamikor ebben segíteni, és ha igen, melyik nap? Vasárnap én otthon leszek.
Ez nem mondod komolyan. Ez nem kamion, h utána vagdosunk a gyári guminak.
Az osztrák rendőr meg kvára le sem fogja szarni, h milyen a gumi mintád.
Most voltunk a hétvégén nem épp gyári dobos motorokkal. Hozzánk sem szóltak Mariazell-en a jardok...
Majd kelleni fog. Egyszer ha arra gurulok rád csörgök. Köszi!
Faternak a faragókészletében volt valami vésőszerűség, és egy használt abroncson próbálgattam...már be van kötözve a kezem.
A forrasztő vitte, csak csúnya nyomot hagy, az meg bukta.
Mélyített már valaki izzószálas forrasztóval gumin mintamélységet?
Nem sokról csak 1-1,5 mm-ről lenne szó.
Mennyire kivitelezhető a dolog, és mik lehetnek a hátulütői?
Egy hónap múlva mennénk osztrákokhoz, és úgy tudom ott nagyon figyelik. 1,6 mm alatt leveszik a rendszámot is.
Most olyan a gumim hogy a legsoványabb részen 2,5 körül van, máshol 3 mm felett, és még nagyon nem akarom cserélni...
nem igazán javasoljuk, ez már nem épp a kopó réteg része ami megjelent :) innen már csak egy lépés a drótszövet, az pedig nem a tapadásáról és a tartósságáról híres. Nem érkezik meg? Legközelebb tőlünk rendelj ;)
a csini matricákon lehet spórolni de a gumikon csak nem kellene
Még az is lehet hogy ideiglenesen cserélem. Van jó páros akció.
BT21-ről mi a véleményetek? Nem egy szupersport az tuti. Mennyit mehet el egy szett?
GS-en használtam BT20-akat, nekem semmi bajom nem volt velük.
szóval az a gumi jó ami 2500km alatt 1,6mm alá megy
tehát ez a jó.......
akkor milyen lehet a rossz?
értem én hogy sóherság van meg elmúltsok év stb de ha már egyszer olyan helyre megy az ember hogy számít akkor csak fel kellene tenni egy jobbat
ezt meg majd elhordod itthon
De ha hétfőn végeztem lesz egy jó régi diákok amin Fasza árkok vannak,csak csoki 2009-és,
Teleszkópot ezt tudom rontani meg össze csak el kell kérni Sándortól a beütőt.
A hátsó most makulátlan, az Road2.
De ha így sem érted meg az sem baj.
milyen faszságok vannak már itt
többszázezres motorok (nem 200 meg 300) aztán az egyik rojtos gumival akar menni a másik meg vágottal
aki ennyire csóró járjon babettával
Busszal jött haza a motor a forgalmi meg postán.
Más: GS-emet el szeretném adni, de ereszt az egyik teló. Már megvettem az olajat szimeringet, de analfabéta vagyok hozzá. Tudnál valamikor ebben segíteni, és ha igen, melyik nap? Vasárnap én otthon leszek.
Köszi, tegnap még gyorsba elszaladtam gumiért, fel is tettük. De köszönöm a lehetőséget!
R17.hu:
Köszönöm a tanácsot! ;)
Az osztrák rendőr meg kvára le sem fogja szarni, h milyen a gumi mintád.
Most voltunk a hétvégén nem épp gyári dobos motorokkal. Hozzánk sem szóltak Mariazell-en a jardok...
Faternak a faragókészletében volt valami vésőszerűség, és egy használt abroncson próbálgattam...már be van kötözve a kezem.
A forrasztő vitte, csak csúnya nyomot hagy, az meg bukta.
Nem sokról csak 1-1,5 mm-ről lenne szó.
Mennyire kivitelezhető a dolog, és mik lehetnek a hátulütői?
Egy hónap múlva mennénk osztrákokhoz, és úgy tudom ott nagyon figyelik. 1,6 mm alatt leveszik a rendszámot is.
Most olyan a gumim hogy a legsoványabb részen 2,5 körül van, máshol 3 mm felett, és még nagyon nem akarom cserélni...
nem igazán javasoljuk, ez már nem épp a kopó réteg része ami megjelent :) innen már csak egy lépés a drótszövet, az pedig nem a tapadásáról és a tartósságáról híres. Nem érkezik meg? Legközelebb tőlünk rendelj ;)