Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Édesjoistenem..
HI HI ! A skoda meg a vw is egy cég ! Melyiket választanád !?
Ez a beszéd ! Köszi ! Velem nem kell versenyezni , én csak a magam ill. a Bakonyban a barátaim kedvéért teszem amit ! Ti akik pályáztok mindíg visszafele nézegettek az utcai rídereknek mutogatjátok a köridőt meg a gumit ! röhej ! Meg a H.ringen a hobbysokat letoljátok , és rohadt gyorsnak érzitek magatokat ! Van pár osztrák barátom akikkel pl. a P.ringen szoktam nosztalgiázni ! Javaslom az osztrák versenyeken való részvételt , ahol a faszt se érdekel kinek milyen a körideje , és nem számít gumi vagy motor vagy akár a juró ! Na ott tessék vagánykodni ! Ha ott fogsz egyszer versenyezni az osztrák vadálatokkal , én ígérem ott leszek a lelátón és szurkolok neked , hogy élve érjél egyáltalán a célba ! Aki rendszeresen látogatja az osztrák versenyeket tudja miről beszélek ! Ja azért a Bakonyban szívesen mérek veled időt !
Na ja
Bocs mar, nem tudtam, hogy Rossival van dolgom amugy h lennel tisztaban a futasteljesitmenyukkel, mikor a gumikat sem ismerted, csak a nagyon regi valtozataikat? Ugyes gixeres lehetett, attol h anyamat felultetem az enyemre es kiviszem 1x palyara nem lesz ugyes, meg ha slickje van akkor sem. Palyanapokon is sok palyamotor motoros hatul kullog. Persze azt raksz fel amit akar, bar ilyen szeltol szeltol gumival engem nem nyugozol le, attol meg lehetsz lassu a kanyarban. A k1 a legpuhabb, k3 a legkemenyebb (utcara ez valo).
Ha a pirellit kerulod akkor keruld a metzelert is hiszen egy cég...
A power sportgumi a riad meg sport tura. Itt mar meg is van a kulonbseg. Egyik tapadosabb koposabb, masik hosszabb elettartam kevesbe tapad de ha a road tapadasa tokeletes volt akkor felesleges a power.
A pirelliket kerülöm ha lehet , régebben nagyon kemény szar gumikat csinált , nem volt kúszás , vagy tapadt , vagy elment az eleje a csába !
Tisztában vagyok a km futással , lentebb írtam milyen gumikat használtam , ill. látod a képeken milyen formába kanyarintom a mozdonyt ! Pályázni már nem fogok , meghagyom a ti korosztályotoknak az élményt ! Egyébként kb 2 hete szólított meg egy általam leelőzött gsxr-es fiatal ríder , hogy ő pályázik , és most is slick-en gurul , de ahogy elmentem mellette és utána a kanyarokban ahogy a nagy vasat tereltem ,több helyen is el vette a gázt , ilyet még nem látott és minden elismerése ! Hát még mikor a sisakot levettem és összepacsiztunk és megtudta hogy 50 éves vagyok , na akkor kész volt , és mondta most megy és elmeséli a barátainak ! Szóval nekem hátra a racetec lesz a befutó , csak még azt áruld el ha tudod mi a különbség a k1-k2-k3 RR között ?
Csak egy tanacs, mivel en is ekozott a ket gumi kozott vacillalok es eleg sokat kutakodta. Utcara meg neked a nagyvasra valoszinuleg jobb valasztas lenne az m7rr, nagyon jo mindenes az a gumi, a racetec rr-nel kb 2x annyit ki is bir egy hatso. Ha nem palyazol nagyon sokszor, akkor racetecnek inkabb a keves futasteljesitmenyet fogod megerezni, ami kb 2-3ezer km a hatsonal egy ezres sportmotoron. Nalam is csak a havi kb 2 palyanap miatt merult fel az rr, de a sok ketszemelyes utcai hasznalat miatt nem biztos, hogy be merem vallalni, hogy 2 havonta uj hatso gumit rakjak fel. Amugy az m7rr kategoriabol most ket uj gumi jelent meg, a pirelli rosso iii es a bridgestone s21. Egyikkel sem fogsz melleloni.
Megnéztem és elolvastam a Racetec RR specifikációját ez lesz a nekem való ! A hőingadozás tűrése pl. na meg egy 10-essel ólcsóbb mint a Smart 2
Köszi ! Megnézem az M7rr-t ! Hiába , 4-5 év kimaradt , évi 200-500 km -t mentem csak , pálya nukesz , így gumi nem kellett , ezért ragadtam meg a régieknél !
Metzeler két utodot is alkotott M7RR és a Racetec RR típusokat. Mindkettő szerintem jó lehet neked mert a technológiai adottságai mindkét abroncsnak jó, tapadása megfelelő kopása átlagos a sportgumikhoz képest. A versenyabroncsokat még ha utcai használatra is alkalmasak az E jelzés miatt a tapadáson kívül más előnye nem nagyon van mivel eléggé hőfüggőek. A guminyomást akár utcai sport akár verseny abroncs mindíg a felhasználási terület függvényében állítjuk. Természetesen a pályán mindíg kissebb nyomással megyünk mint utcán, de ha valaki nagyon sportosan megy utcán akkor itt is el lehet térni a gyári adatoktól. Ha van még kérdésed szívesen válaszolok. Üdv: Tibor
Üdv
Pirelli siperbike sc2 re milyen nyomas az idealis(slovak ring)?
Igen, utcán már 2-3 tizedtől érezhetően idegesebb az eleje. Pályán 2,3 volt most az elejében melegen, de teljesen stabil volt. Köszi!
Hidegen semmiképp ne menj vele lentebb. Ez megint felhasználás kérdése, pl sem én sem, kollégám nem szereti ha mozog a motor eleje, van akit nem zavar. És még bele sem mentünk a futómű beállításokba, pálya jellegzetességekbe és a vezetési stílusba/tempóba.

Persze engedhetsz belőle, de ennél lentebb ne engedd. Maximum hátul, elől semmiképp
És ezt az elejére-hátuljára érted? Mármint 2bar egységesen még megengedhető hidegen?
A SportSmart II kategóriáját tekintve egy utca sport gumi, ami annyit takar, hogy teljesen más, sokkal merevebb a szerkezete mint egy verseny abroncsnak, tehát kevésbé tudja lekövetni a megfelelő alakváltozásokat. Lehet engedni belőle valamennyit, de hidegen mi nem mennénk 2 BAR alá, mert nem lesz stabil a motor, ellentétben a verseny gumival aminek eleve olyan a szerkezeti kiképzése, ami ezt tolerálja és így működik megfelelően. Alapvetően azért utcai gumi, jól tapad szó se róla, de "extrémen" nem érdemes beengedni, mert nem lesz jó. Próbáltuk, tapasztalat.
Gondoltam hátha jön egy Info hogy mekkora sztár a power a road-hoz képest.De akkor maradok a beváltnál.Annyi nem tetszett csak benne,amikor fel lett szerelve a felnire,az összehúzta.Mintha egy 170-es virslit tettem volna rá.
Lehet a jónál is van jobb ! Amikor a ZXR-rel égettem őket , napra kész voltam . Aztán 4-5 év eltelt hogy nem volt kivel lődörögni , mert az én korosztályom akikkel együtt gurultam , szinte mindenki feladta már a sportot , a derekam vállam stb miatt nekem is ideje volt valami kényelmes vasat nézni olyat ami igazán tetszett a múltból ! Szóval a mostani jó gumik között én sem vagyok otthon , ezért kell nekem is a tanács , mert az akkor top gumi a Metzeler ME Z3 és a D211 GP -t már leváltotta valami újabb keverék !
Ha bejott a road4 akkor miert akarsz sportosabbat? power3, 2ct-t szerintem ne, mert eléggé "mászkálós" gumi.
Heló.Suzuki Sv 1000-re melyik michelin gumit ajánljátok?Pilot road 4 garnitúrát vettem ami nagyon bevált.A hátsó defektes lett így néznem kell valamit.Esetleg pilot power?Mennyi lehet a különbség tartósságban,és menet tulajdonságban?
A smart 2 még nem tudom , a 211GP Ntech-es hőmérséklettől függően akár 1bar is megengedett ! Eszméletlen tapadással ! Lejjebb egy 6 évvel ezelött szarráégetett példányt látsz a mostani nagy vasamon , és még mindíg tudja ! Beszarás !
Hungaroringen SportSmart2-vel mi lehet az ajánlott guminyomás hidegen? Most voltam először, 2:25 körüli időket mentem a Hornettel.
Már meg is néztem , 60e lenne a smart2 . Hogy mennyit megy el tisztában vagyok vele , de azt a keveset hogyan megy ez a lényeg aki gurult 211-en az tudja . Én azért tartottam meg ezt a gumit mert ugye racing a 211GP de elfogadták közúti forgalomba is ! Egyébként Metzeler MEZ3 racing gumit szaggattam na az 2000 km és kuka ! De az a 2000 km fülig érő szájjal , vagy egyszerűen bekönnyezve az élménytől ! Azt esetleg tudod hogy az MEZ3-nak mi az utódja , ami tudja is azt amit a Z3 racing tudott ?!
Szia, A D211 és D212 GP Pro mintás, inkább versenyabroncs mint utcai abroncs, 4 keverék típussal. Ennek az utcai változata , ha a tapadás nagyon fontos számodra Dunlop Sportmax Sportsmart 2 lenne a megfelelő ha Dunlop-ról beszélünk. Természetesen szettben , mert különböző gyártó abroncsai azért nem tökéletesen működnek együtt, lásd csúszás és tapadási pontok. A motorod elég nehéz , így sok kilómétert nem fogsz tudni megtenni a hátsó abronccsal , de egy jó tapadást viszont kapsz hozzá, minden esetre 2X annyit tudsz majd elmenni vele, mint a D211 vagy D212 Pro abronccsal. Remélem tudtam segíteni. Üdv: Tibor