Épp ezért írtam, hogy száraz utcai használat érdekel, mert ezek nem az esőre lettek kitalálva Tavaly 10.000 km alatt 2x sikerült csak megáznom, úgyhogy nálam a nedves tapadás sokadik szempont, inkább kibekkelem az esőt egy benzinkúton
Supercorsaval, mentem esőben. Hát tapadásról nem igazán lehetett beszélni, de cserébe izgalmas volt . Gondolom a racetech is eléggé hasonló tulajdonságokat mutat.
Köszönöm! Racetec k3 és S21 között lehet vmennyire számszerűsíteni a különbséget? Mármint hátsó gumi futásteljesítményben egy ezres sportmotoron. A másik, hogy a k3 mennyire alkalmas száraz utcai használatra? Gondolok itt elsősorban arra, hogy üzemi hőfokon lehet-e tartani, ha úgy amennyire utcán lehet, ki van használva a motor.
M7RR pont annyit tud pályán, mint az összes többi sport gumi. Ha nem vagy elég gyors, akkor elég, de ha már rendes kanyarsebességre, féktávra és kigyorsításokra hajtasz akkor el fog fogyni hamar. :) Ha a kettő közül kell választani akkor S21.
Pirelli, Metzeler egy szint,de akkor inkább a Metzellert válaszd
Nem igazán hoz lázba a dolog
Viszont ha már gumitopic, ment vki pályán m7rr-rel? Nagyon gondolkodok, hogy mi legyen a következő gumi, ha mindenes gumi kell akkor m7rr vagy s21 evo, ha tényleg sok lesz a pályázás, akkor racetec k3.
Nekem az az egy megázás is elég necces volt. Nem kicsit szakadt az eső.
Pirelli, Metzeler egy szint,de akkor inkább a Metzellert válaszd
Viszont ha már gumitopic, ment vki pályán m7rr-rel? Nagyon gondolkodok, hogy mi legyen a következő gumi, ha mindenes gumi kell akkor m7rr vagy s21 evo, ha tényleg sok lesz a pályázás, akkor racetec k3.