Semmi gond, így pontosabb választ tudunk adni számodra.
Ezzel az a "gond" hogy igazából teljesen mindegy, hogy melyik típusú abroncsot fogod használni, márkától/típustól függetlenül a felni által kialakított profil 95%-ban ugyan azt a magasságot fogja biztosítani a motor számára. A Road 3 felszerelés előtt valóban egy igen lapos profillal rendelkező gumi, pl a Road4-nél biztos, hogy valamelyest laposabb kialakítással rendelkezik.
Akármelyik prémium márka közül fogsz választani, szerelést követően maximum néhány mm lehet az eltérés az abroncsok, ezáltal a motor magassága között.
Szia!
A motor típusod alapján adottak a gumi paraméterek, ettől eltérni méretben maximum csak milliméterekben lehet, illetve javasolt. Szerintem tanácsosabb lenne a hátsó teleszkópon módosítani, hogy lejjebb kerüljön az ülésmagasság. Szívesen segítünk, ha kell :)
Elnezest sajnos felreertheto voltam..162 cm vagyok es minden centimeter szamit az utcan a motor magassagaban. Ezert gumivasarlas elott allok nemsokara es a sporttura kategoriaban keresek olyan profilu gumit ami az adott meretezes 190/50 mellett alacsonyabb profillal rendelkezik. So igy ertettem..koszonom a valaszodat elore is
Sziasztok!
125-ös pályamotorra keresek gumikat, leginkább használtat, jóárasítva! Slick előnyben, de bármi szóbajöhet. Nem vagyok a pálya ördöge.
Előre: 100-110 r17 Hátra: 130-150 r17
deshiboy kukac gmail pont com
Mit értesz ez alatt, hogy a legalacsonyabb abroncs? A Te motorodra a gyári méret ( 120/70-17 és 190/50-17 ) a legcélszerűbb használni utcai felhasználás mellett. Minden ekkora méretű abroncsnak megvan az adott szélessége és magassága, eltérni ettől pl 120/60-17 re váltás teljesen fölösleges. Természetesen a más szegmensbe tartozó abroncsok pl sporttúra és sport gumik, más-más profillal rendelkeznek. Eltérő márkánál is sok differencia lehet, pl egy régebbi fejlesztésű Power/Power 2ct elég "buta" profillal rendelkezik, kevésbé hegyes mint pl egy Rosso Corsa.
Egy sport túra abroncs meg soha nem fog olyan szép profillal rendelkezni mint egy sport gumi. Eltérő felhasználási terület, egyértelmű, hogy más igényeknek kell megfelelnie a gumiknak.
Írd meg kérlek mire gondoltál pontosan, így tudunk neked pontos infót adni.
próbáltam megkeresni mert csak a gumis oldalon hivatkoznak rá, de talán ez lesz az. De asszem mégse, mert PS magazint írnak a másik link meg motorrados. :(
Dunlop sportsmart birt nekem eddig 5000-et. Utcára elég is volt, csak az hidegen nagyon durván tudott megcsuszni. Jo tudom ne húztam neki egyből
Igen. Vagy egésznapra, vagy Estére kinézek. Melohelytől függ.
Palyan biztos hibatlan lesz. 2500 km tenyleg nm tul combos csak utcai hasznalattal. A vegen meg tenyleg m7rrt fogok feletteni, az 5000ret elbir vegyesben es palyan se rossz. 17en pannoniaring?
Egyszer már volt fenn sp. Akkor pályán nem mentem vele, és nyár volt. Talán 2500km-et birt. Tetszett nagyon.
Jelenleg utcán ebben a hüvösebb időben elég nehezen melegszik, viszont nagyon finom csúszással jelzi, hogy még nem terhelhető. Ez nagy pozitívum. 17-én tervezem, hogy pályára megyek vele.
Az sp igazabol ugyan az, mint a racetec rrbol a k3, tehat ha utcan is akarod hasznalni, viszont leginkabb a palya tapadas a lenyeg, akkor az a megoldas. Csak ugye ezek se birnak ki 2-3ezernel tobbet hatul, ha sok a palya, akkor meg meg kevesebbet. Neked mik a tapasztalataid vele?
Van linked errol a tesztrol? Beleolvasnek miket irnak. Az biztos, hogy hasznaltban scbol boven van valasztek. Supercorsa bsb-t tud egy ismerosom 60ert parban ha jol emlekszem, annyiert az se egy rossz opcio.
A németeknék a pirelli lett az első a teszten és a metzeler a második. Nekem csak a műszakira kell az új szett, ezért ha ugyanúgy fogy el a hátsó akkor lehet a pirelli lesz a jó megoldás, mert használt SC hátsóval dunát lehet rekeszteni, legalábbis a metzelerhez képest.
Szia! Olvastam, tegnap delutan kicsit belmerultem a dologba. Kb semennyivel, az tudja, mint a supercorsa sp, sot par embernel meg annyit se tudott, de gondolom ez felhasznalas kerdese is. Viszont egyeb tudasra jobb is a supercorsanal, 2015ben az ev gumija is lett az MNC-nel. En se dontottem meg el amugy, hogy mi legyen, bar a mostani gumi meg boven birjak.
Szia erdeklodnek utcai felhasznalasra kellene egy gumipar 2005 cbr1000rr hez. De a legalacsonyabb gumira van szuksegem. Ugy hallottam valakitol a michelin pr3 a legalacsonyabb gumi. Koszonom a segitsegedet.
Én is most tervezek racetek rr párt venni. Árban pár euro a különbség a Supercorsával szemben (257-266), ezért még agyalok a dolgon. Ha jól tudom az SC sima egy komponensű szemben a metzelerrel. Nem olvastál róla mennyivel bírhat többet az RR?
Nekem csak utcán kell!Most Pilot Road 2 2ct van hátul elől meg Power!De néha hátul bizonytalannak érzem!-ezért is gondoltam az S21re +állítólag többet bír mint elődje!Most 12000 van a gumikban!
A motorozás sosem volt jó üzlet, ez simán élvezet. Amúgy nem kell nagyon nagy tudás, hogy kevés legyen egy utcai sportgumi, elég ha vki szereti odatekerni a gázt kicsit hamarabb kanyarban, máris kijön a különbség. Arról nem is beszélve, hogy 5-6 körnél többet nem nagyon szeretne egy húzóban.
Lehet rosszul vagyok összerakva de 50 rugós gumi 3000 km-re úgy hogy ha 300-at mész pályán 2700-at utcán nem egy jó üzlet.
Annak fényében hogy ez is olyan mint a motul 300v olaj mer jót akarok a motornak,holott egy 5100 is simán jó bele.
Egy kevésbé plyaorientált szupersport ami jobban birja a km-eket is messze túlmutat az átlagpilóta tudásán.Szerintem.
És ha meg ennyire pályaorientált vagy egy futó bérlése és slic felszerelése anyagilag szerintem jobb döntés ilyenkor.
Ezzel az a "gond" hogy igazából teljesen mindegy, hogy melyik típusú abroncsot fogod használni, márkától/típustól függetlenül a felni által kialakított profil 95%-ban ugyan azt a magasságot fogja biztosítani a motor számára. A Road 3 felszerelés előtt valóban egy igen lapos profillal rendelkező gumi, pl a Road4-nél biztos, hogy valamelyest laposabb kialakítással rendelkezik.
Akármelyik prémium márka közül fogsz választani, szerelést követően maximum néhány mm lehet az eltérés az abroncsok, ezáltal a motor magassága között.