Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van valakinek tapasztalata bridgestone rs 10-el? pályán főleg
Szerintem marketing duma az egész.....Semmi nem támasztja alá, hogy ők a "number one" itthon, de jól néz ki a webjükön,ez tény :) Off-olom is témát, mert még kapunk a fanoktól
Kapott már valaki vissza pénzt a Michelin akcióból?
1 hónapja küldtem el a számlát nekik azóta is annyi látszik a lekérdezénél,hogy feldolgozás alatt.
"Gondolom a motorgumikat ugy tervezik es gyartjak h varatlan durrdefekteket ne produkaljon"

egyik gumit se úgy gyártják, hogy direkt szétrobbanjon alattad.... de mint láthatjuk te szándékosan jártál egy szerkezeti hibás gumival, amit ledaráltattál a sárvédővel... akkor most mi a kérdés? hogy mennyire voltál ön- és közveszélyes? ennyire... legalább ne hírdesd
En is igy gondoltam de a felpuposodtt resz folyamatosan beleert a sarvedobe igy amellett, hogy lagyult meg daralodott is. Egyebkent ennyire nem vagyok troger mar uton volt az uj gumi csak muszaj voltam dolgozni vele...
R17? Ugyan! Köztudott: ha motorgumi akkor csakis a revolutionmotor! ;-)
ellágyulás miatt nem szabad eldurrannia, van ott még egyéb szerkezeti elem, aminek tartania kell, ha a gumi anyaga a végét járja

kapott egy pofont korábban az a gumi, vagy öreg volt már és a szövet nem bírta a kiképzést

figyelni kell, hogy jó állapotú és lehetőleg fiatal gumi legyen a motoron és jócaka!
Nem is sejtitek?? Hü, az nagy baj :)
Sziasztok!

Ti hallottatok mar olyan esetrol h egy gumi nem volt romma kopva es megis menet kozben eldurrant?
Gondolom a motorgumikat ugy tervezik es gyartjak h varatlan durrdefekteket ne produkaljon. Csak azert gondolkodtam el ezen mert az en robogom hatso gumija igaz azert mert a karbibol racsopogott a benzin ellagyult az anyag es menet kozben eldurrant. Az volt a szerencsem h egyenesen haladtam, de ha ez kanyarban tortenik nagyot taknyolok...
Nem sokara nagymotorra ulok, es parommal tervezunk turazni is es csak a biztonsagunk erdekeben fogalmazodott meg bennem ez a dolog. Ha teljesen hulyeseg a kerdesem akkor ne haragudjatok!
Nem is értem miért vagy felháborodva a történteken ?! (viccelek) Egy olyan cég, aki minden évben kijelenti magáról, hogy az év "Magyarország No. 1. gumikereskedője",annak szabad ilyet csinálni és pont :)) Más kérdés, hogy mi alapján jelentik ki ezt, arról pl. fogalmam sincs
Helló! Az eleje az nem n-tech. Hidegen hátul kb 1.6-1.7 bar. Pár bemelegítő kör után mérj, majd később tempós menet után is. Próbálj ki akár többféle nyomást is. Csá.
Köszi, igen N-tech. Az eleje az nem? Azt tudom hogy a d211, d212 hihetetlen alacsony nyomásra van tervezve. Ezért kérdeztem. A melegen 1.9 az mennyi lehet hidegen?
Hello! A sportsmart hátso gumija még n-tech technologia, vagyis alacsony nyomáson működik jól üzemmelegen. Az én tapasztalatom alapján:elől melegen 2.3 bar, hátul melegen 1.9-2.0 bar.
Köszönöm. Sportsmart, nem a 2-es
Szia, sportsmart vagy sportsmart 2.? Általában hidegen melegítő nélkül 2,2 elölre és 1,9 hátulra. Ettől természetesen az időjárás és a tempód függvényében el lehet térni. Remélem segítettünk :)
Hiszek neked, mert nekem is volt hasonló estem. Ott is mindenki az addig hibátlan céget védte.
OK, elhiszem, hogy precíz ember vagy. Sajnálom, hogy így alakult.
"Azt is megkockáztatom, hogy a tulaj esetleg észre sem vette, mikor lepadkázta, mert az ember ritkán hajol le a felnit nézegetni, fekete felni, rámegy a kosz, nem tűnik fel. Aztán betolta a motort, és utána amikor szemügyre vette az új gumit, akkor került közel a felnihez, és jött a felismerés, aztán az asszociáció."

Mielőtt elvittem megmostam a felniket és azon sérülés nem volt a gumi pereme egyébként is jó védi. Sosem tűrtem volna el hogy ilyen jelegű sérülés legyen a motoron...De mint fentebb írtam nem vagyok ezzel hajlandó foglalkozni tovább...Sőt jogi útra sem terelem mert nincs értelme bizonyíték hiányában...Kifizettem a javítást és kezdőzhet a szezon. Üdv.
Megvédeni magukat? A fészen sem személyesen tették sőt egy olyan képet mentetek ki a fész oldalamról amin az égvilágon semmi nem látszik mondván hogy azon látható a sérülés. Persze az égvilágon semmi nem látható rajta. Ami még nagyobb égés hogy rossz oldalon kereskedtek a kerék bal oldalát tették fel de a sérülés éppen ellenkező jobb oldalán van. No coment!!! Én egy nagyon precíz ember vagyok aki ismer az tudja és semmilyen nemű sérülést nem tűrök el a motoron. Kijelentem az R17-nél okozta a szerelő ebben nem csak én vagyok biztos hanem több száz ember aki reagált a képek alapján a sérülésre. Sőt aki csinálta a felnimet az is mondta friss és gumiszerelési hibából keletkezet. Annyira kapkodott a 25-éve benne dogozó szerelő, hogy még a szelepsapkát sem tette vissza. Nem vagyok hajlandó ezzel többet foglalkozni azt biztosan elmondhatom hogy többet gumit nem fognak nekem a motorra felrakni az R17-nél. Üdv és széles utat mindenkinek!!!
Pl. megfogja és arrébb dobja. Aztán ki tudja, hogy landol és minek verődik neki...
Hát... a sérülést vagy ők okozták, vagy nem, de már a ragasztó le nem takarítása is elég trehány melóra vall.
Ugyanez volt az első gondolatom, ráadásul van egy pont ugyanilyen sérülésem a felnimen, és arról bizton tudom, hogy nem gumiszereléstől van. ;) De én sem tudom elképzelni, hogy gumiszerelés közben így belemarjon bármi szerszám (hacsak nem használtak sarokcsiszolót...). (És ha az első kép sérülése nem akkor keletkezett, akkor a második is kérdéses.)

Azt is megkockáztatom, hogy a tulaj esetleg észre sem vette, mikor lepadkázta, mert az ember ritkán hajol le a felnit nézegetni, fekete felni, rámegy a kosz, nem tűnik fel. Aztán betolta a motort, és utána amikor szemügyre vette az új gumit, akkor került közel a felnihez, és jött a felismerés, aztán az asszociáció.

De mivel valóban nem ismerjük a teljes sztorit, nincs bizonyítékunk az előtte-utána állapotra, inkább tényleg hagyjuk is. Az R17.hu-ról meg eddig én is csak jókat hallottam ismerősi körből, még senkinek nem volt gondja a gumiszerelésükkel. Én még nem szereltettem náluk, csak vásároltam, de egy abszolút korrekt, segítőkész társaságot ismertem meg.
Esés nélkül nem tudom elképzelni hogy a felni igy megsérüljön, plane gumistol.
a gumiszerelő max a festéket húzza meg, de igazándiból hozzá sem ér, ilyen nagy sérülést nem tud okozni
a kezdésnél amikor alápajszerol akkor meg nem ilyen irányú, ha meg alul a megfogórészél csúszott volna el nem egy sérülés van ráadásul ez nagyon nagy erő miatt lett ilyen, ami leugrassza a peremről eszköz max az tudna ilyen nagy sárólést csinálni de az irány annak sem jó, ez tuti forgó mozgáskor keletkezett
szóval inkább padka mint a gép
aki feltette a gumit ott hibázott hogy nem nézte meg amikor átvette a kereket, a tulaj meg ott hibázott hogy nem nézte meg amikor átvette
szóval innentől csak a sárdobálás maradt, egyik sem tudja az igazát bizonyítani
Ha a másodikat ők csinálták az is gáz.