De viccen kívül lehet gyártási hiba is, pl. a Bridgestone BT45-ről konkrétan tudom, hogy pár felhasználónak volt ilyen probléma vele, hogy a vadiúj gumik pár km után elkezdtek repedezni a futófelületen, többnyire a mintárkok végeinél. Tudtommal garanciában cserélték is ezeket a gumikat.
Sziasztok!
KPM-hez kell vinnem a motoromat mivel most lesz először forgalomba helyezve.
Olyan kérdésem lenne ezzel kapcsolatban,hogy gyári méretű gumik kellenek a megfeleléshez,vagy eltérhet??
Előre is köszönöm!!
Nem egyszerű a döntés ebben az esetben, mivel annyira új termékekről beszélünk ugyan azon kategórián belül ( A Rosso III nem sport túra gumi ;) )hogy még nincsenek igazán vásárlói visszajelzések. Abban biztosak vagyunk, hogy bármelyikre is esik a választás, utcai körülmények között érezhető differencia nem igazán lesz köztük. Igazából azt tudjuk mondani azt válaszd ami szimpatikusabb, mert mindkettő topp termék!
Hamarosan amint az idő is engedi saját belső tesztre bocsájtjuk az abroncsokat és lesznek tapasztalatok.
Lehet hogy ezt írják a Pirellinél, de mi fogtunk a kezünkben már nem egyet és fizikálisan nem épp a sportos tulajdonságai lennének a pozitívumai ennek az abroncsnak. A Rosso II. is inkább sport túrásabb kategória, sem mint aminek írja a Pirelli... Kemény a profilja, nem olyan, mint egy normális Hypersport gumi, ami puhább és gyorsan is melegszik, mint a sport abroncsok némelyike. :) Persze biztos vannak, akik máshogy látják, de ez nem is baj :)
Én az előző Rosso II-nél néztem, hogy ott a fejlesztésnél a fő szempont a vizes tapadás javítása meg az élettartam növelése volt... Ezek valóban nem egy (pálya)sportgumi ismérvei. De pl. én is azért vettem, mert az előző túra (sport-túra?) gumimnál valami sportosabbat kerestem, és a Rosso II lényegesen sportosabbnak tűnik.
Az igazság szerintem az, hogy nincsenek annyira éles határok.
Először el kellene döntened, hogy sport, vagy sport-túra gumit szeretnél :) Úgy könnyebb lenne segíteni. Az S21 sport abroncs, a Rosso III. pedig sport-túra abroncs :)
Az mitől lehet, hogy a gumi közepén a futófelületen keresztben sűrűn kb 2-3 cm-es repedések vannak? Olyan, mint mikor a gumi oldala megrepedezik.
Tudomásom szerint csak egy méretet, un. váltóméretet, pl. 170/60 helyett lehet 180/55.
KPM-hez kell vinnem a motoromat mivel most lesz először forgalomba helyezve.
Olyan kérdésem lenne ezzel kapcsolatban,hogy gyári méretű gumik kellenek a megfeleléshez,vagy eltérhet??
Előre is köszönöm!!
Hamarosan amint az idő is engedi saját belső tesztre bocsájtjuk az abroncsokat és lesznek tapasztalatok.
Az igazság szerintem az, hogy nincsenek annyira éles határok.
Vásárolt már valaki ettől az eladótól? Jó áron vannak nála a gumik, viszont nem érem el telefonon.
http://www.kepesmotor.hu/sport...
Akkor lehet a Pirelli rosszul tudja: http://www.pirelli.com/tyre/ww...
Ebbe a kategóriába a Pirellitől én inkább az Angelt, Angel GT-t tenném ..