Magamnak hosszú évek óta nem centrírozok, minek?Az első komolyabb fékezésnél vagy kanyarnál grammokat veszít vagy vesz fel bárhová és nem érez mégsem semmit az ember. Van centrír állványom, de csak a csapágyak ellenőrzésére használom vagy ha valamelyik haver egyensúlyoztatni akar akkor annak odaadom, de magamnak nem kell.
Igen, csendben vagyunk, mert annyi a munkánk, hogy kiszolgáljuk a vevőinket, hogy nincs időnk a fórumokat figyelni folyamatosan. Erre másnak lehet van ideje, hál istennek nekünk nincs ;)
Az abroncs szerelésre/felni sérülésre visszatérve, a lényeg, hogy Ti kedves fórumozók nem tudjátok a teljes történetet, nem is áll módunkban megosztani ezt mindenkivel, ezzel itt ezt a témát mi ismételten be is fejeztük.
Eddig mindenki tökéletesen elégedett volt a szereléssel minőségével, és az elvégzett munkával egyaránt.
BRIDGESTONE PÁRBAN 49.999.- bruttó
180/55-17 és 120/70-17 BT-014
Ha az oldalunk kedvelői között vagy és megosztottad ezt a bejegyzést, megkapod ennyiért!!! Ha kell jó áron fel is szereljük.
VERHETETLEN ÁR A KÉSZLET EREJÉIG! ÉS ÉS VAN MÉG MÁS IS JÓ ÁRON!!! PL S20 S21 T30 EVO BT16 EVO BT20 ,21,23
Ezzel egyet értek, Bp en egyedül a Kékhold ot merem ajánlani!
Voltam én is már versenycsapatoknak dolgozó gumisnál is, csak azt a kurva gumi védőt nem rakta fel, a másik nál meg a súly esett le...
Tudom, hogy nem vígasztal, de 3-ból 2 gumis ilyen. Minden tiszteletem a kevés kivételnek. Debrecenben ők voltak az utolsó reményem, de így nem viszem oda sem. Nekem Pesten is összebarmolták a felnimet, szerencsére nem ennyire.
Helló, elsősorban R17-et és revolutionmotort kérdezném de bárkinek a tanácsát elfogadom akinek van tapasztalata Dunlop Sportsmart gumival. Tudom nem pálya gumi, de kiprobalnám Kecskeméten a gokart pályán. A kérdés: mennyi lenne az ideális guminyomás hidegen?
Sziasztok kedves motoros kollégák...Ma rakattam fel két új gumit az R17-nél Debrecenbe. Volt egy kis dolgom és ott hagytam a két felnit és mikkor kész volt visszamentem érte. Többet soha nem fognak nekem gumit felrakni ezt biztosan ki merem jelenteni. Nemes egyszerűséggel azt mondták, hogy sérülten vittem oda a felnit és nem ők karistolták le. Én mondtam ha sérülés volt rajta akkor miért tették rá az újat? A régi centirsúlyt leveték és szépen rajtahagyták a régi ragasztását arra sem voltak képesek eltávolítani róla. A szelep sapkát sem rakták vissza. Egy ilyen nagy múltú cég ezt megteheti...? Képekkel illusztrálom, hogy ti ne jártatok így. Üdv. És ha tehetitek kerüljétek őket.
Slick gumikon álltalában van egy kis felirat....race use only, vagy pedig not for highway use, szóval egyértelmű hogy nem közútra lett gyártva. Nálunk (SVK) ugyan úgy megbüntetnek mint a tükrös plexiéert amin szintén felvan tüntetve "race use only". Egyebként nem tudom minek valakinek slick közútra, úgysem tudja üzemi hőmérsékletre melegíteni.
Ez így nem igaz, és se a KRESZ-ben se más törvényben nem láttam még olyat hogy vágott gumival nem lehet közlekedni. Akkor nem mehetnének se a buszok se a kamionok. Kopasz slick az más téma. Miért lenne valaki hibás egy gumi miatt? Ez arra igaz ha iszol és úgy vezetsz.
Az abroncs szerelésre/felni sérülésre visszatérve, a lényeg, hogy Ti kedves fórumozók nem tudjátok a teljes történetet, nem is áll módunkban megosztani ezt mindenkivel, ezzel itt ezt a témát mi ismételten be is fejeztük.
Eddig mindenki tökéletesen elégedett volt a szereléssel minőségével, és az elvégzett munkával egyaránt.
+36701985992 számon vagyok elérhető.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
180/55-17 és 120/70-17 BT-014
Ha az oldalunk kedvelői között vagy és megosztottad ezt a bejegyzést, megkapod ennyiért!!! Ha kell jó áron fel is szereljük.
VERHETETLEN ÁR A KÉSZLET EREJÉIG! ÉS ÉS VAN MÉG MÁS IS JÓ ÁRON!!! PL S20 S21 T30 EVO BT16 EVO BT20 ,21,23
INFO: KAWAZSOLTI 20-9-248-425 KAWASAKI @ STEELHORSEMOTOR.HU
mennyit gondoltál érte?
Voltam én is már versenycsapatoknak dolgozó gumisnál is, csak azt a kurva gumi védőt nem rakta fel, a másik nál meg a súly esett le...