Tudtommal Metzeler K0-1-2-3-ból nincs 160-as, de ez is pályára alkalmas "utcai" gumi, tehát pl. első kerékre kiváló (nekem éppen van is ilyen K3-as elsőm).
Értem! Még egy utolsó kérés, aztán utána részemről lezárom ezt a gumi témát és veszek egyet..
Szóval, tudnál/tudnátok nekem még mondani olyan gumitípusokat, amiket utcán is lehet legálisan használni (tehát nem slick), de pályán is ami majdnem, vagy közel annyira tapad mint egy slick?
Van némi tapasztalatom a Dunlop Sportmax SporSmart 2 abroncsokkal. Már a második hátsót rúgattam le, így sikerült azért némi infót gyűjtenem róla.
A lényeg: a promo szövegekben 20% élettartam növekedést emlegettek az elődhöz képest. Azt kell mondjam, ez bejött nekik, közel 6000km-t kibírt hátul mire teljesen lefogyott a közepe. Viszont ez a tartósság a tapadás rovására ment. Szerintem nem éri el az elődét, csúszósabb gumi lett, teljesen ledöntve mondjuk a kakucs ringen vagy a pannónián nem volt gond, hiszen ott nem húzúnk nagy gázt. Viszont kicsit feljebb, mikor már erősebben is gyorsítunk, akadhat gond, nálam szorgosan dolgozott a TC a ringen, pedig hátul 1,7 körüli nyomással közlekedtem. De tapasztalatokból tudom hogy a 600as is képes eltekerni ha úgy adódik. Utcai körülmények között útminőségre abszolút érzékeny, főleg a nyomvonalakon felfényesedett részekre, enyhe porra is. Nem vagyok elragadtatva tőle, de tartós gumi az tény. Én sokat megyek, szóval igazából jó választás volt, csak résen kell lenni, aki szeretné keményen húzni neki, de nincsen kipörgésgátlója. Tud okozni meglepetést. Extrém esetbe egy durva high side-ot.
Bocsi, nem sportmaxot akarok összehasonlítani hanem michleint. csak amit leírtam kommentbe, azt még az előző beszélgetésből másoltam, és elfelejtettem kijavítani michleinre.
Még mindig nem tudom, hogy melyik Sportmax típust szeretnéd egy slick gumival összehasonlítani?
Van olyan Sportmax, ami a slickkel megegyező tapadású (Sportmax D211GP, Sportmax D212GP) és vannak a slicktől nagyon távol álló tapadásúak (Sportmax RoadSmart, Sportmax D221, stb)
A Michelin Pilot Power egy jó köztes gumi, ami utcán kiváló, versenypályán pedig megállja a helyét, ezzel nem fogsz mellé Ilyen típussal versenyeztek korábban a GSX-R kupán, igaz, hogy nem kifejezetten versenygumi, így 1-2 lépcsővel gyengébb, mint egy slick versenygumi, de bőven kielégítő tapadású amatőr, hobbi versenypálya használatra.
Üdv! Már megint én vagyok az, és még megint gumival kapcsolatban, amit pályára szeretnék használni.
Szóval.. találtam a neten egy Michelin Pilot Power 2Ct 160 8 sportgumit, amit egy Suzuki DRZ 400-ra tennék fel. Sokat pályázok a DRZ-vel és sokat megyek utcán is, ezért esett a választás egy sportgumira és nem egy slickre vagy egy túragumira. A kérdés az lenne hogy ez a gumi jó lenne nekem pályára is? Nem okozna nekem meglepetéseket pályán és nem csúszkálna? Persze nem olyan tempóban megyek mint egy verseny supermotos, átlagos köridőim vannak csak, épp olyanok amennyire lehet menni egy DRZ-vel pályán.
És egyébként sok különbség van egy ilyen Dunlop Sportmax kétkomponensű gumi és egy rosszabb minőségű slick gumi tapadása között?
Hali.
A Roadsmart nem sport gumi,hanem sport-túra gumi...és a hiedelmekkel ellentétben csak egy komponenses ;)
(Most dobtam le a garnitúrát a gépről 11e km után)
Hát pályára nem a legoptimálisabb, de azért lehet vele haladni ott,bár én nem voltam vele pályán de eg haver igen, és inkább közútra ajánlott mintsem pályára.
Üdv
Üdv! Találtam neten egy Dunlop Sportmax kétkomponensű sportgumit, amit egy Suzuki DRZ 400-ra tennék fel. Sokat pályázok a DRZ-vel és sokat megyek utcán is, ezért esett a választás egy sportgumira és nem egy slickre vagy egy túragumira. A kérdés az lenne hogy ez a Dunlop Sportmax kétkomponensű gumi jó lenne nekem pályára is? Nem okozna nekem meglepetéseket pályán és nem csúszkálna? Persze nem olyan tempóban megyek mint egy verseny supermotos, átlagos köridőim vannak csak, épp olyanok amennyire lehet menni egy DRZ-vel pályán.
És egyébként sok különbség van egy ilyen Dunlop Sportmax kétkomponensű gumi és egy rosszabb minőségű slick gumi tapadása között?
Nekem a Metzeler M3-ról ellenkező tapasztalatom van. GSX-R 750 1998-as-on és GSX-R 1000 K5-ön isteni volt az első méterektől a Hungaroringi örömködésig! Ezenkívül többször nézegettem a használtmotorokat a Mobile.de-n és annyi motortulajdonos nem tévedhet a németeknél - ahány ezt választja. M1 kemény és csúszós, M5 enyhén csúszós(valószínűleg pályára jobb, mint az M3)
Na még egyszer: jó a 2CT, én többet elhasználtam anno a Bkingen, de ma már Road 3-at vagy 4-et tennék fel, újabb, fejlettebb technológiás gumik.
A Bridegstone és Conti felejtős, csúszós vackok. Metzelerből M3 csúszik, sok rá a panasz, M5 vagy Z8 vagy 9.
Sziasztok!
Ti milyen gumit ajánlanátok következőnek az FZ6n S2-re? Igencsak népes a gumik tábora és hátha tudtok segíteni, mert én nem tudok dönteni. Most Conti Road Attack van rajta elől hátul.
Pirelli Diablo Supercorsa SC2
Pirelli Dragon Supercorsa SC2
Dunlop Sportmax D209GP
Dunlop Sportmax D211GP-Racer
Continental Race Attack
Michelin Power One
Bridgestone Battlax BT-003 RS
Tudtommal Metzeler K0-1-2-3-ból nincs 160-as, de ez is pályára alkalmas "utcai" gumi, tehát pl. első kerékre kiváló (nekem éppen van is ilyen K3-as elsőm).