A hidegen mért értékek a gyártók részéről minden esetben csak tájékoztató jellegűek, mert alapvetően üzem-meleg értéket kell beállítani. A Diablo Superbike Pro-ra ezek a gyári támpontok:
120/70
hidegen: 2,1-2,2 bar
gumimelegítő használata után melegen: 2,2-2,5 bar
180/55
hidegen: 1,6-1,8 bar
gumimelegítő használata után melegen: 1,7-1,9 bar
Ha nem használsz gumimelegítőt, akkor mindig a magasabb kiinduló értékkel kezd, mert egyrészt könnyebben eléred az üzem-meleg állapotot, másrészt pedig kevésbé fogod széttépni a hideg gumi futófelületét az első pár körben, ami az aszfalt és a gumi hőmérséklet különbségének következménye.
gyűjteménybe keresek megvételre velorex oskar 250-es vagy 350-es régi 3 kerekű rokkantautót, lehet romos, hiányos, ép, nem gyári, vagyis állapotfüggetlenül, valamint alkatrészeket is. ugyanitt keresek régi motorkerékpárokat és ezek alkatrészeit is , szintén állapotfüggetlenül. érte megyek. 06 30 30/6 246-9
Pl. onnan,hogy nincs benne dot szám,vagyis gyártási szám ugyan van,de a dot nincs,és a mai rendőrök már nem "hülyék"..tudják,hol kell nézni a dolgot :) persze ettől még nyugodtan használd,a te dolgod:) én pusztán JÓ SZÁNDÉKBÓL szóltam neked.nap mint nap én is látok emberkéket ilyen gumival utcán menni,de meg is érdemlik,ha a rendőr esetleg elkapja őket..ha nekem céloztad,hogy ez maradjon A. fóruma,közölném veled,hogy ez nem az én fórumom,de mivel évek óta motorgumival foglalkozunk,talán hadd írjak ide ezzel kapcsolatban néha köszi
Hogy én ezt mennyire utálom....