Lehet,hogy hülye kérdés,de a Pirelli Diablo Supercorsa és a Pirelli Diablo Superbike között csak az a különbség hogy a corsa gyárilag mintás a superbike pedig nem? van eltérés összetételben is?
Üdv! Azokon a slick gumikon amelyiken gyárilag van vágás, azokon nincsennek kis pontok a gumiban amik jelzik hogy meddig kophat a gumi? Illetve ha egy slick gumiban csak a közepén van gyári vágás és a szélén nincs egyáltalán vágás akkor hogy tudom azt felismerni hogy a széle is jó még a guminak? Egyébként létramintás slickről lenne szó.
Használt és új motorgumik forgalmazásával foglalkozunk, kedvező áron, gyors postázással.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, emailben írjon nekünk a honda4022@gmail.com címre! /Ne ide a fórumra írjon!/
Az email a következőket tartalmazza:
- gumi méretét - esetlegesen a márkáját - párban érdekli-e - új vagy használt gumi legyen-e
- a motor típusát, amire felszerelné
- az ön telefonszámát! (miután megkaptam az emailt és átnéztem a gumikat, telefonon felkeresem önt)
ÁFA-s számlaigényét kérem előre jelezze!
Báthori Zoltán
Egy konkrét mintaárok változó mélységet mutat, főképp a végei felé - illetve eltérő a mélység oldalanként. Múltkor mentem az M0 keleti szektorán a betonoson 200-zal és ránéztem az első kerékre.... Akkor értettem meg, hogy miért kagylósodik a gumim. kb. másodpercenként 4-5 ször mozdult le-fel a kerék.
1999 nyarán kevés tapasztalattal kerestem GSX-R 750-est 1992-est. Azért nem vettem meg egy szép darabot, mert kagylós volt az első gumija. Arra gondoltam, hogy rossz lehet az első villa működése. Tévedtem, azóta rájöttem ( talán az egyenetlen magyar utak+ nagy tempó) minden első gumim - és a barátaiméi - is kagylósak lesznek pár ezer km után.
Michelin Pilot Power 2CT- t 120/70/17 keresek min 3mm futófelülettel, használtat, garival hogy nem üt, ráz,kagylós,javított. kawaszeki@freemail.hu ide küld mit kérsz érte postával. új kösz nem érdekel.
A Honda CBR 900RR (SC28)- on a hátsó gumin a kopás, az első gumin a 8 éves kor miatt jött el a csere ideje. Első szándékra - nem feltétlenül a bolti beszerzésen - de új gumikban gondolkodom, illetve szeretném ha elöl-hátul - ha a pontos típus nem is - de legalább a márka megegyezne. Az interneten böngészve azt tapasztalom, hogy esetenként árban jobban járnék a 190/50-es gumival a 180/55-ös helyett. Illetve a keresést a szélesebb variációra is kiterjesztve könnyebben össze tudnám hozni a márka egyezőséget.
Mivel inkább túra-sport, mint sport-túra stílusban vezetek vezetéstechnikai szempontból szerintem nem érzékelném a különbséget. Kérdésem, hogy műszaki vizsgán okozhat-e problémát a hátsó gumi méretében ennyi eltérés?
Üdv! Megint ajánlottak nekem egy szerintem elég jó gumit egy 20-asért. Ez a gumi egy Metzeler Sportec M3 lenne.
A gépemen (supermoto) jelenleg egy K2-es Metzeler Ractec van elől. Jobban inkább pályázok a motorral, ezért az lenne a kérdésem hogy az első Metzeler Racetechez inkább Michelin Pilot Power-t tegyek vagy inkább Metzeler Sportece M3-mat? Melyik lenne a legideálisabb mondjuk a RabócsiRingre vagy a Brezovára pályázni?
Nem lesz egyszerű az egyszer biztos. De még slickből mindig több van mint pl. egy Michelin Power One-ból. De ha slicket sem találok akkor marad a Pilot Power, abból úgy is van egy rahedli.. De azért köszöntem a segítséget és a kitartó fórumozást.
Ja, hogy te használtat keresel....
Megspórolhattál volna nekem 1-2 napnyi fórumozást , ha megkérdezel telefonon erről és elkeserítelek, hogy ritka, mint a fehér holló a használt 150-160-as versenygumi. Slicket sem lesz könnyű szerezni
Honnan lehet megtudni, hogy az új állapotú motorkerékpár gumiabroncsnak hány miliméter a profilmélysége? Gyártói oldalakon sem találok erre vonatkozó adatot.
Lehet,hogy hülye kérdés,de a Pirelli Diablo Supercorsa és a Pirelli Diablo Superbike között csak az a különbség hogy a corsa gyárilag mintás a superbike pedig nem? van eltérés összetételben is?