Egy kis tanácsot szeretnék kérni Tőletek! A '06 -os 636 Ninjámon jelenleg Conti Road Attack gumik vannak.. (7500 km bennük)
Pályázáshoz keresnék valami gumit... Érdemes "pár körös" használt gummát venni, amit természetesen CSAK pályanapokon raknék fel..
Vagy nézzek valami újszerűt , olcsóbban...? Amikre gondoltam:
D211, D212, Diablo supercorsa, Rosso Corsa...
Ha újat javasoltok venni, akkor melyik az a keverék, amit érdemes megvenni utca + pálya kombinált használatára ?
Köszi!
Ja , és egy kép a jelenlegiről (ami egy kemény, utcai gumi, de meglepően jól tapad pályán is, mármint kezdő szinten )
Sziasztok!
2002-es Yamaha Fazer 1000hez keresem a legmegfelelőbb gumi kombinációt. Ezek közül melyik az amelyik a legjobb tapadást, és kezelhetőséget biztosítja?:
1:elöl /hátul: Pilot Power/Pilot Power
2:pilot power/pilot power 2ct
3:power 2ct/power 2 ct
4:power3/power3(erre azt mondják, hogy szereti felszedni a kavicsot)
Saját tapasztalatokat várok, Köszönöm!
Szia!
r6-on használok metzeler m5 gumit nem öreg nem kemény, de csúszkál, utcán használom, 80 kg vagyok próbáltam 1,7 -1,8 meg 2,2-2,5 körül .A gyártó szerint elől 2,5 hátul 2,9 ez nem túl sok?!Szerinted mennyi kéne bele?
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Motorom egy K5-ös 600-as GSX-R
olyan "problémával" szembesültem hátsó gumi csere után ami már okozott meglepetéseket. lekerült egy conti sport attack, amivel azt tapasztaltam, hogy még hideg állapotban is egészen jól tapad, nem tekergeti a motor a hátsó kereket annyira. felkerült egy dunlop sportmax qualifier, elviekben jobb gumi ezt mondják.
nincs is vele baj, de azt csinálja vele a motor még meleg gumival is mintha egy 200 lovas gépen ülnék. a gumi nem öreg nem repedezett jó puha, ezzel baj nem lehet. amikor már üzem melegre melegedik föl és pl a hegyekben szerpentinen nagyobb tempónál semmi baj vele. de hidegebb állapotban egy kicsi gázadásra máris kapar. ha le van döntve a motor ha nincs. gumi nyomás hátul hidegen ~1,8-1,9 bar. hozzá teszem hogy én sem vagyok nehéz kapukulccsal vasággyal 70 kg. ilyen a gumi jellege, vagy valamit én csinálok rosszul? a contit nem tekergette ennyire. különösebben nem zavar, csak furcsálom. mindenféle segítséget szivesen vennék. köszöntem
Sziasztok!
Eladnám a következő abroncsokat, új szett vétele miatt.
Összegyűlt a garázsban a sok köpeny, s kell a hely.
Próbáltam olyan árakat megadni, amelyek motoros baráti társaimnak megfelelő lehet.
Ha esetleg valamit túláraztam, nyugodtan szóljatok!
Nem repedezett, nem szar gumik, még 1 idényt elmennek.
A Képen balról jobbra:
Michelin Pilot Road 160/60X17 3000.- Huf
Michelin Pilot Road 150/70X17 3000.- Huf
Pirelli Diablo 120/60X17 3000.- Huf
Michelin Power One 2CT 120/60X17 3000.- Huf
Pirelli Diablo Supercorsa 110/70X17
150/60X17 12.000.-Huf párban!
Személyes átvétel Gödöllőn, elérhetőség adatlapon.
Széles utat mindenkinek!
Kérnék egy kis segítséget gumi választás ügyében
A páromnak van egy Kawa ZR 250 Balius gépe (250ccm 50LE)
könnyű és gyors :D Ő sem egy nehéz alkat :D s kellene erre a gépre gumi .
Ketten hajtjuk a kicsikét , párocskám országúton én főképp városban.
A gumi mérete elől 110/70R17 hátul: 140-150/70R17 .
Ki milyen gumit javasolna.
Csak újat vennénk és szettben.
Várom javaslatotokat.
Üdv Toma
Bocs, nem voltam egyertelmu. En nem tennem fel. Egy SM 100 kg, mig egy sportmotor 200 kg. Nem a korido a lenyeg, hanem, hogy a gyarto mire, milyen felhasznalasra fejlesztette..... Es ezt SM-re.
Hi Brian!
Köszönöm a válaszodat,amiből én azt vettem ki,hogy nyugodtam feltehetem.
A tempóm miatt (H.ring 2:20 felett),én nem fogom észrevenni,hogy szupermotóra v. sportmotorra való(gondolom).
Valószínűleg elég volna utcai sportgumi is nekem.
Ha Aszód környékén járok majd telefonálok.Köszi.
Ezt a típust kifejezetten Supermoto-ra fejlesztette a Metzeler. A gyári adatbázis alapján belsővel kell szerelni a 125/80 R17-est és alacsonyabb nyomáson működik, mint a sportmotorra fejlesztett 120/70 R17-es. Jelentős méretkülönbség nincs, hiába "hívják" 125/80-asnak, ugyanis a versenygumik esetében nem kell a szokásos "hány mm széles és hány százaléka a szélességnek a magasság" elvet követni. Csak ismerni kell a gyári adatokat.
Csak a tények kedvéért:
Metzeler Racetec SM slick
125/80 R17: 121 mm széles, 600 mm átmérő.
Metzeler Racetec slick:
120/70 R17, 119 mm széles, 600 mm átmérő.
Amúgy tudok adni Metzeler Slicket, amennyiben szükséged lenne rá.
Dunlop sportsmart 2 tudom ajánlani én azt használom és lehet vele jókat menni
Érdemes felrakni a 190/55-öt, vagy elég a 180...?
Egy kis tanácsot szeretnék kérni Tőletek! A '06 -os 636 Ninjámon jelenleg Conti Road Attack gumik vannak.. (7500 km bennük)
Pályázáshoz keresnék valami gumit... Érdemes "pár körös" használt gummát venni, amit természetesen CSAK pályanapokon raknék fel..
Vagy nézzek valami újszerűt , olcsóbban...? Amikre gondoltam:
D211, D212, Diablo supercorsa, Rosso Corsa...
Ha újat javasoltok venni, akkor melyik az a keverék, amit érdemes megvenni utca + pálya kombinált használatára ?
Köszi!
Ja , és egy kép a jelenlegiről (ami egy kemény, utcai gumi, de meglepően jól tapad pályán is, mármint kezdő szinten )
Ha más is szóba jöhet (esetleg nem probléma hogy hamarabb kopik) Dunlop Qualifier.
2002-es Yamaha Fazer 1000hez keresem a legmegfelelőbb gumi kombinációt. Ezek közül melyik az amelyik a legjobb tapadást, és kezelhetőséget biztosítja?:
1:elöl /hátul: Pilot Power/Pilot Power
2:pilot power/pilot power 2ct
3:power 2ct/power 2 ct
4:power3/power3(erre azt mondják, hogy szereti felszedni a kavicsot)
Saját tapasztalatokat várok, Köszönöm!
r6-on használok metzeler m5 gumit nem öreg nem kemény, de csúszkál, utcán használom, 80 kg vagyok próbáltam 1,7 -1,8 meg 2,2-2,5 körül .A gyártó szerint elől 2,5 hátul 2,9 ez nem túl sok?!Szerinted mennyi kéne bele?
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Motorom egy K5-ös 600-as GSX-R
olyan "problémával" szembesültem hátsó gumi csere után ami már okozott meglepetéseket. lekerült egy conti sport attack, amivel azt tapasztaltam, hogy még hideg állapotban is egészen jól tapad, nem tekergeti a motor a hátsó kereket annyira. felkerült egy dunlop sportmax qualifier, elviekben jobb gumi ezt mondják.
nincs is vele baj, de azt csinálja vele a motor még meleg gumival is mintha egy 200 lovas gépen ülnék. a gumi nem öreg nem repedezett jó puha, ezzel baj nem lehet. amikor már üzem melegre melegedik föl és pl a hegyekben szerpentinen nagyobb tempónál semmi baj vele. de hidegebb állapotban egy kicsi gázadásra máris kapar. ha le van döntve a motor ha nincs. gumi nyomás hátul hidegen ~1,8-1,9 bar. hozzá teszem hogy én sem vagyok nehéz kapukulccsal vasággyal 70 kg. ilyen a gumi jellege, vagy valamit én csinálok rosszul? a contit nem tekergette ennyire. különösebben nem zavar, csak furcsálom. mindenféle segítséget szivesen vennék. köszöntem
Eladnám a következő abroncsokat, új szett vétele miatt.
Összegyűlt a garázsban a sok köpeny, s kell a hely.
Próbáltam olyan árakat megadni, amelyek motoros baráti társaimnak megfelelő lehet.
Ha esetleg valamit túláraztam, nyugodtan szóljatok!
Nem repedezett, nem szar gumik, még 1 idényt elmennek.
A Képen balról jobbra:
Michelin Pilot Road 160/60X17 3000.- Huf
Michelin Pilot Road 150/70X17 3000.- Huf
Pirelli Diablo 120/60X17 3000.- Huf
Michelin Power One 2CT 120/60X17 3000.- Huf
Pirelli Diablo Supercorsa 110/70X17
150/60X17 12.000.-Huf párban!
Személyes átvétel Gödöllőn, elérhetőség adatlapon.
Széles utat mindenkinek!
Kérnék egy kis segítséget gumi választás ügyében
A páromnak van egy Kawa ZR 250 Balius gépe (250ccm 50LE)
könnyű és gyors :D Ő sem egy nehéz alkat :D s kellene erre a gépre gumi .
Ketten hajtjuk a kicsikét , párocskám országúton én főképp városban.
A gumi mérete elől 110/70R17 hátul: 140-150/70R17 .
Ki milyen gumit javasolna.
Csak újat vennénk és szettben.
Várom javaslatotokat.
Üdv Toma
Érdemes megnézni, gumik : 3 390 forinttól!
http://quadalkatreszek.hu/
130/70-12
30/70-12
120/70-12
120/70-12
130/60-13
130/60-13
140/70-17
130/60-13
3.00-10
2.50-16
100/90-10
További gumik weboldalunkon: http://quadalkatreszek.hu/
Köszönöm a válaszodat,amiből én azt vettem ki,hogy nyugodtam feltehetem.
A tempóm miatt (H.ring 2:20 felett),én nem fogom észrevenni,hogy szupermotóra v. sportmotorra való(gondolom).
Valószínűleg elég volna utcai sportgumi is nekem.
Ha Aszód környékén járok majd telefonálok.Köszi.
800-as Dr Big-re keresek jó állapotú gumikat.
- hátsó 130/80-17
- első 90/90-21
Köszönöm!
Csak a tények kedvéért:
Metzeler Racetec SM slick
125/80 R17: 121 mm széles, 600 mm átmérő.
Metzeler Racetec slick:
120/70 R17, 119 mm széles, 600 mm átmérő.
Amúgy tudok adni Metzeler Slicket, amennyiben szükséged lenne rá.