Az, hogy nem vagyok elég ügyes és egyszer-egyszer kigyorsításnál megcsúszott (lehet, hogy a guminyomás nem volt jól beállítva). Szépen jelezte, de inkább lecseréltem comp-ra, abban több a tartalék (sajnos gyorsabban is kopik )
A sport Attack 2:03-at tud a Hungaroringen értő kezekben, szóval alapból nem egy rossz guma. A repedések nem néznek ki jól, lehet öreg már az abroncs.
Az viszont egyértelmű, hogy kopásjelzőnél tart, sokáig nem érdemes nyúzni.
Most, hogy árulok egy garnitúra gumit, ez nem hangzik valami objektívnak , de így gondolom
kedves gumiszakértők!
régebben már panaszkodtam itt, hogy apró repedések vannak a használtan vásárolt gumimon. Most, h feltettem ezek szépen kinyíltak! Már nem is olyan apróak! A dolog pikantériája h csak a középső mintákon ilyen, a széle érintetlen és hibátlan!
Még mikor megvettem elvittem egy helyi gumishoz aki szerint nem vészes...de...parázok! és akkor a profilmélységről még nem is......
Tehát arra kérném a hozzáértőket h súgjanak!
szia.hát a levegő az kinyomja. de azért ha te vennél pénzért ilyen gumit te is szóvá tennéd nem?
Ha pusztán összekötözöl egy ilyen abroncsot kötéllel, az nem okoz maradandó deformálódást.
A benne lévő acél peremkarika sérült. Ilyet a gyártó szerint nem szabad felszerelni, mert nem vállal érte garanciát.
szerintem
spor attack-ot beszámítasz?
Az viszont egyértelmű, hogy kopásjelzőnél tart, sokáig nem érdemes nyúzni.
Most, hogy árulok egy garnitúra gumit, ez nem hangzik valami objektívnak , de így gondolom
68986
1
köcsi
az a kérdés, hogy elrohangálhatok e vele egy darabig
Meg ahogy nézem ráadásul Conti Road attack, az amúgy is életveszély.
a multkor ott kerestem gumist de...."nem tudnak motorgumit feltenni,nem érnek rá, nem tudnak centírozni, stb..."
régebben már panaszkodtam itt, hogy apró repedések vannak a használtan vásárolt gumimon. Most, h feltettem ezek szépen kinyíltak! Már nem is olyan apróak! A dolog pikantériája h csak a középső mintákon ilyen, a széle érintetlen és hibátlan!
Még mikor megvettem elvittem egy helyi gumishoz aki szerint nem vészes...de...parázok! és akkor a profilmélységről még nem is......
Tehát arra kérném a hozzáértőket h súgjanak!
Ha pusztán összekötözöl egy ilyen abroncsot kötéllel, az nem okoz maradandó deformálódást.
A benne lévő acél peremkarika sérült. Ilyet a gyártó szerint nem szabad felszerelni, mert nem vállal érte garanciát.
szerintem
akkor lesz aktuális!
Hátul van egy 5 körös comp medium, azon középen (nem a kopásjelzőig) 4,5 mm-t oldalfalon 3,75 mm-t mértem.
elöl: nem találtam kopásjelzőt, 3,5 mm-t mértem középen.
Az oldala valamivel soványabb 2,5 - 3,5 mm körül mozog.
A mérések pontosak, tolómérővel mértem.
Az eredeti gyári értéket nem tudom.