Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dunlop D209-D211 190/55-200/55, Dunlop KR133 115/70, KR108 170/55-195/65, 16,5""-es 125/80-200/65-200/70, Michelin Pilot Slick 12/60-18/67-19/69, Bridgestone Battlax Supermoto 120/600 16,5", 165/625R17, Bridgestone Racing Battlax 120/600 és 190/645, Metzeler Racetec Slick K1-K2 120/70-180/55-190/55, Pirelli Diablo Superbike SC2 120/70, Pirelli Dragon Slick 190/55, Metzeler Racetec Rain 190/60 (esőgumi), Michelin Pilot Road 120/70-180/55, Metzeler Rennsport 120/70-180/55, Bridgestone BT-002 190/55, Michelin Pilot Sport 180/55.
Lenne egy kérdésem. Vettem egy 150/70es Michelin Macadam gumit, ami a képen látható. A guminak az a része, ami a felnihez ér, ott 95mm széles. A felni azon pontja ahol a gumi fent említett pontjával érintkezik, ~120-125mm széles. Felrakáskor a gumi oldalfala ki fog feszülni rá?
Kézzel ki lehet húzni a kívánt szélességre.
Az eredeti nekem sem kopott, ezért érthetetlen, hogy a mostani igen.
D qualifierrel 7300-nál járok, és a hátsón ha középen nem is, de a kopásjelzőig még van 1-2 mm. Az enyém valahogy nem akar kopni.
Most belémraktáok a frászt, lemegyek ha lesz időm és megnézem a mintát, most járok 3000-nél
Dunlop sportmax qualifier gyári gumim az új mocin,5500km-nél vettem le a hátsót addigra a közepén már kikandikált a drót (többet ilyet nemteszek),4ezernél volt kopásjelzön.És soha nem füstöltettem,a motort járattam igy 1600 km-ig 140km/ó max betartottam .Az elsö 6500-nál került le.Kolegámnak ugyanigy z750,a hátsó 3800-nál kuka,de ö kente neki rendesen+pálya.
Ennél hitelesebben nem tudom bemutatni, hogy hol tartok a gyári Dunloppal a Nagybandin. Futófelületen 2,1 mm a profilmélysége. A kopásjelző az ujjammal tisztított résznél van, a km óra meg leolvasható. 5-6e km-t jósoltak a motoros kollégák amikor vettem.
Van még egy tippem, de azt addig nem írom le amíg nem veszek lézeres mérőt.
3000 után már nekem is csak kb 1mm van a kopásjelzőig!
majd a conti 20 ezer után meglátjuk ezt a pirelli diablot vagy mi van fenn
Én már komolyan nem tudok elmenni ezen a gumikopáson. Banditos barátoknál szélsőértékek a gyári michelin macadammal: 8ezer után vászon- 22ezer és még nincs kopásjelzőn. Én 18 nál dobtam le szög miatt, még 2,2 mm-s profilja volt.
Most mondta egy nagybanditos, hogy neki 4000 alatt elfogyott az M3. Én gondolkodnék a Qualifier2-n vagy a Diablo Corsa 3-on, illetve a Metzeler Z6-on is a helyedben.
Fogalmam sincs mit kéne feltenni, lehet hogy az M3 lesz, ebben a méretben nem nagy a választék.
Na azért a Hawkén nem olyan volt a kopás. Én arra gondolok, hogy esetleg darabokban vált le a futófelületed. A Hawkénál csak az látszott, hogy a fogós aszfalt megpöckölte a felületet, a tied viszont be volt repedve. Az enyémen mondjuk semmi nem látszott.
Na mindegy, elkopott, ez van. Mit teszel fel helyette?
Ja, nyomtad a hóban és az sziszegted a bukóban hogy rázd a segged bááázzzeg
Az igaz, hogy 2006-os ezért én is gyanakszom erre, de azok a foszlások Hawk-nak is voltak és az 1 éves gumi volt. A közepe kopott el így a guminyomásra sem foghatom, hogy kevés lett volna mert akkor a közepétől 2-3cm-re kopott volna jobban.
Nem lehet, hogy mivel öreg volt a gumi ezért jobban kopott? Emlékszel, amikor néztük hogy milyen fura repedések vannak rajta.
Nem, télen lettem állat?
Nem lehetm hogy időközben "hozzávadultál" a géphez?
Érdekes kopás történt nálam, az eredetivel elmentem tavaly 16500km-ert és novemberben elvileg ugyanazt tettem fel hátra és azóta csak tél volt mialatt mentem 5500km-t és elkopott, tegnap már a kopásjelző alá ment. Dunlop qualifier a gyári és a mostani is. Semmivel nem mentem jobban mint az előzővel ráadásul télen. Ezek szerint amivel kiadják a motort többet bír mint amit utána veszek?
Biztos, de volt olyan lóverseny is ahol patkolatlan lóval mentek
CSakhát ugye fejlődünk
Szia!
Telefonszámom, amennyiben még érdekel: 20/3361-461
Világos....de az elhelyezést nem találomra csinálták.
Azért volt régen gixxer kupa, ahol ez volt a hivatalos gumi.....(tudtommal)
Nem vagyok én senki....nem tudok én motorozni...áhh....nullával sem egyenlő amit én tudok a MOTOROZÁSról...de ténylelg, ja és ördög sem vagyok.
De azért jókat karcoltam és a 14-el.... arra kell(ett) vigyázni, mint minden guminál, hogy ha nem tiszta az aszfalt, akkor természetesen nem tapad jól. Ennyi.
Azért nem az van fent, mert van olcsóbb gumim. Ami volt, azt meg adták.

Nem ítélkezem én sehogy, de hogyan mentél te, hogy neked felhullámosodott a gumi...