Lenne egy kérdésem. Vettem egy 150/70es Michelin Macadam gumit, ami a képen látható. A guminak az a része, ami a felnihez ér, ott 95mm széles. A felni azon pontja ahol a gumi fent említett pontjával érintkezik, ~120-125mm széles. Felrakáskor a gumi oldalfala ki fog feszülni rá?
Kézzel ki lehet húzni a kívánt szélességre.
Dunlop sportmax qualifier gyári gumim az új mocin,5500km-nél vettem le a hátsót addigra a közepén már kikandikált a drót (többet ilyet nemteszek),4ezernél volt kopásjelzön.És soha nem füstöltettem,a motort járattam igy 1600 km-ig 140km/ó max betartottam .Az elsö 6500-nál került le.Kolegámnak ugyanigy z750,a hátsó 3800-nál kuka,de ö kente neki rendesen+pálya.
Ennél hitelesebben nem tudom bemutatni, hogy hol tartok a gyári Dunloppal a Nagybandin. Futófelületen 2,1 mm a profilmélysége. A kopásjelző az ujjammal tisztított résznél van, a km óra meg leolvasható. 5-6e km-t jósoltak a motoros kollégák amikor vettem.
Én már komolyan nem tudok elmenni ezen a gumikopáson. Banditos barátoknál szélsőértékek a gyári michelin macadammal: 8ezer után vászon- 22ezer és még nincs kopásjelzőn. Én 18 nál dobtam le szög miatt, még 2,2 mm-s profilja volt.
Most mondta egy nagybanditos, hogy neki 4000 alatt elfogyott az M3. Én gondolkodnék a Qualifier2-n vagy a Diablo Corsa 3-on, illetve a Metzeler Z6-on is a helyedben.
Na azért a Hawkén nem olyan volt a kopás. Én arra gondolok, hogy esetleg darabokban vált le a futófelületed. A Hawkénál csak az látszott, hogy a fogós aszfalt megpöckölte a felületet, a tied viszont be volt repedve. Az enyémen mondjuk semmi nem látszott.
Na mindegy, elkopott, ez van. Mit teszel fel helyette?
Az igaz, hogy 2006-os ezért én is gyanakszom erre, de azok a foszlások Hawk-nak is voltak és az 1 éves gumi volt. A közepe kopott el így a guminyomásra sem foghatom, hogy kevés lett volna mert akkor a közepétől 2-3cm-re kopott volna jobban.
Érdekes kopás történt nálam, az eredetivel elmentem tavaly 16500km-ert és novemberben elvileg ugyanazt tettem fel hátra és azóta csak tél volt mialatt mentem 5500km-t és elkopott, tegnap már a kopásjelző alá ment. Dunlop qualifier a gyári és a mostani is. Semmivel nem mentem jobban mint az előzővel ráadásul télen. Ezek szerint amivel kiadják a motort többet bír mint amit utána veszek?
Nem vagyok én senki....nem tudok én motorozni...áhh....nullával sem egyenlő amit én tudok a MOTOROZÁSról...de ténylelg, ja és ördög sem vagyok.
De azért jókat karcoltam és a 14-el.... arra kell(ett) vigyázni, mint minden guminál, hogy ha nem tiszta az aszfalt, akkor természetesen nem tapad jól. Ennyi.
Azért nem az van fent, mert van olcsóbb gumim. Ami volt, azt meg adták.
Nem ítélkezem én sehogy, de hogyan mentél te, hogy neked felhullámosodott a gumi...
Kézzel ki lehet húzni a kívánt szélességre.
Na mindegy, elkopott, ez van. Mit teszel fel helyette?
CSakhát ugye fejlődünk
Telefonszámom, amennyiben még érdekel: 20/3361-461
Azért volt régen gixxer kupa, ahol ez volt a hivatalos gumi.....(tudtommal)
De azért jókat karcoltam és a 14-el.... arra kell(ett) vigyázni, mint minden guminál, hogy ha nem tiszta az aszfalt, akkor természetesen nem tapad jól. Ennyi.
Azért nem az van fent, mert van olcsóbb gumim. Ami volt, azt meg adták.
Nem ítélkezem én sehogy, de hogyan mentél te, hogy neked felhullámosodott a gumi...