van ötletetek, hogy lehet a gumit a pályán összeszedett és beleolvadt gumimorzsáktól megszabadítani? nincs felszerelve, lekoptatni nem tudom. így meg sajnos nem tudják centírozni.
Itt van egy gumitáblázat. A hypersport sorban találod az utcai gumikat, feljebb egyre ragadósabb, lejjebb egyre tartósabb, kis angol tudással simán eligazodsz. Mondjuk nincs benne minden márka.
Sziasztok! Már írtam be gumival kapcsolatban, de gőzöm sincs mit tegyek fel rá (k4 600). Az elsőben van még. Gondolkoztam azon hogy felteszem hátra a gyárit (BT14), hogy ne kelljen elsőt is cserélnem. Conti Sport Attack és Mich Pilot Sport amit kinéztem még! Ezeknek még tűrhetők párban az áraik. Légyszives segítsetek, mert tanácstalan vagyok
Sziasztok.
Gyors segitseg... Ar/ertek alapjan alapjan ki it javasol?
Dunlop D908 /WR450F gyari szerelese, vagy Mitas EF07;08. Vegyes hasznalatra, szaraz fold, nedves erdo, itt-ott kavics.
Dehogy szar a michelin! Az egyik legjobb gumigyártó, überfasza karikákat csinálnak. A lényeg, hogy sportmotorra sportgumit kell tenni. superbike.hu-n a letöltések közé feltetett az egyik csávó egy gumiösszehasonlító táblázatot. Abban a hypersport sorban találod azokat a gumikat, ami a gépedre kell. Akármelyiket veszed, nem fogsz csalódni sztem.
Sőt, a hátul Macadam elől A39 kombinálció dec.24.én 1-2-fokban is (kezdődő havazásnál) kiválóan tapadt, egész jól be tudtam dönteni nagy sebességnél! Tehát a "sz..t" azért visszavonom... A Heidenau ott már csúszott volna.. de ez most gázos így..
Hát én szoktam esőben is motorozni, nem tolhatom, ha valahol elkap.. Meg télen is... hát szerintem vizes úton , meg hideg(kb.10 fok alatti) aszfalton is tudni kell motorozni..
Balatonról is simán hazajöttem utassal(100körül), mikor elkapott a vihar és szinte vízfal ömlött az égből. Persze mellettem kb.150-160-al húztak el más motorosok, de azoknak biztos más gumijuk volt.. Lehet Liebingnek kellett volna hinnem, hogy szar a Michelin
Nekem egy slickre-kockára kopott pilot sport van fent elöl, a múltkor körül-belül 4 órát motoroztam vele vizes úton esőben, sőt még kavicsfelhordás is volt! Éreztem azért, hogy mászkál az eleje, párszor meg is csusszant, de mindig csak egy kicsit és kontrollálható volt, bár ez a csigatempónak is köszönhető szerintem. Megoldás: ne motorozz esőben . Én utálom a vizes utat, a múltkori után úgy nézett ki a gépes, mint egy enduro, amit rendeltetésszerűen használtak.
Nekem eddig a másik motoron Heidenau K63 volt nem csúszott még esőben sem, csak hideg aszfalton. Aztán az új motoron lett elől Michelin A39 hátul meg Michelin Macadam 90. Nem csúszott, esőben sem, meg hideg aszfalton se, csak az első már repedéses volt,a hátsó meg majdnem újnak nézett ki, de kiderült hogy 9 éves! Na gondoltam jó gumi ez a Michelin, lecseréltem az elsőt Michelin Pilot Sportyra (most vettem hátsót is) mentem már vele vagy1000km-t erre jön egy eső és kicsúszott kanyarban az eleje Másnak is ilyen, akinek Pilot Sporty van? Mert ez azért durva. pedig nem is döntöttem, csak épphogy...
Gyors segitseg... Ar/ertek alapjan alapjan ki it javasol?
Dunlop D908 /WR450F gyari szerelese, vagy Mitas EF07;08. Vegyes hasznalatra, szaraz fold, nedves erdo, itt-ott kavics.
Balatonról is simán hazajöttem utassal(100körül), mikor elkapott a vihar és szinte vízfal ömlött az égből. Persze mellettem kb.150-160-al húztak el más motorosok, de azoknak biztos más gumijuk volt.. Lehet Liebingnek kellett volna hinnem, hogy szar a Michelin