Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt csendben megjegyezném hogy a táblázat azt mutatja hogy a gyártó melyik szegmensbe szánta az adott gumit, nem pedig azt hogy ott mennyire állja meg a helyét.
A 14-es gumma arra való hogy a motorok kiguruljanak vele a szalonból városi motorozásra, semmikép sem sportos használatra, főleg nem pálya.
és baqsszus, bearksz ide egy több éves táblázatot magadat igazolni...azóta kijött a BT15, kb három éve, a BT 16 1 éve és most az új 003RS.....
leborulok előtted, ó pálya ördöge.....ha olyan jó neked miért nem az van fent?

Amúgy még kezdő koromban voltunk együtt két guruláson, az alapján nem kéne nagyon ítélkezned arról, hogyan motorozok, töki.
Légyszíves, hívd már fel a BT vezetőségét és mond meg nekik, hogy ne csináljanak ilyen táblázatot, mert nem igaz...stb.
Az a tapasztalat, amit te szereztél az vicc.
Ahogy te mentél úgy felhullámosodott, ahogy meg én, úgy nem?
És nem te mentél durvábban! Ezek szerint ha közepesen mész vele pályán, akkor hullámosodik, ha jobban, akkor nem.....érdekes.
Miután elfolyt, azért feltörölgetted? Vagy hogy mentél haza...
Képzelem, milyen volt az a lassabb-gyorsabb tempó a Mecsekben....ahol neked elment a kanyarban a gumi......de aztán visszajött? Mennyi idő múlva?

Nem hülyeség, amit mondtam. Egyébként csak arra a Bridgestone táblázatra írtam, amit tutis berakott ide, miszerint a 14-es nem olyan szar gumi....mint ahogy a te féle vérprofik állítják és fikázzák.

Senki nem mondja, hogy csúcs gumi, mert nyilván nem az, de nem is annak szánták, de nem olyan semmilyen-kuka-szar, mint szerinted.
Képzeld, van tapasztalatom a BT14-ről pályán, ráadásul a Hringen....20 perc után megálltam, és a gumi oldalán olyan volt, mintha rétegekben behullámosodna...erre mondta azt egy nálam tapasztaltabb-Pohi, hogy túlmelegedett, elfolyt a gumi.


Visszahűlés: a Mecsekben napos meleg aszfaltról visszaérve erdős hidegebb részre lassabb tempó majd gyorsabb a lassabb alatt hideg lett a gumi és elment kanyarban.

Közöm annyi, hogy hülyeséget ne mondj neki.
Ezért is alacsonyabbra kell a guminyomást pályán állítani (kezdetben, hidegen)
Aztán lehet melegen is, de akkor már magasabb az érték.
Pályázásnál,az extrém körülmény miatt,felmelegszik nagyon a gumma,benne meg megnő a nyomás,ez is baj , 0,3 vagy még több is a nyomásnövekedés,vagy nem?
Szia!

Continental gumikról a GS500 fórumban tudnak regélni.
De amit te írtál ide linket a gumiról az a legújabb fejlesztésük.
Viszont amiket hallottam a conti gumikról az csak pozitív visszajelzés volt. Szerintem is érdemesebb kissé lágyabb keverékű gumit használnod (Tapasztalat) a Gumi kopása és viselkedése függ a vezetési stílusodtól is! Nyugodtan válaszd a Continentalt!

Akár ezt: http://kekhold.hu/?mtype=21&kh...

vagy ezt: http://kekhold.hu/?mtype=21&kh...

akár az új fejlesztést: http://kekhold.hu/?mtype=21&kh...

Jó gumikat kapsz jó áron!

üdv: szobbal
szia
teljesen kifogástalan,se defekt se sérülés
üdv
Inkább használt ha újra nemtellik.
25-30körül párban olyanokat kapsz ami a legpuhább(racetec,stb) és középen újak széle van lepályázva de még elég sokat alklamas pályára.
Vagy 15-20körül párban régibb sportgumikat ami többet bír de azért mégse túragumi.
Legpuhább 30e gumikkal 5e -t eltudsz menni.Keményebb régibb sportgumikkal meg 8e -t is.
Ha nem akarsz döntögetni akkor se tegyél fel kemény gumit.
bármikor adódhat olyan szitu,hogy a puha gumi életet menthet!
Pl. egy kemény gumival:
-jobban elpattog a motor
-ráfékezéskor hamarabb és könyebben kicsuszik alólad(vészfékezés valami miatt)
-esős időben könyebb elcsúszni vele
-nyomvájus uton kezelhetetlenebb

meZ1,pilotsport,stb nél keményebbet nem raknék fel mocira az is biztos.
Érdeklődj valakinél használt öregebb de jó állapotú gumi iránt,van it a forumon sok jó arc.
szia tama,jó helyen laksz .Jártam arrafelé ma
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a Continental ContiMotion típusú gumival kapcsolatban?
Nekem igazából valami kemény keverékű gumi kellene ami sok Km-t kibír. Nem döntögetni akarok.
Szevasz!
Javítva volt már (defekt)?
Bridgestone BT-002 eladó! 23000.-/pár
120/70 R17
190/55 R17
sziasztok

eladó egy pár Bridgestone Battlax BT57 gumi
(120/70ZR17-160/60ZR17)
min80%-osak
23.000ft
csáó
Közöd?

1 szezont hagytam ki, meg különben is egyenesben, felállított motorral ment el, tehát semmi köze nem volt a kanyarodáshoz és az ott előforduló igénybevételekhez...
Rengetegen megnézték, rengetegszer ki lett elemezve.... és nagyon nagy valószínűséggel rámentem valamire, mert a fékezés befejezése előtt kb. 1 mp-el szállt el az eleje....
Erről ennyit.
Nekem van családom és ezel együtt sok más hely, ahová kell a pénz. Tehát a fontosabb dolgok voltak előrébb....ezért került most sorra a motor....de ezt is leírtam már neked többszőr.....bár még mindig semmi közöd hozzá....
Tapasztaltad, hogy elfolyt neked pályán? Megállsz, kezd újra a melegítést? Mennyi időre kell megállni, hogy újrakezdje a melegítést...
Szerintem neked semmi efféle tapasztalataid nincsenek a 14-esről.....főleg pályán....
Mindenki csak a saját tapasztalatait írja le....
ja. Aztán pihengetni két évig.....ugyi?
hát, lehet hogy elmégy vele 7000-et, de a pályázást felejtsd el, mert elfolyik, a közúton melegítsd be sokáig, és ha megállsz kezd újra. Így is visszajelzés nélkül kimegy alólad. A BT14 a nagy tévedése a Bridgestone-nak. Nem véletlen nem gyártják már vagy egy éve....
Akkor 7ezer
Hát ez jobb kéz függő....
A dinamikus, gyorsulásokat szerető vezetésnél kb. 7-8000 km, de volt olyan, aki 16e km-et ment el vele.....(biztos alapjáraton )
Gino,mennyit várhatok el km-ben a 014-estöl?Multhéten került föl párban.