Én csak az mondtam, hogy peremen fordulni. Hol van az a lapratevéstől? Nekem ne mondd, hogy annyival nem lehet menni, én olyan lassan megyek, hogy az már tolatás De olvasgatok itt-ott, aztán mindenhol ilyet hallok hogy 130-150-es túratempó, nézem a videókat tolják lepencén 230-cal...hát ezért írtam.
Nyugodtan tegyél fel 120/70-est, nekem is /60 a gyári méret, de mivel nehéz olyat találni, így marad a /70. Túl nagy különbség nincs a két gumi között, a /70es fala magasabb. Azt nézd meg, hogy befér-e elöl a sárvádőnél meg még pár helyen a gumi, ha be akkor ne gondolkodj Van itt még egy dolog, ha magasabb gumit teszel fel, a motor effektív villaszöge nő, szóval egy icipicit lomhább lesz a kormányzás, bár ehhez profinak kell lenni, hogy érezd. Ha nagyon zavar engedd lejjebb a kormánykifliket a villaszáron és olyan lesz, mint volt. Ja meg ha első kerékről mér a sebességmérőd, akkor egy kicsit kevesebbet fog mutatni. Kb ennyi, remélem tudtam segíteni
Hello! Köszi a segítségeket, végül Metz. Sportec M3 lett belőle.
Az miért van hogy az előző gumám is 180/55 és a mostani is, és az új jóval keskenyebb? Gondolom sok jelentősége nincs. Talán annyi hogy kisebb a sugara a futófelületnek !?
Gumivásárlás előtt állok, és mivel nem vagyok szakértő, ezért kérném a segítségeteket! van egy cbr 600 f3-as vasam, aminek az első gumi mérete 120/60 zr17. a kérdésem az lenne, hogy csak ilyen méretű gumit tehetek fel, vagy esetleg megpróbálkozhatok a 120/70 zr 17-es mérettel is?!
"mondjuk"utcán egyáltalán nem kell lapra tenni!arra ott a pálya!utcán meg normalizálni kell magunkat!sztem!140-el meg nem lehet menni közuton ha jol tudom!
szerintem akármelyik utcai gumival lehet normális aszfalton peremen fordulni. A sportgumikkal meg pláne. Csak mondjuk országúton nem kell 140-nel lapratenni, és akkor nem is lesz gubanc
Félre értés ne essék én elfogadom a te véleményed. És nem is vonom kétségbe. Sőt köszönöm szépen hogy leírtad! Én nem azt mondom hogy ez a legjobb, és nem azért mert én nekem ez a tapasztalatom.
Pont azért tettem fel a kérdést hogy mások tapasztalatait, megtudjam. De engem inkább az utcai tapasztalatok érdekelnek.
Egyenlőre nem pályázom, és nem is tervezem!
Csatlakozok Tutis véleményéhez. Az, hogy mire használod, meghatározza a gumiválasztást. Nekem maradt fenn a gyári Qualifier, amit szidnak ezerrel, de leraktam már a gépet, a majrécsík a 200-as gumin 1cm alatt van. Szerintem merd dönteni a motort csak melegítsd be a gumit rendesen, és nem lehet baj.
Csövi Zema!
Én csak halkan megjegyezném hogy azért nézzük meg a kolléga igényeit és úgy adjunk teljeskörű tanácsot, hol és mennyire használná a gummát.. Lehet neki mintás pályagumit ajánlani ezerrel hisz azok tapadnak utcán és pályán is, csak nem biztos hogy szeretne 3-4 ezrenként gumishoz járni!
Én amúgy azt vettem észre sokaknál hogy pszihikai ráhatás is van a gumiknak, ha nem bízol a gumiban és elkezdenél döntögetni, elbizonytalanodsz, és alig mered dönteni a vasat. Így akár csak a gumi 40%-át használod csak ki maximum. Ha meg jó gumi van alattad, nehányan még túl is vállalják magukat, lapon mennek mindenhol, ott is ahol nem kéne..A corsa 3 azért nem olyan rossz gumma ha a gixer kupában is ezt használják, de persze van ennél jobb is. Szerintem kollégának elég lenne a corsa 3 arra a vasra, szerintem utcán használja legnagyobbrészt. uff én beszéltem
Véleményekre voltál kiváncsi, nem? Tesztek alapján akarsz dönteni? Egy újság a hirdetésekből él, majd leírják, h szar a gumi, nem? Nem csak az én véleményemet olvashattad, hanem CrazyJoe, Freon (Superbike teszter), és Predator véleményét is. Évi 15,000-et motorozom 10 éve, nagyrészét már pályán, hidd el van összehasonlítási alapom.
Azt írod nem mered dönteni a motort, akkor viszont valszeg nem csúszáshatáron motorozol, ergo persze h úgy tűnik, h ez "a legjobb gumi".
Neked nem tetszik, szerinted rossz. Teszteket olvasva, annyira nem rossz, utcán ,pályán megállja a helyét.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/termekteszt
_pirelli_diablo_corsa_iii
http://www.sportmotor.hu/tesz
t/pirelli/?c=1034&b=12
Nekem vegyesek a tapasztalataim, 1-2 kanyarban úgy éreztem mint ha kicsit megcsúszott volna, de ezek inkább fehér aszfalton voltak. Vagy lehet koszos volt ott.
Ezért is érdekelne mások tapasztalata!
Megvan a zsé a gumikra, úgyhogy, írtam mailt a részletekről. Légyszi válaszolj minél hamarabb!
Az miért van hogy az előző gumám is 180/55 és a mostani is, és az új jóval keskenyebb? Gondolom sok jelentősége nincs. Talán annyi hogy kisebb a sugara a futófelületnek !?
Gumivásárlás előtt állok, és mivel nem vagyok szakértő, ezért kérném a segítségeteket! van egy cbr 600 f3-as vasam, aminek az első gumi mérete 120/60 zr17. a kérdésem az lenne, hogy csak ilyen méretű gumit tehetek fel, vagy esetleg megpróbálkozhatok a 120/70 zr 17-es mérettel is?!
Segítségeteket előre is köszönöm! Gergő
nekem is kéne corsa 3 180/55 17
cserébe adok egy michelin pilot power-t 1500 km est
Tud valaki jóárasított Pirelli Diablo CorsaIII 120/70 R17 es gumit?
Pont azért tettem fel a kérdést hogy mások tapasztalatait, megtudjam. De engem inkább az utcai tapasztalatok érdekelnek.
Egyenlőre nem pályázom, és nem is tervezem!
Én csak halkan megjegyezném hogy azért nézzük meg a kolléga igényeit és úgy adjunk teljeskörű tanácsot, hol és mennyire használná a gummát.. Lehet neki mintás pályagumit ajánlani ezerrel hisz azok tapadnak utcán és pályán is, csak nem biztos hogy szeretne 3-4 ezrenként gumishoz járni!
Én amúgy azt vettem észre sokaknál hogy pszihikai ráhatás is van a gumiknak, ha nem bízol a gumiban és elkezdenél döntögetni, elbizonytalanodsz, és alig mered dönteni a vasat. Így akár csak a gumi 40%-át használod csak ki maximum. Ha meg jó gumi van alattad, nehányan még túl is vállalják magukat, lapon mennek mindenhol, ott is ahol nem kéne..A corsa 3 azért nem olyan rossz gumma ha a gixer kupában is ezt használják, de persze van ennél jobb is. Szerintem kollégának elég lenne a corsa 3 arra a vasra, szerintem utcán használja legnagyobbrészt. uff én beszéltem
Nemevámos.
06 20 521 84 99
endurobolt@gmail.com
10 ezer ft.
6048
mások véleményei.
Azt írod nem mered dönteni a motort, akkor viszont valszeg nem csúszáshatáron motorozol, ergo persze h úgy tűnik, h ez "a legjobb gumi".
Neked nem tetszik, szerinted rossz. Teszteket olvasva, annyira nem rossz, utcán ,pályán megállja a helyét.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/termekteszt
_pirelli_diablo_corsa_iii
http://www.sportmotor.hu/tesz
t/pirelli/?c=1034&b=12
Nekem vegyesek a tapasztalataim, 1-2 kanyarban úgy éreztem mint ha kicsit megcsúszott volna, de ezek inkább fehér aszfalton voltak. Vagy lehet koszos volt ott.
Ezért is érdekelne mások tapasztalata!
És nem "a legjobb utcai sportgumi", hanem a legrosszabb.