Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miylen guminyomással jársz vele
Köszi, ez most megoldódott. Felrakták a gumit, akkor nem tudták normálisan centírozni, mert ilyen faszságokat írt a gép. Elmentem, bekoptattam a gumit dobogókőn és a naszály ringen, ezután a 2. alkalommal meg tudták csinálni. Csak ezt a dupla szerelést szeretném elkerülni. Amúgy Corsa 3 került fel előre, ezzel sikerült megcsinálnom az első stopimat, úgy, hogy nem is akartam.
Most így elégedett vagyok vele, szerintem nagyon jól tapad.
A hátsó is Corsa 3, az viszont bizonytalankodik. Egyszer próbáltam az euroringen ott is el-el mászkált, utcán is pl. körforgalomban néha megcsúszik. Ez mitől lehet szerintetek?
csak azért kérdem mert multkor gépi centír után rázott,kivettem irány a kézi centir.fele súlyt raktak,teljesen máshová és jó lett...
RR (Race Replica): pályán is használható utcai gumi,
GP: utcán is használható pályagumi
Mert rendszerint nem értenek hozzá. Tisztelet a kivételnek.
Kedden reggel H-ringre (GSX-R klub nap) megyek, vagy jössz 8-fél 9-ig, vagy vmikor 16 h után.
miért nem jó a gépi?
A gépi centírozás felejtős! A hagyományos, kézi, tengelyen forgatós megoldás OK. Ha lenne időm ezen a héten, akkor megcsinálnám neked. De ha kimész szerdán a H-ringre (a nyíltnapra), akkor a Dunlop-os megcsinálja.
A kulcsszót te magad mondtad ki "Elsősorban pályára".
Ilyen felhasználásra a 6033-as hozzászólásom tartalmaz alternatívákat.
kedden tudnál fogadni?
Helló mi!?
Tudnátok guminyomás értéket mondani Pirelli superbike SC2-re!?
Ciao
Ne itt nyaljatok már egymásnak a gumis topikban, ha kérhetném a többiek nevében is. Erre ott vannak a megfelelő oldalak, mint pl: a forró rágógumi szájt, a melegháttér infóvonal... szóval R1-etek oda!
De rendszámos a másik is? Vagyis... A másikon sincs rendszám?
Vagyis inkább van egy plusz motor...
Who the fuck is obaaama?

Le roi est mort, vive le roi! gyk: meghalt a király, éljen a király!

obama senki zema meg buzi.hála istennek
Most már biztos h Obama hozzád képest egy senki!
"A kettes vágányra szerelvény érkezik, kérjük a vágány mellett vigyázzanak!" Joe-zsef Attila nem vigyázott, mert nem ismerte fel a SÍN-TÉRT! Na, jó ez elismerem h szar
D209GP 7433-as hátsó nekem 3,000 ment el vegyes utcai és pályahasználattal, alacsony nyomásnál (utcán is). de addig olyan volt, mint a szög. A 2CT hátsó meg 4,000-4,500-nál adta meg magát, sztem érdemesebb ilyen gumival rohangálni utcán is, mert az a plusz 1,000 km nem nagy szám. ha azért esel pofára, mert nem tapadt az utcai gumi rendesen akkor nagyobb lesz a kár, mint a plusz garnitúra gumi. A másik megoldás, meg h veszel egy plusz fellni szettet. Én is gondolkodtam ebben egy ideig, de aztán rájöttem, a mintás pályagumi kielégíti az utcai igényeimet is, úh maradnak fent állandóra.
lfp a dangerhez
aztakurva apám..mi vagy te egy kibaszott Józsefattila?
Thanx brádá'!
Azért nehéz csak a döntés és megy a dilemma, mert ahogy magam ismerem, többet mennék vele utcán, mint pályán, azt nem akarom egy-két ezer km után kukázni. Pályán persze ragadni szeretnék, főleg a 13-asban, hogy baxa meg a pilot power, ami lilára váltva nem szólt anno, hogy picit most nem tapadna... NASA-ból nem tudsz vmi faszát? Olyat, ami bírja a tízezer mérföldeket és jobban tapad, mint LFP a dangerhez? Zema for President
a mintája is olyan, mint vmi enduró gumi.
ezt az olaszok miért nem tudják? gondolok itt a Ducati vezérkarra...
rsen hát nemeszi meg olyan gyorsan;)