Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pályára nem és új és használt ára is érdekel
uj vagy használt érdekel
túrázásra vagy pályán használod
190/50 r17 gumit keresek 929rr-re, mit tudnátok ajánlani?
annyit nem is akarok, de mondjuk kibarna 9ezret akkor már az jol esne a szivemnek, bukszának meg pláne
ismerősöm r1esének michelin pilot power je 9ezret kibirt, azért az ő motorja meg az enyém között van különbség,,,
ragadós gumitól ne várd, hogy tizenezreket mégy vele.
igazábol most d208 asom van közúton abszolut nem nyuzom, pályán meg kapja z ivet rendesen, és szerintem elég gyorsan kopik, 4500 km er van benne és 2,5-3mm van rajta koptatoig,
és mivel turázok is meg pályázok is, ezért gondoltam valami két komponensüre,hátha jobban birná a közepe,

továbbra is várom CORSA III és D208 tapasztalotokat vagy esetleg egyébb gumi ami jo lehet,számomra
szerintem Corsa, modernebb gumi, jobb a tesztekben.
tudna valaki segiteni hogy melyik a jobb választás d208 vagy corsa III ,
pl. melyik guminak jobb a tapadása,
az már nem egészen "utcai",
itt 1sorban "normál"utcai körülményekről és "Normál"motorosokról
van szó,természetesen vannak akik utcán is versenykörülményeket teremtenek(mármint nem a TT),
de az már nem a normális-öngyilkos kategória...
Csak annyira van igazad, hogy a Man szigeti TT-n is slickkel gyengébb időt mentek, pedig azok állatok.
Amit mondasz, akkor igaz leginkább, mikor 190/50-ről 190/55 v. 190/60-ra cserélnek. De keskenyebb felnin szélesebb gumi azt jelenti, hogy az összehúzás miatt (csak) az oldala meredekebb (akár túlzottan is), ami adott esetben ahhoz vezet, hogy a széle kihasználhatatlan, mert nem lehet addig a dőlésszögig dönteni a motort. A motor viselkedése nem lesz olyan jó, mert a közepe kövérebb, laposabb mint a normál, aztán a széle meredekebb. Amúgy meg gumija válogatja, hogy a 180 nem-e 185 a valóságban, tehát az összehúzás mértéke akár gyártónként változhat. Optikai tuningnak jobb, mint tapadásinak.
Az utcai gumik alacsonyabb hőfokon elérik a max tapadásukat, cserébe a pályázáson elmelegedhetnek (ha kilépnek az üzemi hőtartományukból). Persze a melegedésen lehet változtatni a kezdő guminyomással. A slick meg tudtommal minimum 60-70 fokos kell legyen, mire jobban tapad mint az utcai. Ehhez vagy alacsony nyomás kell utcán (a stabilitás rovására megy mindig egyenesfutásnál), vagy ami kifér a csövön. Utóbbi szerintem vakrepüléssel egyenértékű közúton. (anno a mátrában nem volt élmény mikor (gáz)olajon fejeződött be a kigyorsítás - pedig ez keréken max 50 pacis géppel volt)
Pályán más a helyzet, egy igazán forró nyári napon már a 20 perc letelte előtt is visszább kellhet venni egy utcainál (mély barázdák, kisebb felület), míg egy mintás pályagumi (még mindig mintás, de már nagyobb felület, élesebb profil), netán slick legfeljebb jobban kopik, de nem fog cserbenhagyni.
szia. véletlenül pont van. hétfön megyek kanizsa felé. ha érdekel hivj fel. 3-4mm a futofelülete.
van Bridgestone Slick. Ha kell van ember aki szépen megvágja...
Hali. Tud valaki 120/70 R17 gumit? Lehetőleg Pirelli Diablo, de mind1
Utcán ment el a hátulja, fel volt melegedve, de én hibáztam, túl döntöttem de nem tudtam visszahozni, mert túlságosan kiültem a motort.Ez a bridgestone gumi nálam jeles! Csak érdekelnek a vélemények. Tegnap mentem egy K6os gixerrel amin slick volt. Nem tudom milyen típus meg stb.. de nem akart az istenért sem felmelegeni és iszonyat módon csúszott. Olyat semmiféleképp nem tennék fel, csak valami nagyon szoftot ami olyan mint a "takony"
Kérdés hol ment el a hátulja (pályán? utcán?), mekkora nyomás volt benne, mennyire melegedett fel, nem volt-e kosz, nem vezetői hiba volt-e, milyen a futómű beállítás (súlyelosztás)... Nem feltétlen a gumi hibája.
Éppen ez a lényeg. Púposabb lesz ergo lapon nagyobb lesz a tapadófelület.
Ha az adott felnireméretre nagyobb gumit szerelsz, akkor igazad lehet, de ilyen esetekben inkább azt mondják, hogy "összehúzza a gumit".
De jelen esetben a 190-es gumi is 5,5 - 6,0 col széles felnire való.
hi kékvillám dobj egy mailt ha érdekel nagyon jó állapotú pirelli nincs lepályázva sérülésmentes 190es
vagy msn-re is felvehetsz adatlapomon a címem
nem tapasztalatbol mondom, de ha egy keskenyebb felnire szélsebb gumit teszel, akkor középen valoszinű puposabb lesz
vagy rosszul gondolom?
Tapasztalatból mondod?
Üdv. mindenkinek! eladÓ metzeler me z4 120/70-zr17 Új elsŐgumi Ára 15000 ft valamint metzeler me z4 160/60-18 Új hÁtsÓgumi Ára 18000 ft. 0620/992-4528
bocs elírtam.
Mivel ha jól látom K8 as gixxerről van szó, annak a hátsó felnije nem is 5.5 hanem 6 colos, ami ugyan akkora mint az ezresnek vagy a hayabusának ami a 190 es gumival jön ki. szóval semmi baja nem lesz a 190 es guminak!