ez így van,a sportiskolások ilyenekkel mennek,de "pár kör" után eldobják,
és 35ezerért árulják ami ugye nem lehet rossz állapotban,nem várják
meg amíg "kopott"lessz a gumi,r6 valószinüleg elérte azt a határt amikor
már nem "fog"a gumi,tehát amíg új a gumi lehet jó köröket menni,ezért
jobb 1race guma ezeknek birni kell 20-25kört,max igénybevételnél!
el is felejtettem, pályázóknak
Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC1+SC2 120/70+180/55 62e/pár (nagyrészt DOT2007, pár hátsó DOT2006 de akkor az csak 60e/pár :)
Á a majrécsík már 3 hónappal a nagymotorra ülés után eltünt, hála a legjobb jóbarátomnak, aki elcibált a Pannóniaringre mondván, hogy mennyit lehet ott tanulni és összeszokni a motorral. Ez igaz is! Csak én eredetileg túrázgatásra vettem a motort, de egy-két pályanap és aki belekóstolt az adrenalin mámorába, az nem szabadul! Sosem leszek ütősen gyors motoros, de egy-két divatmotorosnak már okoztam meglepetést csili-vili gixer-cébéerr-kawadállat ide vagy oda. Persze többségük nyilván gyorsabb, mielőtt bárki félreértené, de nem is ez hajt, egyszerűen csak borzasztóan élvezem a magam módján!
Bt016 sokkal újabb fejlesztés, több komponensű, ergo sokrétűbben használható, jóval nagyobb tartalékokkal rendelkező gumi! És mivel elhanyagolhatóan drágább csak mint a Power, sztem egyértelműen jobb választás! Persze ha netán a hátsógumin még van majrécsík, akkor a power is elég bőven...
keszül ilyen méretben is, szerencsére a BT egyből kiszórta az összes nem szokványos méretben is, riszpekt Nipponz
egyébként meg a Powernél jobb sportgumi, mármint ennél a szintnél tényleg csak pályázósaknak javallott, mert nincs itthon annyi szerpentin h a szupersport gumik előnyét kihasználod, esetleg a tartalékkal tudsz még élni... de a kamiont, az sem fordítja vissza
Sziasztok! Felkeltette az érdeklődésem ez a beszélgetés.
Nekem most Pilot Power van a gépen (sima, NEM 2CT) és nagyon meg vagyok vele elégedve. Fényévekkel javult az egyébként nem épp pillekönnyű motorom kezelhetősége a túrasport gumihoz képest. 13e km-t ment a garnitúra (volt benne néhány pályanap), és a hátsó miatt most fogom lecserélni. Érdekes módon még most, hogy a végét járja a hátsó és nyilvána a közepe miatt, még most sincs kocka érzése. Viszont, noha teljes mértékben elégedett vagyok ezzel a gumival, elkezdett érdekelni, amit a BT016-ről írtok.
Tehát adott egy motor ami ugyan "csak" 100LE (röhej, hogy ma már ez szinte gáz), és én 29 évesen, 2 éve kezdtem a motorozást nagymotoron, így nem vagyok gyors (1:34 Ering, Pring-en idén szerintem a lassú csoportban a gyorsabbak közé sikerül talán kerülnöm/2:3x/), viszont a motor feltankolva 240kg. Ezek a szempontok, illetve az, hogy legyen a gumiban tartalék, azaz nem csak az a szempont, hogy x tempót bírjon, hanem pl. éreztem már, hogy vhol elmatekoztam vmit, és a gumiban lévő tartalék miatt nem fikáztam el, de vszeg egy túrasport gumi azt már nem tolerálta volna.
Még egy dolog, 170-es gumi kell hátra.
R6Rider észrevételeit és megállapításait teljes mértékben meg tudom erősíteni
annyiban egészíteném ki, hogy a 2CT-vel ugyan jeleztek vissza többen már hasonlot, de az is igaz, hogy széria utcai gépekkel hringen mentek velük 2percet, meg alatta is ezzel a gumival...
utcán nincs vele ez a gond, de ahogy néztük, nagy melegben hajlamos erre a visszajelzés nélküli forszírozott pályatempónál nem kivánatos viselkedésre, amit a rendszeres pályanapozók (értsd nem a pálya szélén napoznak :) már észrevesznek, de akik évei 2-3x mennek fel, nem biztos, főleg ha melegben már fáradtan nyúzzák magukat, mondjuk azért az első alkalommal aki 2:20-at megy annak érdemes belefognia komolyabban ebbe a dologba :)
ez én sorrendem is a jelenlegi supersport gumiknál a BT016, Qualifier RR, Corsa III, 2CT ha pálya, ha utcai használat a BT016, Qualifier RR, 2CT=Corsa III
Ha pl. a Gumibáró hihetetlenül kedvező kínálatát nézzük , a BT 016 a legjobb választás, mivel elöl 3 hátul 5 sávban 3 keverékből áll a gumi, és ez a legújabb fejlesztés! Utána a Qualiffer RR és a Diablo Corsa III még nagyon jó több komponensű gumik, mind2 célra kiválóak (pálya-utca)! A személyes tapasztalatom szerint a 2CT utcára kiváló, még forszírozott tempó mellett is nagyon jól tapad...viszont pályán átlagos motoros kezeiben, a Hungaroringen, kb. 2'20"-ig nyújt maximális tapadást és visszajelzést, az alatt AMATŐR HOBBIBÓL PÁLYÁN MOTOROZÓKNAK már nem nyújt kellő visszajelzést. Könnyen úgy járhatsz vele mint én, kb. 2' 18" időnél a Mansell-ben visszajelzés nélkül kifordult alólam a vas.... Általános vélemény, hogy a Michelin gumik kevésbé toleránsak, a NEM PROFI motorosokkal (profik 2'00"-át is tudnak vele...)! Szal ha biztosra akarsz menni, akkor Pirelli, Dunlop, Metzeler! Ez saját véleményem, nem vitát szeretnék indítani, csak saját tapasztalattaim alapján segíteni szeretnék!
Végül is azt mondták, hogy a futófelület kezdett leválni.
Kizárólag addig fogok slick-et használni ameddig az időjárás és ha hőmérséklet engedi.
Érzem a gumin, hogy nagyon fontos egy pár perc motorozás mielőtt ez ember elkezd bedurvulni.
És a bedurvulásnak is megvan a maga fokozatossága.
De az is biztos, hogy egy versenygumival döntögetni fényévekkel jobb.
utcára én (vágott) slickben, de pályagumiban sem bíznék annyira...
30 fok körül már üzemi hőfokot eléri, de durván kell menni hogy tartsa is, vagy minden megállásnál gumi melegítő fel? :)
15 fok alatt meg botrányosak, persze, ez magánvélemény
ilyen gumi nincs :)
amit elmondtal, a legközelebbi ha veszel egy több komponensű sport gumit, azzal nem fogsz melle a palyan, es a közepe ugyan hamarabb lemegy utcan mint a turasportoknak, ellenben a palyan sem enged el profik 2percet mennek szeria hatszazassal ilyen szupersport több komponensű utcai gumikon, ugyhogy, nem a technikaban kell keresni az ördögöt
ket dolgot kellene eldönteni, menyire akarsz pályázni?
ha csak olyan 2:30 körüli köridőt menni a hringen, arra a modern túrasportgumik megfelelnek
modernnek számít:
Pilot Road2
BT021
Dunlop Roadsmart
és nem írnám le, de azért el lehet velük menni ha régebbi (3 éves) fejlesztés is a Roadtec Z6, Diablo Strada
a többivel nem nagyon pályáznék és ezekkel is azért ésszel, a több komponensűben az a jó h a széleken a puhább anyag hamarabb felmelegszik, de még ezek is túlmelegedhetnek pár kör után nagy melegben...
ha sport gumit veszel, abból is vannak már jó több komponensűek, amikkel ha utcán túrázol akkor sem kopik szét a közepe, csak egyformára kerekedik a szélevel amit lepályázol
ilyenek a BT016, Qualifier RR, Diablo Rosso, 2CT Pilot Power, Diablo Corsa III
r-170,s180,t190,u200,h210,v240,w270,y300,zr24
0felett
általában ez utóbbi van a sportmotorgumikon!
és 35ezerért árulják ami ugye nem lehet rossz állapotban,nem várják
meg amíg "kopott"lessz a gumi,r6 valószinüleg elérte azt a határt amikor
már nem "fog"a gumi,tehát amíg új a gumi lehet jó köröket menni,ezért
jobb 1race guma ezeknek birni kell 20-25kört,max igénybevételnél!
Olyan kérdésem lenne, hogy ajánlott egy srác supermoto gumit, azaz arra használja.... faszán utcai mintára vágott gumit...
Na most ezeknél a gumiknál, nem kell félni, hogy nem bírja a nagy sebességet? (mármint amire az SV-m képes ) Ezeknek is hasonló a sebességindexük?
Széles Utat!
Edem
Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC1+SC2 120/70+180/55 62e/pár (nagyrészt DOT2007, pár hátsó DOT2006 de akkor az csak 60e/pár :)
ára: 12000.-ft
érd: bakonymotor@gmail.com vagy 06-20-545-3546
akkor a válaszod lényege az, hogy Power vs BT016 kb. mindegy?
egyébként meg a Powernél jobb sportgumi, mármint ennél a szintnél tényleg csak pályázósaknak javallott, mert nincs itthon annyi szerpentin h a szupersport gumik előnyét kihasználod, esetleg a tartalékkal tudsz még élni... de a kamiont, az sem fordítja vissza
Nekem most Pilot Power van a gépen (sima, NEM 2CT) és nagyon meg vagyok vele elégedve. Fényévekkel javult az egyébként nem épp pillekönnyű motorom kezelhetősége a túrasport gumihoz képest. 13e km-t ment a garnitúra (volt benne néhány pályanap), és a hátsó miatt most fogom lecserélni. Érdekes módon még most, hogy a végét járja a hátsó és nyilvána a közepe miatt, még most sincs kocka érzése. Viszont, noha teljes mértékben elégedett vagyok ezzel a gumival, elkezdett érdekelni, amit a BT016-ről írtok.
Tehát adott egy motor ami ugyan "csak" 100LE (röhej, hogy ma már ez szinte gáz), és én 29 évesen, 2 éve kezdtem a motorozást nagymotoron, így nem vagyok gyors (1:34 Ering, Pring-en idén szerintem a lassú csoportban a gyorsabbak közé sikerül talán kerülnöm/2:3x/), viszont a motor feltankolva 240kg. Ezek a szempontok, illetve az, hogy legyen a gumiban tartalék, azaz nem csak az a szempont, hogy x tempót bírjon, hanem pl. éreztem már, hogy vhol elmatekoztam vmit, és a gumiban lévő tartalék miatt nem fikáztam el, de vszeg egy túrasport gumi azt már nem tolerálta volna.
Még egy dolog, 170-es gumi kell hátra.
Ha van konstruktív ötlet/vélemény, elő vele!
annyiban egészíteném ki, hogy a 2CT-vel ugyan jeleztek vissza többen már hasonlot, de az is igaz, hogy széria utcai gépekkel hringen mentek velük 2percet, meg alatta is ezzel a gumival...
utcán nincs vele ez a gond, de ahogy néztük, nagy melegben hajlamos erre a visszajelzés nélküli forszírozott pályatempónál nem kivánatos viselkedésre, amit a rendszeres pályanapozók (értsd nem a pálya szélén napoznak :) már észrevesznek, de akik évei 2-3x mennek fel, nem biztos, főleg ha melegben már fáradtan nyúzzák magukat, mondjuk azért az első alkalommal aki 2:20-at megy annak érdemes belefognia komolyabban ebbe a dologba :)
ez én sorrendem is a jelenlegi supersport gumiknál a BT016, Qualifier RR, Corsa III, 2CT ha pálya, ha utcai használat a BT016, Qualifier RR, 2CT=Corsa III
Kizárólag addig fogok slick-et használni ameddig az időjárás és ha hőmérséklet engedi.
Érzem a gumin, hogy nagyon fontos egy pár perc motorozás mielőtt ez ember elkezd bedurvulni.
És a bedurvulásnak is megvan a maga fokozatossága.
De az is biztos, hogy egy versenygumival döntögetni fényévekkel jobb.
30 fok körül már üzemi hőfokot eléri, de durván kell menni hogy tartsa is, vagy minden megállásnál gumi melegítő fel? :)
15 fok alatt meg botrányosak, persze, ez magánvélemény
amit elmondtal, a legközelebbi ha veszel egy több komponensű sport gumit, azzal nem fogsz melle a palyan, es a közepe ugyan hamarabb lemegy utcan mint a turasportoknak, ellenben a palyan sem enged el profik 2percet mennek szeria hatszazassal ilyen szupersport több komponensű utcai gumikon, ugyhogy, nem a technikaban kell keresni az ördögöt
ha csak olyan 2:30 körüli köridőt menni a hringen, arra a modern túrasportgumik megfelelnek
modernnek számít:
Pilot Road2
BT021
Dunlop Roadsmart
és nem írnám le, de azért el lehet velük menni ha régebbi (3 éves) fejlesztés is a Roadtec Z6, Diablo Strada
a többivel nem nagyon pályáznék és ezekkel is azért ésszel, a több komponensűben az a jó h a széleken a puhább anyag hamarabb felmelegszik, de még ezek is túlmelegedhetnek pár kör után nagy melegben...
ha sport gumit veszel, abból is vannak már jó több komponensűek, amikkel ha utcán túrázol akkor sem kopik szét a közepe, csak egyformára kerekedik a szélevel amit lepályázol
ilyenek a BT016, Qualifier RR, Diablo Rosso, 2CT Pilot Power, Diablo Corsa III
Ha érdekel van 1 + garniturám a motor kiállitáson vettem öket.
üdv.
Durva mi?
Vannak még normális, korrekt, rendes emberek.
Mentem vele vagy 100km-t.
Már amikor hazavittem a kereket észrevettem, csak akkor még ez horpadás volt.
Lehet ha bemelegszik a gumi, csak akkor dudorodik ki.
Akkor ma gó vissza.
Két hete fektinél vettem egy hátsó vágott slick-et.
A jobb szélén a futófelületen van egy ujjperc méretű puha pukli.
Ez mi?