Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem közutra elől 2,2 hátul 2,5
pályára elöl 2,1 hátul 2,0
Pedig ez is alkalmas a pályázásra!

De:megfelelő gumival,guminyomással simán jól lehet ezzel is pályázni,mint a GSRrel
Logika: minél nagyobb a nyomás, annál kisebb felületen ér a gumi az aszfalthoz...
Hmmm...Megnézem. Van nyomásmérő.
De elöl egy 2.2-es nyomás szétrázná a kezem. Minden nap átmegyek egész Dél-Pesttől Észak-Budáig és vissza...atom szarak az utak.
Logika alapján is gondolhattál volna rá,mert az összes terhelést az első kerék kapja,főleg fékezésnél.Így nagyobb a tapadás,jobban szétterűl a gumi.

Nem cinizmus akar lenni a válaszom
Elöl 1.5? ? ?Hátul 2.0? ? ?

Ez eléggé veszélyes guminyomás,nem beszélve arról,hogy hamar el is kopik
Pedig igen.
CBF600S.

Ezt nem mondod komolyan, h az első kereket kell keményebbre fújni?
Honda CBR 600F?vagy CBF
Elöl 1,5
Hátul 2.0

Erős a gyanúm, hogy a CBF-et nem teljesen sportcélokra fejlesztették ki
De a gumim is kemény keverék lehet, 16ezer alatt nem kopott el középen a minta, sőt...
akkor az a lényeg hogy nyugodtan használhaotm igy még,,, nem tudom mikor lép fel az a szitu amikor tul melegszik, vagy lehet még én nem tartok ott?!
Bammeg,fordítva elöl 2.2,hátul 1.9
Nekem ilyen közúton is,föleg ha a Nosztoriban járok!
Nézd meg a guminyomást,elöl legyen 1.9,hátul 2.2

Menni fog az,de hen érzed ne eőltetsd,nehogy baj legyen!

Ellenkormányzást alkalmazod? ? ?Mert akkor soha nem fog eltünni a PARAline,ha nem
Mindig elgondolkodok az ilyen gumis képeken, nekem akármilyen merész vagyok, marad kb. 1 centi majrécsík. Ha onnan lentebb döntöm, elkezd kúszni, meg szitálni. Meg utcán félek is ennnél lentebb, pályán meg sosem voltam még a tehénkével.
Maci,mikor rakod fel a többi képet?
Széééép,olyan mint az enyém
ezt tényleg nem közúton csináltam hungaroringen,,,
Hello, ez nagyon szép. Ugye nem közúton csináltad?
sokáig, nincs vele gond, csak használod.
hellosztok

ha illyen a gumi állapota akkor kezd tulmelegedni? vagy meddig huzza még?
Kacsorjanika, propuls.

Igaz ez 1 régebbi cikkből lesz az idézés és azóta lehet, hogy meegváltozott a helyzet, de nem hiszem, hogy egyszer csak a pro helyett a "sima" supercorsa lesz a jobb
Lehet, hogy én tudom rosszul, de azt itt leírtak alapján (cikk) a SUPERCORSA PRO SC (0,1,2,3) a jobb a DIABLO SUPERCORSA SC-vel szemben.
Meg más dolgogba is a PRO jelenti a jobbat.

Az új 120/70 17 elsők élesebb profiljukkal jobb tapadást kiválló úttartást, S-kanyarokban gyors irányváltást biztosítanak. 0° acél őv. Első ás hátsó profilok kombinált mintázata.

A nyújtott 180/55-17 hátsók mintázata nagy stabilitást biztosít körről körre, folyamatos használat mellett. Az gumi keverék további fejlesztése lehetséges.

A PRO-nak hosszab és egyenesebb a az oldala, ami kanyarban nagyobb felületen érintkezik a talajjal, ezért jobban tapad. Ami könnyen belátható.

Ha azóta megváltozott a helyzet akkor bocsi.
Eladó új Mitas cross gumi. 130X70-17 vagy cserélhető. 8e Ft.
Szeva mindenki!

elcserélném a meglévő zsír új Bridgestone Battlax BT 002 Racing gumimat 180/55 méretben puha (type 4) keverékben ugyanilyenre, csak keményebbre (type 3), mivel utcán is kéne bírnia kicsit...

Help!
ezt tökéletesen igy igaz ahogy Propuls írja