Hmmm...Megnézem. Van nyomásmérő.
De elöl egy 2.2-es nyomás szétrázná a kezem. Minden nap átmegyek egész Dél-Pesttől Észak-Budáig és vissza...atom szarak az utak.
Erős a gyanúm, hogy a CBF-et nem teljesen sportcélokra fejlesztették ki
De a gumim is kemény keverék lehet, 16ezer alatt nem kopott el középen a minta, sőt...
Mindig elgondolkodok az ilyen gumis képeken, nekem akármilyen merész vagyok, marad kb. 1 centi majrécsík. Ha onnan lentebb döntöm, elkezd kúszni, meg szitálni. Meg utcán félek is ennnél lentebb, pályán meg sosem voltam még a tehénkével.
Igaz ez 1 régebbi cikkből lesz az idézés és azóta lehet, hogy meegváltozott a helyzet, de nem hiszem, hogy egyszer csak a pro helyett a "sima" supercorsa lesz a jobb
Lehet, hogy én tudom rosszul, de azt itt leírtak alapján (cikk) a SUPERCORSA PRO SC (0,1,2,3) a jobb a DIABLO SUPERCORSA SC-vel szemben.
Meg más dolgogba is a PRO jelenti a jobbat.
Az új 120/70 17 elsők élesebb profiljukkal jobb tapadást kiválló úttartást, S-kanyarokban gyors irányváltást biztosítanak. 0° acél őv. Első ás hátsó profilok kombinált mintázata.
A nyújtott 180/55-17 hátsók mintázata nagy stabilitást biztosít körről körre, folyamatos használat mellett. Az gumi keverék további fejlesztése lehetséges.
A PRO-nak hosszab és egyenesebb a az oldala, ami kanyarban nagyobb felületen érintkezik a talajjal, ezért jobban tapad. Ami könnyen belátható.
elcserélném a meglévő zsír új Bridgestone Battlax BT 002 Racing gumimat 180/55 méretben puha (type 4) keverékben ugyanilyenre, csak keményebbre (type 3), mivel utcán is kéne bírnia kicsit...
pályára elöl 2,1 hátul 2,0