én tudom...de a ktmmel nem zavar ezzel se volt sok gáz...nagyon jól ismerem a szakaszt..igaz ma nagyon csúnyán benéztem egy kanyart,mák hogy nem jött szembe senki
1,4ért láttam egy kawa 636ott, nekem tetszik, talán majd ha elvégzem a sulit,én is beruházok egyre
de a tiedért adnak 1,4et? nem sok az érte? meg láttam valamik levoltak ragasztgatva?index vagy mik, azokat nem kéne helyre hozni?
ha ezzel a nyomással érzed biztonságosnak a gumidat ezt használd!a turagumi egész másfajta
összetételü,mint a sport és a pályagumi,az utóbiak még ezzekel a magas nyomással is
rendkivül hamar kopnak,valamikor az mz-re 1,5-1,9-et irtak,ha 1sportgumival így
mennék hamar kockás lenne és 3000-nél kuka...
Én michlen pilot power-el (R6) jártam E:2.5 H:2.9 és azzal is le tudtam dönteni peremig igaz a szélén lévő nyíl nem kopott le, de az csak pányán szokott. És sose csúszott meg.
De ezeket a nyomásokat én is sokannak találtam ezért most E:2.3 H:2.5 el megyek és teljesen jó igaz én nagyrészt mátrába használom.
Ennél alacsonyabb szerintem csak pályára való.
akkor ez tényeg egy tura gumi, szerencsém volt kiprobálni egy CBF600 at csak a naked et, azon gyári gumi volt, hát olyan volt mintha korcsolyázott volna a hátsó kerék,,,
azzal a gumival azért pályára nem mennék, nem rosszindulatbol mondom
Én azt vettem észre, hogy ha 2 fölé fújom az elsőt, akkor esőben szép prímán felúszik, és kóvályog
Nem tudom, mi a fizikája, de stabilabban megy ezzel az 1.8-1.9-cel, márpedig én nem hagyom otthon a motort egy kis eső kedvéért
ááááj,nem azt mondtam,hogy betonkeményre fújd a gumidat.Mindenki így jár és nem is pattog.Gyárilag a GSRbe 2.5öt ír a könyv.A belem kihullott és sokkal instabilabb volt a kanyarokba.Meg szar a gumi is amivel kiadják.
CSere vágott slickre és lön motorozás biztonságosan
de a tiedért adnak 1,4et? nem sok az érte? meg láttam valamik levoltak ragasztgatva?index vagy mik, azokat nem kéne helyre hozni?
akkarok 1sportmocit,amivel javulhat a köridőm...
összetételü,mint a sport és a pályagumi,az utóbiak még ezzekel a magas nyomással is
rendkivül hamar kopnak,valamikor az mz-re 1,5-1,9-et irtak,ha 1sportgumival így
mennék hamar kockás lenne és 3000-nél kuka...
Új, használt is érdekel.
nnna. eccer azért kiviszem pályára...Jóéjt mindenkinek, és köszi a tippeket, majd folytatjuk.
De ezeket a nyomásokat én is sokannak találtam ezért most E:2.3 H:2.5 el megyek és teljesen jó igaz én nagyrészt mátrába használom.
Ennél alacsonyabb szerintem csak pályára való.
azzal a gumival azért pályára nem mennék, nem rosszindulatbol mondom
Nem tudom, mi a fizikája, de stabilabban megy ezzel az 1.8-1.9-cel, márpedig én nem hagyom otthon a motort egy kis eső kedvéért
Szerintem is ezek a megfelelő guminyomások.
A többi "kicsit" alacsony, meg enm a gumi fogja elnyelni az útegyenetlenséget szerintem
CSere vágott slickre és lön motorozás biztonságosan
Elöl most 1.8-1.9 között van,
hátul meg 2.1
Ez nekem utcára nagyon kényelmes, a gumikopás meg: 16ezer km-en a középső minta még 3mm.