Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tegnap visegrádon voltam,az is tuti egy hely
nem volt fent dobogón senki de kurvajót mentünk..sokszor belecsúsztunk 200ba is errearra.jó volt nagyon
düvil meg a pálya pálya csak ezzel a kis drágával jó
akkor mákod volt msot gondolj bele ha jön valami, akkor nyesta, inkább menj pályára ott tti nem jön semmi szembe
én tudom...de a ktmmel nem zavar ezzel se volt sok gáz...nagyon jól ismerem a szakaszt..igaz ma nagyon csúnyán benéztem egy kanyart,mák hogy nem jött szembe senki
csak,hogy ne nyavajogjanak a túra gumisok se
életveszélyes az a út! nem egyszer volt kanyarban két vödörnyi kaviccselal futottam össze
Honda Deauville 650.Pirelli Diablo Strada.Dobogókő.
az index nincs leragasztva,csak megerősítve,még 600e hitel van rajta,nem tudom olcsón adni...
1,4ért láttam egy kawa 636ott, nekem tetszik, talán majd ha elvégzem a sulit,én is beruházok egyre
de a tiedért adnak 1,4et? nem sok az érte? meg láttam valamik levoltak ragasztgatva?index vagy mik, azokat nem kéne helyre hozni?
de nagyon figyelsz?!
akkarok 1sportmocit,amivel javulhat a köridőm...
érdeklődnék egy 600 hornet iránt? megvan még slick gumikkal,,,
ha ezzel a nyomással érzed biztonságosnak a gumidat ezt használd!a turagumi egész másfajta
összetételü,mint a sport és a pályagumi,az utóbiak még ezzekel a magas nyomással is
rendkivül hamar kopnak,valamikor az mz-re 1,5-1,9-et irtak,ha 1sportgumival így
mennék hamar kockás lenne és 3000-nél kuka...
legegyszerübb ha az aproba megnézed, minden "utca sarkon" találsz
Üdv! Vennék 180/55 zr17 Pilot powert.
Új, használt is érdekel.
a dunlop d208asnak meg rr nek és gp nek a profilja ugyan olyan csak a keverék puhul?
160-165ös gumi valakinél szuperlotyóra...
nem veszem rossz néven

nnna. eccer azért kiviszem pályára...Jóéjt mindenkinek, és köszi a tippeket, majd folytatjuk.
Én michlen pilot power-el (R6) jártam E:2.5 H:2.9 és azzal is le tudtam dönteni peremig igaz a szélén lévő nyíl nem kopott le, de az csak pányán szokott. És sose csúszott meg.
De ezeket a nyomásokat én is sokannak találtam ezért most E:2.3 H:2.5 el megyek és teljesen jó igaz én nagyrészt mátrába használom.
Ennél alacsonyabb szerintem csak pályára való.
akkor ez tényeg egy tura gumi, szerencsém volt kiprobálni egy CBF600 at csak a naked et, azon gyári gumi volt, hát olyan volt mintha korcsolyázott volna a hátsó kerék,,,
azzal a gumival azért pályára nem mennék, nem rosszindulatbol mondom
Én azt vettem észre, hogy ha 2 fölé fújom az elsőt, akkor esőben szép prímán felúszik, és kóvályog
Nem tudom, mi a fizikája, de stabilabban megy ezzel az 1.8-1.9-cel, márpedig én nem hagyom otthon a motort egy kis eső kedvéért
Na végre.
Szerintem is ezek a megfelelő guminyomások.
A többi "kicsit" alacsony, meg enm a gumi fogja elnyelni az útegyenetlenséget szerintem
ááááj,nem azt mondtam,hogy betonkeményre fújd a gumidat.Mindenki így jár és nem is pattog.Gyárilag a GSRbe 2.5öt ír a könyv.A belem kihullott és sokkal instabilabb volt a kanyarokba.Meg szar a gumi is amivel kiadják.

CSere vágott slickre és lön motorozás biztonságosan
Na. A helyzet nem olyan rossz:
Elöl most 1.8-1.9 között van,
hátul meg 2.1

Ez nekem utcára nagyon kényelmes, a gumikopás meg: 16ezer km-en a középső minta még 3mm.