a tapadást nem a gumi márkája,hanem a fajtája dönti el,elölre 1puhább keveréket tégy,hátra
1közepest v félkeményt...gondolom csak hátra akarsz,milyen van elöl?
hello
nyugi nem fog beszitálni, haveromnak elöl tura hátul sport gumija van, én is mentem egy kis ideig ilyen felállitással mivel sajnáltam olyan hamar kidobni az elejét,,, annyi hátraánya van hogy nem egyszerre fognak felmelegedni, meg max a kanyarvétel nem lesz olyan mintha párba lenne
Azt szeretném kérdezni, hogy probléma e, ha különböző márkájú gumit teszek a motorra. Rendőr bele köthet vagy befolyásol valamit a tapadáson? Egy ismerősöm azt mondja, hogy beszitálhat. Ez igaz?
nekem is volt bt14-em,nem valószinü,hogy ezek a tapadós gumák többet bírnak 6ezernél!
bár a bt16-os okozhat meglepetést,mivel még nagyon új összeállítás nincsennek eredmények,hogy
mennyit bír,elvileg tartós a futófelület,bár ebben szkeptikus vgyk!a racatec-ek nem bírnak még 6ezret
sem,max.4-5ezret...
Többnyire utcán használom (lepence, visegrád, rétság) szóval olyan döntögetös helyeken. Ritkábban pálya bár szeretném süriteni. Az világos hogy nem slick vágva hanem a gyárilag mintás racetek pályagumi. Csak az a dilemmám, hogy nekem kb egy hátsó guma 6000 km megadja magát (bt-014) az elejébe még van még egy hátulja, de bt-014 elég tré guma. Na most aztv nem tudom hogy egy Pár körös racetek mennyit megy el nálam és addig hogy tapad? És ugyanerre lennék kiváncsi a bt-016-nál is.
a racatec pályagumi,a bt-16 utcai,azt kellene tudni mire használod és ha pályagumit veszel,
olyat vegyél amin utcai minta van,ne slicket!(vágva)!
a bt-16;3komponensű néhány pályanapra tökéletes,de ha sűrűn pályazol jobb 1pálygumi...
de a" pár körössel"vigyázz,inkább nézesd meg olyannal aki látott már ilyet...
Lenne egy kérdésem most tervezek gumit venni gsxr-600-ra és kettön gondolkodok az egyik a Bridgestone Bt-016(új) a másik metzeler racetek K1,k2 (pár körös). Szerintetek melyik illetve ha van valakinek valami tapasztalata ezekkel a gumákkal légyszi osszátok meg velem
Köszi mindenki : Tomi
Ja és boccs hogy a te topicodba irok csak nem sikerült uj topicot csinálnom
nagyobb, gazdagabb országokban sport gumit egy gumiszerelő se javit!
sok emberke azt hozza be MO-ra megjavitatja vagy azt se és eladja,
véleményem szerint ha birja a bukszád meg biztonságban akarod érezni magad akkor csere
1közepest v félkeményt...gondolom csak hátra akarsz,milyen van elöl?
pályázik...és jó az ára is!
nyugi nem fog beszitálni, haveromnak elöl tura hátul sport gumija van, én is mentem egy kis ideig ilyen felállitással mivel sajnáltam olyan hamar kidobni az elejét,,, annyi hátraánya van hogy nem egyszerre fognak felmelegedni, meg max a kanyarvétel nem lesz olyan mintha párba lenne
Azt szeretném kérdezni, hogy probléma e, ha különböző márkájú gumit teszek a motorra. Rendőr bele köthet vagy befolyásol valamit a tapadáson? Egy ismerősöm azt mondja, hogy beszitálhat. Ez igaz?
bár a bt16-os okozhat meglepetést,mivel még nagyon új összeállítás nincsennek eredmények,hogy
mennyit bír,elvileg tartós a futófelület,bár ebben szkeptikus vgyk!a racatec-ek nem bírnak még 6ezret
sem,max.4-5ezret...
120/70 rr
20 piz
Jovo het utan megyek Pestre,ha meglesz meg viszem:)
Kereslek majd addig,ha nem talalok mas fajtat olcsobban
olyat vegyél amin utcai minta van,ne slicket!(vágva)!
a bt-16;3komponensű néhány pályanapra tökéletes,de ha sűrűn pályazol jobb 1pálygumi...
de a" pár körössel"vigyázz,inkább nézesd meg olyannal aki látott már ilyet...
a jó,az utóbi pályagumi utcai mintával...
Lenne egy kérdésem most tervezek gumit venni gsxr-600-ra és kettön gondolkodok az egyik a Bridgestone Bt-016(új) a másik metzeler racetek K1,k2 (pár körös). Szerintetek melyik illetve ha van valakinek valami tapasztalata ezekkel a gumákkal légyszi osszátok meg velem
Köszi mindenki : Tomi
Ja és boccs hogy a te topicodba irok csak nem sikerült uj topicot csinálnom
Kb egy pályanapot tervezek a gumival max kettő a többi utcai használatra.
sok emberke azt hozza be MO-ra megjavitatja vagy azt se és eladja,
véleményem szerint ha birja a bukszád meg biztonságban akarod érezni magad akkor csere
üdv