Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pirelli corsaIII kétkomponensü 120/180 párban. kb 4mm mély a hátso gumi futofelülete
most akkor melyiket mondanátok utcára is meg versenyre is? természetesen ami nem kopik annyira mert nekem azt mondták többen is h pont ez a 2ct olyan h pályára is jó meg utcára is és ennek ellenére nem kopik annyira....
2ct ről saját tapasztalatom nincs , de érdekes dolgokat hallottam rola, többeközött egy osztrák csávo fikázta le de nagyon
pilot power 2ct milyen? ne kopjon annyira nekem ezt mondták épp a michlent
hát ha pályázni akarsz nehogy tura sportot nevegyél! amiket irtál gumikat, azok megfelelnek rá, mostanában a supercorsa kat nagyon dicsérik, de a michelinnel se hinném problémád lenne,
túra sport az mit jelent? mer nekem dragre kéne meg pályázni h tapadjon mint a disznó....
szia. turasport. nekem pont van egy pár elado 120/180
Új motorgumik:
Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC2 180/55-17 35e/hátsó
Michelin Pilot Power 120+160 58e/pár, 120+180 60e/pár, 120+190 62e/pár
Michelin Pilor Power 2CT 120+160 65e/pár, 120+180 67e/pár, 120+190 69e/pár
Michelin Pilot Road 2 120+160 63e/pár, 120+180 65e/pár
Michelin Pilot Sport 120+180 53e/pár
Dunlop D208 120+180 54e/pár
Dunlop Qualifier RR 120+180 64e/pár, 120+190 67e/pár
Dunlop Roadsmart 120+160 60e/pár, 120+180 62e/pár
Metzeler Roadtec Z6 120+180 66e/pár
Metzeler Sportec M3 120+160 68e/pár, 120+180 70e/pár
Bridgestone BT016 120+180 68e/pár, 120+190 70e/pár
Bridgestone BT021 120+160 62e/pár, 120+180 64e/pár

email: gumibaro@freemail.hu
szia(sztok)!
köszönöm, a lehető legjobban...óriási arc már ennyi idősen is...hétvégén megvolt az első közös sörözésünk is!kettesben...
ma pedig átvettük kedves barátom 636r-jét.kicsit fájt a szivem, hogy nekem felelősségtudó családapaként már sosem
üdv: Z.
Pirelli Dragon gts
ezek milyen gumik, mire valók?
sziasztok
segítség kéne gumi vásárlásba....
2 fajtát nézek Pirelli Dragon és Michelin Pilot Power melyik lenne a jobb választás?
köszi
csak 10kor mikor van az első köröd? nekem 9kor de kiakarok menni 8ra nehogy km eres sor legyen meg azt nem tudom hogy mondjuk a motyomat hova tudom lepaszolni pl hátitáskám
de nagyon vágod!
viszlát a ringen én 10körül megyek....
renben,legalább megmarad nekem!
jól van a kis motoros jövevény!üdv!
Hello! Szerintetek 140es belsőt lehet használni 150es külsőhöz?
dagadt vagyok, ú.hogy hátul 2,4 lesz
remélem nem fogok csalódni én sem...kipróbálom az általad letesztelt beállításokkal. nekem most Metzeler MeZ1 van rajta, nem volt azzal sem bajom soha. persze pályán sosem jártam vele.
végülis szerintem jo gumi, annyi hogy amikor felvolt fujva 2,3 2,6 körül akkor azért kanyarban nem stabil hajlamos lehet megcsuszára, és iylenkor amikor odahuzom a csutkát el is kapar, de amikor leeresztettem , 2.0 és 2.1 re akkor ezek mind megszünnek és nagyon zsir ,
de mondjuk hogy ne kelljen le meg fel fujogatni ,szerintem egy 2,1 és 2,3 vagy 2,4 es beállitás is tökéletes.
és ugye csak pozitív tapasztalatod volt vele idáig!
jaja 2500km van benne
ahhha...akkor lehet hogy nekem is meg kéne néznem mit ír elő a gyár!
jól látom hogy az egyik képeden pont u.ilyen gumid van?
egyrészt mert anynira nem kopik
másrészt a gyári táblája azt irja egy személyel 2,2 és 2,5
két személyel 2,5 és2,9 nah ez picit sok szerintem
amatőrnek tűnhet, de meg kell kérdeznem: miért?
vagyis túrázásra miért ilyen magas értékre kell beállítani?
hát én most rááltam arra ha elmegyek kanyargos helyre vagy pályázni akkor leeresztem 2,0 és 2,1re de ha haza megyek (150km ) vagy turazni akkor 2,2 és 2,5
kicsit rossz helyre sikrült...