Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ott valami más lehet....valami technikai dolog. Nekem a "fos" 14-es is perem alá kopott.
Nézd meg a videóm, ennyire futja.....
hát majd meglátjuk miylen jo, most bevan állitva 2,0 és 2,1re de valamikor a hátso kicsit megcsuszik,,, pedig én még nem tartok ott hogy perem,,,,
Csak ne tárolja nadrágzsebben, kesztyűtartóban és magas hőmérsékletű helyeken!
Te megvizsgálod?
hát akko hozzád képest én már a pálya ördöge vgyk! . .
neked jó gumid van ne aggódj!majd szerdán megvizsgálom!
Nekem is a motorral együtt adták...
nekem meg sose volt iylen gumim
Én is az amatőrök amatőre vagyok, 7 x 20 perccel a hátam mögött.
(Előlem is elzárták párszor az ívet, külsőre bevágott elém....gondoltam elmegyek bent, de oda is bevágodott....aztán gondoltam akkor most kívülről magam mögé tudom.... )
...de aztgondoltam naívan hogy ez következik a gondolatmenetből!
hát bocsi,ha rosszul fogalmaztam...
háát ellenpélda a medvének!
neked meg megerősítés!
ja,de én amatőr vgyk!
meg egyébként ez ugye a belső iven bedöntött állapotban,elzárta a ugye a belsőt,és
nem számitottam rá,hogy ennyire belasul 1egyébként gyors kanyarban...
Ez nem ellenpélda, csak megerősíti az én írásom. Ha jó a kapcsolat a gumi és az aszfalt között, akkor semmi baj. Ezért feltételeztem, hogy ott szennyezett lehetett az úttest....
Ki kellett volna kerülni inkább, mint fékezni..... Akár külső íven, a videómon is van pár ilyen.
na irok 1ellenpéldát:
még a bt14 volt fenn,és ahogy körözgettem mindíg beleakadtam 1ezres sportgépbe,ami lassú volt kanyarban de egyenesben elhúzott!
az egyik kanyarban olyanyira rámentem,hogy kénytelen voltam fékezni,na ez olyat dobott a motoron
hogy azthittem repülni fogok,de nem az első gumi megfogta a mocit,megúsztam!szerencse?!
Te csak olvasod a sorokat vagy meg is érted?
Hol látsz te olyat, hogy én istenítem és rábeszélek embereket?
Saját vélrményt, tapasztalatot írok le.
Persze, nem a legjobb gumi, de nem is annyira szar, mint ahogy te beszélsz róla!
Ne fogjuk egyből a gumira azokat, amiket te említesz. Ott sok egyéb dolog is közrejátszhatott...poros út, amin döntve kicsúszik az első túlfékezésnél...stb.
nem a legjobb gumi,de itt a bt16-volt az alapkérdés,ami végülis a 14-et váltja,ez utóbbi
már ugyis elavult,látod már az újjakat is 16-al szerelik...
jah oks,,,
az egy brutál egy gép, nekem nagyon bejön
ismét a ginó-hoz csatlakozom...
és isteníted minden ellenére, és rábeszélsz embereket úgy, hogy tutis is elcsúszott vele, én kimentem egyenesbe a kanyarban mert nem tapadt, te meg................, és mégis, neked ez egy jó gumi. Nem értelek néha.
na ezt szajkózom én is!elmentem vele 5ezret,meg vagy 10pályanapot!
de tényleg rongyokban lógott...
Nem volt az rossz, csak én többet akartam tőle, mint amit tud. Ennyi.
ezt a bt16-ra írtam nem a pilotra!
Semmi baj a 14-es széleivel, a túlmelegés a probléma, de ahhoz nagyot kell kapnia.