Ne gyere az anyagi okokból című drámával. A motorozás drága, az életed mégdrágább, de utólag már ......
Amúgy a baloldali kép a gumi jobb oldaláról, a jobboldali kép a gumi bal oldaláról készült! Mindkét oldal kuka.
akkor jol gondolotam, és véleményem szerint az ilyen pár kört futott a ringen gumik is lyenek lehetnek hogy bordamélyeség megvan de a tapadás nem 100% ami mondjuk még közutra elegendő lehet, de aki ismét pályázni akar vele, ő neki lehet nem oylan tuti, de a pénz nagy úr e földön! és sokan vesznek iylen gumikat, többek között én is hajlok rá
szia Brian!köszi,hogy figyeltél,nem biztos hogy tudatlanságból teszik fel sokan,inkább
anyagi okokból sztem!de való igaz nagyon sok ember "tudatlan "(én is),még alapvető
dolgokban is,és jó néha az ilyen kép vitainditónak,legalább kiderülnek a hiányosságok...
egyébként meg vszinü a gumi közepe és bal széle jobb állapotu,mivel a ring jobbos...
Azért van a kopásjelző, akár utcai, akár slick gumiról beszélünk, mert addig használható. De pl a Pirelli hátsó slickeket kb. 5-6 mm mély lyukkal gyártják, de 2-2,5 mm alatt! már kb 1/4-re - 1/6-ra csökken a tapadás! Akkor képzeld mi történik, ha teljesen elfogy a kopásjelző.
Most elöl nekem is olyan gumi van, ami szinte tökéletes ( DiabloStrada ) - de egyszerűen most választani kell egy jó tartós és e mellett megfelelően tapadó hátsó gumi ( 40-50 EFt ) és az egyel kevesebb/több nyári nagy gurulás között. A Kendáért most gyakorlatilag nem kéne fizetnem: ezért tettem fel a kérdést.
Nem az a kérdés, hogy jobb -e egy nálánál 3x drágább gumi (persze hogy az) hanem hogy van-e valakinek GYAKORLATBAN megatív tapasztalata az említett Kenda 671-el.
( Pl. a legutóbb felrakott Maxxis Supermax-tól is óva intettek amikor vettem/kaptam, hogy névtelen sz@r. Aztán elment 6500 km-t - még így is kopásjelző felett van picivel most - és kiválóan tapadt forszírozott kanyarnál, kb 420-440 kiló összsúlynál is.)
Brian előbb elmélekdtünk hornettes Atillával, számodra mit jelent a kopásjelző elérése slick ill utcai guminál?illetve az utána történő használatrol? esetleg kopás jelző utáni vágásrol? nálam kb röviden anynit hogy az már nem használhato egyik esetben sem, szoval kuka,,,
nekem z6 om volt ,megvoltam vele elégedve, 0fok körül nem teszteltem, de hidegben nem is várhatod el tőle hogy ugy ragadjon,
emelett tuti jok még a michelin pilotroad ok,
Nincs konkrét előzmény.
Egyszerű elrettentés, hogy ezeket valaki lelkiismeretfurdalás nélkül eladja, valaki pedig elsősorban tudatlanságból fel is szerelteti.
és lirtad a lényeget:kiveszem,na én ezért fizetek drágán!
autosgumisok nekem is megcsinálják olcsón,anyámnál hadházon még 200ft is kicserélik,
de megadom a mocinak a maxot ezen nem sporolok...hm!ez van!
na igen több motor is van a lapodon,én az utsóra irtam,de rájöttem az gpz,a többi nem annyira jön át.
ha zzr600as van most akkor a kendát felejtsd!6-8 nem hideg,szerintem én 0fokig motorozom
a bristonokkal nem volt baj,de ezek nem kopásállóak,jó még a metzeller z3,
de nézd meg a bonctermet melyik gumi bírja sokáig...
Akkor jó helyre születtem: itthon kiveszem (ingyen, max. egy sör mint serkentő munkadíj a nagy melegben) a gumis meg egy ezresért szereli+centírozza is. Ha szépen mosolygok, akkor Cica asszisztál a visszarakásnál hogy ne egyedül szenvedjek - így kb. egy óra alatt megvan.
hát akko meg mit kérdezgeted a guminypomást?
ha má 1szer beállította neked 1versenyző,de ő biztos elmágyarázta neked az utcai-pálya
külömséget!
tudta követni a kérdéseidet?
Az "old" motor egy 2002 év végi, 20 ezret futott gép. Annyira azért nem old, de pl D205 volt rajta, és (1picit) felháborító volt a 35-40 ezres gumától az a szűk 7000 km amit el bírt élni hátul... Amikor én egy évben kb. 4x veszem elő a motort, és az kb. 10000 km összesen, akkor dühítő a második túra után azt pedzegetni, hogy el -e merjek indulni még egy hosszabb útra a két hónapja vett, bazi drága gumimmal
Az Avon St/Conti Road meg a másik véglet: az bírná a 10EKm+ -t is, de pl. a Tátra túrákon elviselehetetlen a hideg ( értsd: akár 5-8 fokos) aszfalton való viselkedése.
kutya! a turázó stilus is relatív,mert akkor is lehet ugye lábtartót karcolni,de
a te "old" motorodat is megilleti vmi minőségi gumi,mégha túra is!pl:conti road,d207stb...
mostmár keresek valami komoly motorgumi szervizt vagy ilyesmit és kideritem, milyen rétegekből áll az a gumi, meg valami metszeti rajzot is akark ! engem érdekel!
maga a szó,hogy KOPÁSJELZŐ, az alatt azt értem hogy meddig kophat, ha már elkopika kopásjelző akkor nem tudom követni hogy kopik, ami szerintem nem valami biztonságos,,,,
nah de akkor szerted mit jelent a kopásjelző slick ill utcai gumiknál?
és mit gondolsz az ellentétes irányu felrakásról?