Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de valoszinu a slicken is azért van kopásjelző hogy addig lehet használni, és ha valaki ezután vág bele bordát hát,,, atool hogy még anyag van benne sok, az nem azt jelenti hogy kopásjelző után is lehessen használni, de már anynira izgat ez a gumidolog hogy kiváncsilennék egy guminak a metszetére ,hogy hogy épül fel,milyen rétegek vannak benne,,,
egy slicken sokkal több a gumi(anyag),ezért tudnak ilyen mélyen vágni bele,
deha a szélén 1mm ,akkor még lehet a közepén 3mm és a jobb oldalon is 3mm ez a max 1dunlopon,ez
még nem mérvadó...ezeket ledobják a versenyzők vkik meg mintát vágnak és késsz azb utcai(alissz pálya)gumi...
ja a krasznánál 5ezer,a maxpovernél:5700
kevergetitek a szezont a fazonal!
ezek slickek itt nem a kopásjelzőért büntetnek:not four use highway!
5ezer egy gumicsere ?
értem de az 5000 az igen sok szerintem , az én gumisom 2000ft ért cseréli centirozással, bár multkor enynit se kért
ja,de nemazé me jó,hanem me nem tudom állandóan cserélgetni(5ezer a szervízben).
Én is UTCAI-ra gondoltam a "párszáz kilométer" kifejezésből - ha párszáz kört ír, vagy pár pályanapot az megin' más. Mint ahogy utcáre meg ELEVE nem teszünk fel slick-et sem : jó esetben...
brian versenyző,nem utcaival megy,de ő sem mondana mást...
azért fulyuk puhábra,hogy javuljon a tapadás kanyarban,ha túl kemény hamarabb megcsúszik
forszírozott helyzetekben...
utcán nem használjuk? ha jol emlékszem neked is slick van fent
1 slicken egész mást jelent a kopásjelző!
szó nincs defektről,ezt csak pályán lehet(lehetne)használni!
ha eléri cserélik,te ezt a utcán nem használjuk,általában,hacsak vki itt feszegeti a határait...
tudom hogy beszéltük, de kiváncsi voltam Brian véleményére is csak most elveszett
ezzel egyetértek,deha erdélybe megy makadámutra,lehet hogy elég egy túra gumi...
mire szeretnéd használni?
ewzt már megbeszéltük!elöl:2.0-2.1,hátul 1.9-2.0 max2.2!
ez így van,de ezt mire is írtad?
nem találtam előzményt?
bár itt Dave lehet az utcai gumijára kérdezett rá, de kezdetekben slickről beszéltünk,,,
nem normál utcai gumirol beszéltünk,,,
de ők egy slick gumirol beszéltek, amikor is slick nek kopásjelzője kb 2mm és ebbe vágtak 5-6 mm bordát
...ha a hátsó gumim kopásjelzőn van, száraz aszfalton mire számítsak?Ki kell bírnia még néhány száz km-t... arra számíts, hogy rendesen megbüntetnek ha éppen úgy adódik. Meg motorozni sem túl nagy élvezet egy miliméter alá kopott/kockásodott gumival.
No, de ha ez így van, akkor hogy tudott még a szerencsétlen ilyen mintát vágni a gumiba?
Félre ne érts, nem helyeslem, amit a brian általlinkelt képen láttunk, csak szeretnék tisztán látni, hogy ha a hátsó gumim kopásjelzőn van, azaz még van minta, csak (középen) kicsi, akkor száraz aszfalton mire számítsak? Ki kell bírnia még néhány száz km-t.
a kopásjelző azért van ott, mert azt jelzi, hogy alatta nem sokkal a szövet és az acél van. Ha tovább használod rizikózol egy durrdefektet.
d208 vagy 209
hello a d220at nem ajánlom, sv k gyári gumija, hát elég ratyi,,221nem ismerem, a 252 meg a fazerek gyári gumija, végülis nem olyan rossz, de nekem hamar megjelentek rajta az egyenesfutás nyomai . de a 4 küzül ezt ajánlanám,
akkor a kopás határ után szinte már azt lehet mondani hogy életveszélyes használni? mert a kopsjelző után hamarosan olyan gumiréteg jön amit nem aszfaltra valo? jol gondolom?

egy személyes kérdésem is lenne, fz6n em van dunlop d208as gumival ,pályára akarok menni milyen guminyomást állitsak? 85kg vagyok

üdv