de valoszinu a slicken is azért van kopásjelző hogy addig lehet használni, és ha valaki ezután vág bele bordát hát,,, atool hogy még anyag van benne sok, az nem azt jelenti hogy kopásjelző után is lehessen használni, de már anynira izgat ez a gumidolog hogy kiváncsilennék egy guminak a metszetére ,hogy hogy épül fel,milyen rétegek vannak benne,,,
egy slicken sokkal több a gumi(anyag),ezért tudnak ilyen mélyen vágni bele,
deha a szélén 1mm ,akkor még lehet a közepén 3mm és a jobb oldalon is 3mm ez a max 1dunlopon,ez
még nem mérvadó...ezeket ledobják a versenyzők vkik meg mintát vágnak és késsz azb utcai(alissz pálya)gumi...
Én is UTCAI-ra gondoltam a "párszáz kilométer" kifejezésből - ha párszáz kört ír, vagy pár pályanapot az megin' más. Mint ahogy utcáre meg ELEVE nem teszünk fel slick-et sem : jó esetben...
brian versenyző,nem utcaival megy,de ő sem mondana mást...
azért fulyuk puhábra,hogy javuljon a tapadás kanyarban,ha túl kemény hamarabb megcsúszik
forszírozott helyzetekben...
1 slicken egész mást jelent a kopásjelző!
szó nincs defektről,ezt csak pályán lehet(lehetne)használni!
ha eléri cserélik,te ezt a utcán nem használjuk,általában,hacsak vki itt feszegeti a határait...
...ha a hátsó gumim kopásjelzőn van, száraz aszfalton mire számítsak?Ki kell bírnia még néhány száz km-t... arra számíts, hogy rendesen megbüntetnek ha éppen úgy adódik. Meg motorozni sem túl nagy élvezet egy miliméter alá kopott/kockásodott gumival.
No, de ha ez így van, akkor hogy tudott még a szerencsétlen ilyen mintát vágni a gumiba?
Félre ne érts, nem helyeslem, amit a brian általlinkelt képen láttunk, csak szeretnék tisztán látni, hogy ha a hátsó gumim kopásjelzőn van, azaz még van minta, csak (középen) kicsi, akkor száraz aszfalton mire számítsak? Ki kell bírnia még néhány száz km-t.
hello a d220at nem ajánlom, sv k gyári gumija, hát elég ratyi,,221nem ismerem, a 252 meg a fazerek gyári gumija, végülis nem olyan rossz, de nekem hamar megjelentek rajta az egyenesfutás nyomai . de a 4 küzül ezt ajánlanám,
akkor a kopás határ után szinte már azt lehet mondani hogy életveszélyes használni? mert a kopsjelző után hamarosan olyan gumiréteg jön amit nem aszfaltra valo? jol gondolom?
egy személyes kérdésem is lenne, fz6n em van dunlop d208as gumival ,pályára akarok menni milyen guminyomást állitsak? 85kg vagyok
deha a szélén 1mm ,akkor még lehet a közepén 3mm és a jobb oldalon is 3mm ez a max 1dunlopon,ez
még nem mérvadó...ezeket ledobják a versenyzők vkik meg mintát vágnak és késsz azb utcai(alissz pálya)gumi...
ezek slickek itt nem a kopásjelzőért büntetnek:not four use highway!
azért fulyuk puhábra,hogy javuljon a tapadás kanyarban,ha túl kemény hamarabb megcsúszik
forszírozott helyzetekben...
szó nincs defektről,ezt csak pályán lehet(lehetne)használni!
ha eléri cserélik,te ezt a utcán nem használjuk,általában,hacsak vki itt feszegeti a határait...
nem találtam előzményt?
Félre ne érts, nem helyeslem, amit a brian általlinkelt képen láttunk, csak szeretnék tisztán látni, hogy ha a hátsó gumim kopásjelzőn van, azaz még van minta, csak (középen) kicsi, akkor száraz aszfalton mire számítsak? Ki kell bírnia még néhány száz km-t.
egy személyes kérdésem is lenne, fz6n em van dunlop d208as gumival ,pályára akarok menni milyen guminyomást állitsak? 85kg vagyok
üdv