már a forumon is hallottam valamelyik versenyző esett ilyennel de ezt csak hallottam!
nah most euronringen ott volt egy osztrák csávo egy BMW R1200S el olyan 40 fölötti csoka volt, és ő fikázta nagyon, hogy csuzsik ez meg az, meg is lepődtem, mondom neki miért nem mész a hringre vele elkezdi ott meg tulmelegszik neki, láttam ahogy motorozik hát ő s ema kezdte az ipart
na, a mostani superbike írja, hogy a gsx-r750 gyűri gumija is ez, de nem ugyanaz mint a BT16 hiába hívják úgy. Mondjuk ezt nem értettem, de az jött le nekem, hogy valami szarabbat tesznek fel gyárilag.
A BT14 egy fos. Ha használod a motort és a gumi széleit könnyen eldobhatod vele a vasad. Kérdezz be a GSR fórumba, mindenki ledobálta.
a szuperbikos gyerek csinlta a tesztet,aki melesleg a dt-ben versenyzik,nem rosszul,
neki végig tartott a vigyorfaktor,tehát azé nem lehet nagyon szar...
hát azé a bt14 sem fos gumi,nekem az volt fenn,igaz hamar kopig de nem csúszott meg
1szer sem,a ringen lekoptattam a legszéléig!de állitólag az a gond vele,hogy túl melegszik...
a bt16 sem fos,hasonló mint a m pilot-pover 2ct,csak még jobb a kopási mezőt 3fele
osztották...
haha!
nem isszák azt olyan forrón!
a bt16 1nagyon jó gumi,de még a br-nél is csak 3.vonalas gumi,jobb a bt002-es és a bt003-as,
persze ezek vérbeli pályagumik,esetlegutcai mintával!
egyébként a szuperbike májusi számában olvashatsz bővebben tesztet...
Azért kérdezem, mert hétfőn vehetem át az új vasat és ezzel a gumival szerelték. A BT014-ről sok jót nem hallottam, sőt az egyik haverom el is dobta vele a gépét. Nem szeretnék így járni, mert ha fos-talicska akkor le is dobom róla egyből. Miki
Üdv! Ki, mit tud mondani a Bridgestone Bt016ról Állítólag a Bridgestone most ezzel a gumikeverékkel próbálja visszaszerezni hírnevét a gyorsasági motorosok között. Válaszokat előre is köszi!
Péter, látod, ehhez tudok véleményt fűzni:
Én a Brian féle Pirelli Supercorsákat használom. Pályázni évente 1-2 alkalommal megyek, tökéletes rá. Ugyanakkor tény, hogy én soha nem megyek 2 alá a Ringre, én azért járok, mert szeretek döntögetni.
Ezeket a gumikat azért dobják le, mert már nemm tud vele 0,2-0,5 másodpercekkel gyorsabban menni a használó.
Az első garnitúra Pirellimben 1600km van eddig és még több mint 2mm minta van benne.
Ja és még valami: A gyári gumival kétszer dobtam majdnem el a motort, mert szar volt. BT14. Ezzel meg lapon fordulhatok, mert nem hűl vissza 1 perc alatt.
látod hogy hiába van sokkal több cucc a slicken mint a utcain, kopásjelző azt jelzi elkopott,
meg ezáltal gondolom a kopsjelző is mélyebb a slicknél mert vastagabb a gumiréteg rajta
nah most euronringen ott volt egy osztrák csávo egy BMW R1200S el olyan 40 fölötti csoka volt, és ő fikázta nagyon, hogy csuzsik ez meg az, meg is lepődtem, mondom neki miért nem mész a hringre vele elkezdi ott meg tulmelegszik neki, láttam ahogy motorozik hát ő s ema kezdte az ipart
A BT14 egy fos. Ha használod a motort és a gumi széleit könnyen eldobhatod vele a vasad. Kérdezz be a GSR fórumba, mindenki ledobálta.
neki végig tartott a vigyorfaktor,tehát azé nem lehet nagyon szar...
1szer sem,a ringen lekoptattam a legszéléig!de állitólag az a gond vele,hogy túl melegszik...
a bt16 sem fos,hasonló mint a m pilot-pover 2ct,csak még jobb a kopási mezőt 3fele
osztották...
nem isszák azt olyan forrón!
a bt16 1nagyon jó gumi,de még a br-nél is csak 3.vonalas gumi,jobb a bt002-es és a bt003-as,
persze ezek vérbeli pályagumik,esetlegutcai mintával!
egyébként a szuperbike májusi számában olvashatsz bővebben tesztet...
van 1 eladó Mitas c02 es cross gumim eladó 70% os akit érdekel írjon de a válasz gombra katt h kapjak üzenetet!
üdv:Száraz
Felrakattam előre egy versenygumit és 2-3mm van a sárvédő és a gumi között.
Félek tőle, hogy nagy tempónál el fogja érni a sárvédőt.
Én a Brian féle Pirelli Supercorsákat használom. Pályázni évente 1-2 alkalommal megyek, tökéletes rá. Ugyanakkor tény, hogy én soha nem megyek 2 alá a Ringre, én azért járok, mert szeretek döntögetni.
Ezeket a gumikat azért dobják le, mert már nemm tud vele 0,2-0,5 másodpercekkel gyorsabban menni a használó.
Az első garnitúra Pirellimben 1600km van eddig és még több mint 2mm minta van benne.
Ja és még valami: A gyári gumival kétszer dobtam majdnem el a motort, mert szar volt. BT14. Ezzel meg lapon fordulhatok, mert nem hűl vissza 1 perc alatt.
ugyan még nem találkoztunk személyesen,de nem veszed rossz néven,ha drukolunk neked,mint
forumos ismerősnek!
meg ezáltal gondolom a kopsjelző is mélyebb a slicknél mert vastagabb a gumiréteg rajta
én természetesen azt rakom fel ami a legjobb!
megvettem kiprobálom,mindenki a tapasztalataiból tanul!
te sem így születtél?