Lehet, hogy a szobor jutott az eszedbe, de akkor módosítok: a motor tud kanyarodni, csak a motorosnak is meg kell tanulnia.. De ezzel talán jobban egóba gázolok, mint a korábbival (pedig azt végképp nem sugallnám, hogy húdetudok).
Csomót írtam, de kitöröltem: nem kell nekem parttalan vita (bár mindig belecsúszok egybe ). Úgyis le van írva más formában a Twist of the wristben és egyéb vezetéstechnikai írásokban, akit érdekel elolvassa, kipróbálja...
Ugyebár volt a Pilot Power 2CT-nek egy olyan sorozata amit visszahívtak. (Csak első gumi)
Valaki állapítsa már meg, hogy ez azok közül való-e! Szerintem nem mert korábban készült.
motor kb 198 meg én 85 , amugy biztos azér jött ez előnekem mert egyrész most kezdtem el pályára járni,, szoval nem vagyok megedződve,meg a kanyarvételi technikán is javitanom kell, de szerintem ez csak gyakorlás,gyakorlás és gyakorlás,,, és nem lesz itt gond , csak kár hogy kevés az ingyenes pályázási lehetőség
"a motor tud kanyarodni, csak azt kell megmutatni, merre csinálja "
Hmmm, ezt valaki közölhetné a feltankolva 240kg-os túrabuszommal is.
Nem tudom, a kolléga Fazer-e hány kiló, de gyanítom az se pillekönnyű, ahogy általában ezek a sport-túra gépek nem a 160kg-os száraztömegre vannak "gyúrva". Azt meg csak sejtem, abból amiket láttam, meg hallottam, hogy simán maga csak a kerék már nagyon nem mindegy, hogy milyen tömegű (főleg nagyobb sebességnél). Ugyanis a biciklivel nagyon jó példálózni (és biz szempontból jogos), de azért létezik olyan is, hogy giroszkópikus hatás. A speed motorok kereke szemlátomást a kis tömegre van tervezve, a sport-túráké már arra (is), hogy egy nagyobb kátyú után ne kelljen rögtön görgőzni, esetleg eldobni. Aztán ott van a villaszög, ami gondolom szintén különböző, és befolyásolja, mennyire könnyű ide-oda bírkózni a motort.
Persze az adott egyén felkészültsége sem mindegy. Ha valaki nincs ehhez szokva és/vagy alapvetően sincs edzésben, akkor szerintem simán önmagában a jónéhány keményebb fékezés okozta nehézségi erő leküzdése tud izomlázat okozni.
Ha van biciklid, toljad az ülésnél fogva: amikor kanyarodásra próbálod késztetni, mindössze billentésre van szükség, a kormány magától befordul (nyilván ez lépésben drasztikus elsőkerék-elfordulást eredményez, mert a forgás stabilizáló hatása nem érvényesül). Tehát az, hogy a motorod kanyarodjon, nem igényel különösebb erőkifejtést, mindössze az ellenkormányozással létrehozott billentő nyomatékot. El lehet/kell fáradni, de nem ettől, hanem ahogy az ülepét rakosgatja az ember. Magyarán a helyezkedéstől, nem a motor vezetésétől (a motor tud kanyarodni, csak azt kell megmutatni, merre csinálja és a többit - a megfelelő ív választása után - rá kell bízni + a gázkezelésre).
Akkor már csak azt kérdezem meg, hogy esetleg 170-es méretben nincs e véletlen vmi jó állapotú hátsó gumid. Power kategóriában.
Mondjuk tudom, hogy 170-est a gyerekek és a b..zik használnak. A "felnőtteknek" 180 alatt nincs papucs.
Vasárnap reggel szereltem egy R1-re ezt a kombinációt (E: Pilot Race, H: Pilot Power), aznap este kaptam egy sms-t a tulajtól, hogy "alig hiszi el, de mintha leragasztották volna a motort az aszfalthoz, nagyon ragadós a gumi". Ő is kb 90-10% arányban használja utcán és pályán. Én nyugodtan merem ajánlani neked is!
lehet hülyeséget kérdezek:
keresek olyan cross gumit ami a legkevésbé csúszik a füvön
valami kompromisszum kellene az agyagos földutak (ami kemény letaposott is) és a mezőn történő használáshoz is jó
ahogy nézegetem van elég sokféle minta
melyik lenne a legoptimálisabb?
vannak tapasztalatok?
köszi!
A ZZR600-ra (2002) a DiabloStrada vált be legjobban. Komolyabb tapadással bír mint az olcsóbb túra-gumik ( RoadAttack, ST45 stb ) de ugyanolyan tartós. Elöl most kb 7000 van benne, szinte tapinthatatlan autópálya-éllel, ránézésre 70% feletti lehet még.
Nem olcsó, de nagyo jó a túra-sport kategóriára.
Van egy szinte új Michelin Pilot Race elsőm (120/70ZR) 11e-ért. Mindkét oldal futófelületén még létszódnak a gyári feliratok, a profilmélység pedig egységesen 3,2 mm.
Félre ne értsd, teljesen jó és szakszerű választ adtál elsőre!
Csak az én kis bugyuta fejembe olvasás közben ez ugrott be, de természetesen poén szinten írtam a szobros dolgot....
Vita végképp nem lenne (részemről), mert tanácsokat adtunk egy másik motorosnak...