Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eddig világos, csak azt bizonyítsa be a szakértő, hogy gumi miatt történt, ami történt!
Azaz, ha nem vágott slick lett volna fent, akkor nem következett volna be? Szerintem itt nem játszott döntő szerepet, hogy milyen gumi volt fent.
Persze, csak nem hoztam magammal a képeket. Holnap felrakom azokat is.
lehetne látni képet is erről a sérülésről,,,
Sziasztok!

Megválnék egy pár 4.200Km-t futott Michelin Pilot Power garnitúrától (120/70 és 180/55). Az első hibátlan, a hátsó gumiszerelésnél megsérült.
A gumis azt mondta, hogy emiatt nem lesz gond. A biztonság kedvéért megkérdeztem egy másik gumist is. Véleménye szerint szerkezetileg OK, de lehet, hogy csak belsővel együtt lehet majd feltenni.

Ennek megfelelően párban: 12.000,-Ft.
röviden a sztori:
a motor elé bekanyarodott két biciklis gyerek, amit kikerülendő a srác elcsúsztatta a Banditot. Sérült a kipufogója, törtek a műanyagok az elején, plussz ruha.
Cascó, szemle( Hungária): a motoron vágott Slickek voltak, amik nem felelnek meg a műszaki feltételeknek.
mert a motor nem közlekedhetett volna a közúton, nem tett eleget a műszaki előírásoknak. Most irányítottam egy barátomhoz(ügyvéd) egy srácot casco ügyben, slick miatt.
Miért ne fizetne a biztosító ha nem a motoros a hibás?
a regemen van msn címként.
Add meg az email címed!
az mondjuk még kiszűrhető, hogy ha valamelyik vágott.
Arról nem is beszélve ha esetleg valami rosszul sül el, és bizonyítottan a gumi a bűnös akkor a kártérítést a gumit gyártó cégtôl is lehet követelni, mondván nem a leírtaknak megfelelô gumit gyártottak.
A nyugatról hozott gumiknál fenn áll annak is a veszélye, hogy a szavatossága is lejárt. (pár éve porosodik egy olyan raktárban amely abszolút alkalmatlan a tárolásra)

Erről nem is beszélve!
Bár a mostani hozzászólásom valóságalapjakét autógumi szolgál, de azért ezt is megosztom. Egy másik nagyon jó barátom a saját szemével látta, ahogy a "nyugatabbról" kukázott gumik profilmélységét gumivágó szerszámmal hozták formába!?!?
Z.
Z.
A legnagyobb gond a vágott slickkel a rendőr. Vagy azért, mert igazoltatásnál büntet meg, vagy azért, mert baleset esetén a helyszínelő írja fel, és a biztosító nem fizet.
ez a legnagyobb szivás amikor te annyira vétlen vagy mint egy "nyuszi a fűben"
én tavaly agusztusban egy szép vasaárnapdélelőtt elindultam motorot mosni a váci utcán, ruha nélkül,,, (ezuton is gratulálok magamnak) pirisra váltott a lámpa lassultam,meg akartam álni kb 25el megettem egy 80évees suzukis papa hátulrol kb 60annal belém szált,,,
Michelin A39 100/80-17 M39 130/70-17
Nagyon jó gumi szó se róla, de néha egyéb dolgok is közbeszólhatnak.
A baleset végeredményére vagy kíváncsi?
Az első kerék elcsúszott jobbra. Egy nagyon rövid fékcsikorgást hallottam (kb 1 másodperc) aztán nekirepültem a csomagtartónak. Max ha 65-re lelassulhattam. Akkor még semmi komolyat nem éreztem. Sajgott a vállam egy kicsit. Fölszedtem a motort és anyáztam egy k nagyot mert pár hónapja lett kész teljesen ( egy kicsit rendbe raktam vizuálisan, felnifestés stb...) és most még műszerfalat meg első lámpát is cserélhetek rajta. Szerencsére csak ennyi baja lett összesen. Eljöttem vele haza (30km) és amikor vettem le a kabátot akkor éreztem, hogy rohadtul fáj a vállam. Sürgősségi és röntgen aztán kiderült, hogy a kulcscsont és a felkarcsontom között 2 cm rés van. (AC ficam) Megműtöttek (nagyon durva volt helyi érzéstelenítéssel, majd lefo**am a műtőasztalt mikor a csontvelőt fúrták) és 6 hét után veszik ki a két drótot. Még van 2 hetem addig.
De lehetett volna sokkal szarabb is. Nagy mákom volt az biztos.
Ha törik, ha szakad de a Kenesei motorostalálkozón már ott szeretnék lenni.
és milyen mischlen?mi lett a végeredmény?azt nem írtad?
Sziasztok!

Ha már gumiról van szó, akkor megosztanám veletek a véleményem. Nekem Michelin gumik vannak a vason. Nagyon jól tapadnak aszfalton, de egy dolgot soha ne felejtsetek el: bármi olyan közbe jöhet ami esetleg ne adja Isten az életetekbe kerülhet.
Április 20-án volt egy balesetem. Csattantam egy autóval aminek a sofőrje úgy gondolta, hogy a dupla záróvonalon balra kanyarodik egy olyan útra ahol arról az oldalról behajtani tilos tábla virított. Az utólsó pillanatban besatult előttem én meg 70-nel neki. Meg tudtam volna állni ha normális aszfalt lett volna, de helyette a műbetonhoz hasonló út volt. (Majdnem olyan mintha murvás úton próbálnál megállni, egyszóval semmi tapadás.)
Tudom jól a történet eltér a témától, de remélem felhívom a figyelmeteket arra hogy az a 20-30000 Ft spórolás nem biztos hogy megéri.
sziasztok valaki tudna nekem supermoto gumikat ujat vagy alig használtat?
120 és 150 v 140 kéne
Sziasztok !

Eladó lett egy pár (120/70 ZR17 és 180/55 ZR17) Michelin Macadam 90X
jó állapotu motorgumi. A leg kopotabb részen minimum elől 3 mm, hátúl 4 mm a minta mélysége.
Ha érdekel valakit a vf750@freemail.hu emailcímen vagy a 06 20 4476182 telefonszámon lehet érdeklődni.
ezt akartam én is kihozni a tengapi mondokámbol hogy lehet olcso, meg jo mélyen vágják meg csak az a baj hogy tul mélyen minél nagyon profilmélyéget lásson az ember aki megveszi, és sajnos azt a gumi réteget is vágják amit a gyárto már nem a közutra tervezett, az már durvább ha a szövett is kilátszik
szolval itt a gumi kopását probálják ezzel a csellel eltüntetni, vélyeményem szerint ,
de ettől függetlenül egy jol vágott gumi ,amit tényleg csak addigvágnak még azt lehet is használni az biztos jo közuton is,,,csak hát akkor nem 6mm es lesz a profil ménysége hanem csak 4 ,ami sokkal roszabbul hallatszik mint a 6mm
Sziasztok!
Nem közvetlen a tapasztalat, de azért megoszom, hátha...nos egy régi barátom esküszik a vágott slickre közúton is, bár ő inkább a kamikaze kategória, sokat járt kanyarvadászatra. Ezeket használta amíg motorozott(CBR900RR), de egy kanyarban ez is kevésnek bizonyult. Lett baja nem kevés...Mivel számomra is esedékessé vát a gumicsere, megkérdeztem hát, ő mit is venne...csakis vágottat, annál nincs jobb!
Ami már személyes tapasztalat. Tanácsára megnéztem egyet a "frissenvágottak" közül. Mindegyik mintánál láttam a szövetet...Nem hiszem, hogy az egészséges lenne.
Üdv: Z.
(a félreértések elkerülése végett: a srác nem 2 hete motorozott)
tisztában vagyok azokkal azzal amit leírtál,tudom,hogyutcára tök felesleges a
pályagumi!de pályára viszont jobb!de mondjuk én "lábon"gurulok a ringre,sajnos
tudom megteni,hogy tartok 1pályamotort amit futón vagy kisbusszal viszek a pályára!
ugyhogy vagy a pályagumit használom utcán vagy az utcait pályán!
de legközelebb valami köztest veszek mondjuk dunlop race-t...
de brian-re lennék kiváncsi?!
egyébként tudom h nem nekem szólt a kérdés csak leírtam
na használd... vannak emberek a fórumon akik meg vannak veszekedve a vágott slickért utcára mert az mennyi zsírul tapad és ha versenyre vannak akkor utcára pláne tökéletesek!
slicket nem tudod utcán bemelegíteni, és nagyon gyorsan kihül míg az utcai gumi túlmelegszik pályán...
nem beszélve arról h képesek 6-8 mm-t egyesek belevágni ah látod a gumiba, ami nem egy életbiztosítás...
Nekem úgy tünik,nem nagyon szimpatikusak neked ezek a vágott slick-ek!
való igaz nem szabályos,sőt tilos 1használtat megvágni,erre még én is emlékszem,pedig
vagy 20éve jártam müszakira! de olcsóságuk miatt keresett és sokan is foglalkoznak vele!
mondjuk te mint szakértő irhatnál 1pár sor miért ne vegyünk ilyet,vagy te milyet ajánlasz
azokanak az embereknek akik utcán is és pályán is használják a motorjukat!
vagy gondolom te fel sem engednéd az amatőröket?!