szia Brian!a kép csak illusztráció!csak ezt nem írtam oda,nem azért tettem oda,hogy
ilyet vegyen,hanem hogy legyen fogalma arról milyen 1vágott sclick,mivel még nem
látott ilyet!
a kopásjelzőröl pedig nem volt szó,írtam hogy nem tudom hány mm a vágott horony,csak sacoltam,
oda van írva kb.de köszönöm,hogy kijavitasz!
Nincs olyan slick, ami zsír új állapotában 5 mm-től nagyobb kopásjelző lyukkal van gyártva. A Dunlop 3 mm! Ezek pedig már "pár kör" használat után vannak megvágva 6-8 mm-re
bár isten tudja ki mivel jár jol,,,, mindenki máshogy használja a motorját,,, ahogy motorozol olyan stilusu gumi kell vagy annál picit tapadosabb és tuti jo lesz
SZVSZ egy 6os Fazerre tök felesleges vágott slick. Power, Diablo(ezekből akár a kétkomponenses) teljesen megfelel. Az 100es Fazerre meg egy Supercorsa több mint elég. Ráadásul ezek még a rendőrnek is megfelelnek.
egy sima utcai guminál tudjuk meddig kophat el, hát a kopásjelzőig ezután már elkopik a guminak az a külső része ami utra valo,,, nah de most hozzáteszem élőben 1szer láttam slick gumit (egy 250es ETZ n) , ezeken honnan tudod meg mikor kopik el ?
...nem!szerintem sokkal jobbak a race gumik!legalábbis extrém körülményben!
amire figyelj:jól be kell melegíteni,mielőtt lapozod a gépet!
csúszós, salokos utakon ne erőltesd!
elölre:soft v.soft-médium,hátra:médium-hard.
ez az én szubjektív véleményem,így nem kopik annyira elől viszont nagyon fontos,hogy fogjon...
slovákiába járnak egerből ismerőseim ott aztmondják szuper utak vannak,én hétvégén lehet kipróbálom hogy milyenek,most halál kopott gumijaim vannak és azért kérdem mert az áruk ezek nek a gumiknak nagyon csábító.de lehet hogy olcsó húsnak híg a leve( ez ide is értendő)?
...tehát a stiluson múlik,vannak akik nagyon keményen kenik,
pályán-utcán egyaránt ők a pályagumira esküsznek!
nekem is az van fenn(dunlop radiál),pályán már leradiroztam az utcait(bt14),
ezért biztonsági szempontból vettem race gumát,de ezt csak pályán tudom kihasználni,
civilben óvatos vagyok!
...szóval én írtam az előzményeket ezért kontárkodom bele!
a kihasználás azt jelenti,hogy ha nem méssz úgy utcán,mint pályán akkor nem tudod
kihasználni a képeségeit,mert hát ugye lehet bármi:olajfolt,salak,vas stb!
de pl:1szerpentínen ahol jók az útviszonyok ott jobb,de mo-on nem ismerek ilyen helyet,
van pl:ausztriában,szlovéniában...
ilyet vegyen,hanem hogy legyen fogalma arról milyen 1vágott sclick,mivel még nem
látott ilyet!
a kopásjelzőröl pedig nem volt szó,írtam hogy nem tudom hány mm a vágott horony,csak sacoltam,
oda van írva kb.de köszönöm,hogy kijavitasz!
Van valakinek tapasztalata a Pirelli Sport Demonról,túra, pálya stb...
Ha akarja úgyis kipróbálja, és aztán eldönti neki mi kell.
teljesen érdekmentesen!
Szerintem pénzkidobás lenne, igen hamar lekockásodna.
félreértés ne essék én nem akarok slick gumit ,D208as van fent bőven jó rá,csak kiváncsi természet vagyok
ezek jelzik mennyi van a szélén,ahol kanyarodsz!
amire figyelj:jól be kell melegíteni,mielőtt lapozod a gépet!
csúszós, salokos utakon ne erőltesd!
elölre:soft v.soft-médium,hátra:médium-hard.
ez az én szubjektív véleményem,így nem kopik annyira elől viszont nagyon fontos,hogy fogjon...
szerintem próbáld ki,csak nézd meg jól!nekem sikerült 1nagyon jó állapotut kifognom!
pályán-utcán egyaránt ők a pályagumira esküsznek!
nekem is az van fenn(dunlop radiál),pályán már leradiroztam az utcait(bt14),
ezért biztonsági szempontból vettem race gumát,de ezt csak pályán tudom kihasználni,
civilben óvatos vagyok!
a kihasználás azt jelenti,hogy ha nem méssz úgy utcán,mint pályán akkor nem tudod
kihasználni a képeségeit,mert hát ugye lehet bármi:olajfolt,salak,vas stb!
de pl:1szerpentínen ahol jók az útviszonyok ott jobb,de mo-on nem ismerek ilyen helyet,
van pl:ausztriában,szlovéniában...