Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az alapkérdés az volt:"kinek mi a véleménye a vágott slick-ről,vki használt már ilyet,utcára kellene"
szia Brian!a kép csak illusztráció!csak ezt nem írtam oda,nem azért tettem oda,hogy
ilyet vegyen,hanem hogy legyen fogalma arról milyen 1vágott sclick,mivel még nem
látott ilyet!
a kopásjelzőröl pedig nem volt szó,írtam hogy nem tudom hány mm a vágott horony,csak sacoltam,
oda van írva kb.de köszönöm,hogy kijavitasz!
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a Pirelli Sport Demonról,túra, pálya stb...
Nincs olyan slick, ami zsír új állapotában 5 mm-től nagyobb kopásjelző lyukkal van gyártva. A Dunlop 3 mm! Ezek pedig már "pár kör" használat után vannak megvágva 6-8 mm-re
Ne haragudj, de honnan kellene/lehetne látni erről a képről, hogy ez jó állapotú?
bár isten tudja ki mivel jár jol,,,, mindenki máshogy használja a motorját,,, ahogy motorozol olyan stilusu gumi kell vagy annál picit tapadosabb és tuti jo lesz
Sima ügy!
Ha akarja úgyis kipróbálja, és aztán eldönti neki mi kell.
mondjuk Peti szerintem jobban járnál egy ucai gumival pl:Supercorsa ilyen gumit használtan 35ért lehet kapni, és tapad mint a "takony"
üdv!igaz amit írtál,de a srácot a slick érdekli,mi csak tájékoztatjuk,a saját tapasztalat alapján!
teljesen érdekmentesen!
Ok ok

Szerintem pénzkidobás lenne, igen hamar lekockásodna.
hello

félreértés ne essék én nem akarok slick gumit ,D208as van fent bőven jó rá,csak kiváncsi természet vagyok
a slicken sokkal több az anyag!
..ezen is van kopásjelző,csak másmilyen,mint az utcain!
ezek jelzik mennyi van a szélén,ahol kanyarodsz!
milyen márkájú gumi amit ennyire mélyen tudnak vágni?
SZVSZ egy 6os Fazerre tök felesleges vágott slick. Power, Diablo(ezekből akár a kétkomponenses) teljesen megfelel. Az 100es Fazerre meg egy Supercorsa több mint elég. Ráadásul ezek még a rendőrnek is megfelelnek.
egy sima utcai guminál tudjuk meddig kophat el, hát a kopásjelzőig ezután már elkopik a guminak az a külső része ami utra valo,,, nah de most hozzáteszem élőben 1szer láttam slick gumit (egy 250es ETZ n) , ezeken honnan tudod meg mikor kopik el ?
nem!kb 6-8mm
...nem!szerintem sokkal jobbak a race gumik!legalábbis extrém körülményben!
amire figyelj:jól be kell melegíteni,mielőtt lapozod a gépet!
csúszós, salokos utakon ne erőltesd!
elölre:soft v.soft-médium,hátra:médium-hard.
ez az én szubjektív véleményem,így nem kopik annyira elől viszont nagyon fontos,hogy fogjon...
nem mérted meg véletlenül milyen mély bordát vágnak bele?
slovákiába járnak egerből ismerőseim ott aztmondják szuper utak vannak,én hétvégén lehet kipróbálom hogy milyenek,most halál kopott gumijaim vannak és azért kérdem mert az áruk ezek nek a gumiknak nagyon csábító.de lehet hogy olcsó húsnak híg a leve( ez ide is értendő)?
...de látom neked 1000-es mocid van!
szerintem próbáld ki,csak nézd meg jól!nekem sikerült 1nagyon jó állapotut kifognom!
...tehát a stiluson múlik,vannak akik nagyon keményen kenik,
pályán-utcán egyaránt ők a pályagumira esküsznek!
nekem is az van fenn(dunlop radiál),pályán már leradiroztam az utcait(bt14),
ezért biztonsági szempontból vettem race gumát,de ezt csak pályán tudom kihasználni,
civilben óvatos vagyok!
mer arra gondoltam utcán nemtudsz annyira extrém körülményeket elérni mint pályán,ésott rengeteget kibír.
...szóval én írtam az előzményeket ezért kontárkodom bele!
a kihasználás azt jelenti,hogy ha nem méssz úgy utcán,mint pályán akkor nem tudod
kihasználni a képeségeit,mert hát ugye lehet bármi:olajfolt,salak,vas stb!
de pl:1szerpentínen ahol jók az útviszonyok ott jobb,de mo-on nem ismerek ilyen helyet,
van pl:ausztriában,szlovéniában...
köszi ez i s 1 vélemény megfontolandó.