Nem voltak kevesen (többen, mint eddig), de tényleg nem volt vészes szerintem. Régi MERSZ-es létszám volt kb., de nem volt annyira vegyítve tudás szempontjából. 2:15 feletti volt mindenki, sok pályával ismerkedővel, de őket is ésszel normálisan meg lehetett előzni. Legalábbis szerintem normálisan és ésszel előztem őket . Engem is lehagytak gyorsabbak, de nem tapasztaltam semmi őrült beszúrást vagy kockáztatást. Én élveztem, mindig jobb ha többet előzök én, mint ahányan engem előznek. Nálam ez számít, nem a másodpercek.
Köszi, mindennek eljön az ideje egyszer...
Azt hittem volna, hogy abban még többen vannak. De ezek szerint tévedtem. Nekem jó lenne a délutáni is, de lehet, hogy jön egy osztrák ismerősöm, akinek viszont a délelőtt lenne jó.
Megkérdezem ma, hogy lehetőleg mihamarabb mondja már biztosra, hogy én is úgy tudjak tervezni.
Gyere a delutaniba, nem volt ott semmi gond. Igen tervezem a jövő pénteket, csak tegnap vettem észre hogy a teleszkopbol szivárog az olaj... Szervizt addig be kellene iktatni. Az esküvő budget meg csökken csökken...
Feltettem a használtautóra, egy hét alatt elkelt a hirdetett 1.850.e-ért. 2008-as, 16.000 km, gyári, makulátlan állapotú volt, új gumikkal. Nagyon sajnáltam, jobb motoron még nem ültem, de gyakorlatilag nem használtam 2010 óta, mikor is jött a gyerek. Ha motort akarsz, ilyet vegyél, hibátlan.
Ne fájdítsd a szívem
Most csekkoltam a nyíltnap időpontokat a melóimmal... Szerinted melyik időpont lehet jó nekem? Hát persze, hogy kizárólag az utolsó - okt. 10.-e... nagykabát, sapka, sál, szögesgumi
Aug 29.-én mondjuk épp nem dolgozom, de ott pont elgurulnánk néhány napra, az is sajnálnám kihagyni... Egyébként valaki tudja mit jelent a gyakorlatban, hogy "MAMS" nyíltnap? (Szóval a rövidítést tudom, csak hogy miben más egy nem MAMS-os nyítnapnál...?)
Én is árulom a gépet. Igaz nem nagyon hirdetem
Szóval, tökéletes állapot. 2008-as, most éppen 28 400 km-vel. 2-3 ezret használt Z8-as gumikkal. Ixil Hyperflow kidörencs, Prop-tech fokozat kijelző, bukógomba. Van egy házi gyártású hátsó emelőm is hozzá (kicsit nehéz, de csapgyas, jól használható). ABS nélküli, mivel én nem pártolom az ilyen jellegű technikát. Profil váltáson gondolkodom. Bár, mivel szuper a motor, nem túl nagy igyekezettel.
Úgy 1,5 M-t gondolok érte.
Hali!
Van vásárlási szándékom!
Egy hónapja nézegetem úgy komolyabban cb 1000-r-eket, mióta elkelt a hornetem! Láttam már a tiedet is a hasznaltauton azt hiszem.
Esetleg írhatnál a motorról emailben pár sort!
(coupe81@freemail.hu)
nagyon jó motor, szeretem. Viszont szinte nem használtam az utóbbi időben. Talán még most fiatalon el lehet adni normálisan, ha nem, kerülgetem tovább a garázsban és néha gurulok vele egyet.
Szép állapotban van (legalábbis a kép alapján mindenképpen). Másik motort veszel, vagy felhagysz a motorozással? Ha másik, akkor mit szemeltél ki magadnak?
Hátsóval nekem sincs problémám. Van egy első, amihez bármikor hozzáférek (egyik barátomé), csak azzal kicsit ügyeskedni kell. De célnak végül is megfelel.
Csak attól tartok, hogy a kúpos adapter vége hamarabb fekszik majd fel a tengelszprító csavaron, minthogy a kúpos része a teleszkópszár alján fel tudna feküdni. A sportgépeknél, ahol két-két csavar van száranként már más a helyzet, mert középen a száron pont van hely.
Ennél csak amiatt aggódom, hogy a két kiálló szárból a hátsó nem ér-e esetleg bele a nyomófokozat állítócsavarjába.
Ha valakinek közületek van esetleg tapasztalata a Bike Lift emelőkkel, akkor az biztosan tud nekem segíteni.
Még egy fontos infó: nekem az ABS-szes változat van, aminek nem radiális a fényereg felfogatása, tehát nem úgy fekszik fel a másodikként belinkelt adapter, mint a radiális nyereggel szerelt, ABS nélküli változat esetén.
Jó állású vasparipa, és biztosan szép és jó állapotú volt akkor!
Bár nekem drága lett volna sajna!
Azért köszi!
Üdv.:Árpád