Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Eladóvá vált 2x szer használt karcmentes Fabbri Gen-X plexim CB1000R hez. Így néz ki mint a képen. Kérésre küldök képeket.
Szardíniára pl. szeretnék egyszer eljutni, de idén ez a tiroli dolog fér csak bele, és az sem lesz olcsó mulatság.
Horvátország is tervbe van véve, kocsival már jártam ott és tényleg szuper utak vannak.

Akik az osztrák határ közelében laknak, azok persze elég jó helyzetben vannak, de nekem már a határig való eljutás is közel 350 km-t jelent.
Sziasztok!

Nem mondhatnám, hogy unom, hogy mindig ugyanott megyek. Errefelé a Bükk (ill. annak egy része) az egyetlen hely, ahol normális minőségű, élvezetes út található. Mennék én máshol is, de hát hol. 3 éve még sokat mentem a 24-es úton Eger és Parádsasvár között, de az az út mára már nagyon ratyi, egyes kanyarokban úgy ráz, hogy félek, hogy daraborkra esik a motor.

Az ismert úton való motorozásnak az az előnye, hogy az ember sokkal bátrabban, tempósabban, de még mindig viszonylag biztonságosan tud menni. Egy ismeretlen úton, ahol nem tudom, hogy milyenek a kanyarok, nagyon sok tartalékot bent hagy az ember.

Ausztriába pedig két két múlva megyek, méghozzá Tirolba és ott fogok motorozni, csak nem a saját gépemmel fogok ezer km-t odáig lenyomni. A motorokat kölcsönözni fogom, innen:

http://www.highbike-paznaun.co...

Van Streetfighter 848, Monster 1100 EVO, Street Triple (R), Speed Triple (R), KTM 990 SMT, Husquarna Nuda 900 és mindenféle BMW.

Szerintem jó móka lesz.

Én utálok pályázni, ezért nekem nem nagyon jön szóba olyan, hogy többszáz km-t lenyomjak pályán azért, hogy eljussak egy szép motoros helyre.

Üdv

Peti
Hát az tényleg jó kis út. Remélem nekem idén összejön ott a második. De még lehet fokozni azt a 8-ast is.
Tudom.

Most vagyok túl a 3. horvát 8-as úton.
Hát vannak olyan utak amit nem lehet megunni, de azok nem itthon vannak.
Csak itthoni motorozás volt eddig? Mert akkor még nem is motoroztál igazán egy jót szerintem... Ha legközelebb motorra ülsz, meg se állj Ausztriáig!
Nem unod hogy mindíg ugyanott mész?
Nagy túrák? Hát, nem igazán. Nem szoktam nagy túrákat csinálni. Általában max. 200 km.
Nem akarok venni! Csak arról volt szó, hogy HA lenne 4,2 millióm, hogy vegyek egy új motort, akkor inkább ebbe az irányba kacsingatnék.
Hát mindegyik különleges és szép, de a nagy túrák nem hiányoznak?
Még el sem telt a fél szezon.
Jó kérdés. Biztosan valami szép nakedet. Mik is vannak 4,2 milla körül?

Streetfighter 848, Monster 1100 EVO, Speed Triple R, Tuono V4, MV Agusta Brutale.
De ennyiért már 1000-es sportgépek is vannak. De mivel elsősorban közúton megyek, így maradnék a naked vonalon.
Hát mit vennél Peti?
Szia!

Annyira nem figyeltem a CB-t, de azt láttam, hogy nem volt gyári állapotban. De szerintem valószínűleg egyről beszélünk.

A lábtartó két okból került le. Az egyik, hogy az Arrow tartólemeze eléggé vastag, így a tartócsavarok már nem érnek bele annyira a menetbe, mint azt én szeretném, ill. elegendőnek ítélném meg.
A másik ok pedig az, hogy ha egymásra helyezem a láb- és a kipufogó tartóját, akkor pont a csavarozási pontoknál nem fekszenek fel egymásra. A lábtartó belsején találhatóak valami számok jelölések, melyek kidomborodnak.

A lényeg, hogy úgy nem lett volna tökéletes. És mivel úgysem viszek utast soha, így jobbnak láttam levenni a lábtartókat a fenébe.

A VFR tulaja (ő is Peti, és vicces módon a Yamahás barátom is, aki ott volt ) meg van vele elégedve. Ez a második szezonja a motorral, előtte egy 600-as Hornetje volt. A Bükkben is nagyon jól nyomja vele, meg a pályán is (2:15 körüli köröket ment).
Én azt hittem, hogy a Bükkben pl. nem lesz igazán jó ez a motor, mivel azért eléggé nagy és nehéz, de nem lett igazam.

Nem vezettem még, de látom, hogy bivalyerős, meg tetszik az is, hogy kardános, így nem kell a láncápolással sem bajlódni.

Bár én annyi pénzért valszeg nem VFR-t vettem volna. De ha kipróbálnám, akkor lehet, hogy megváltozna a véleményem.

Üdv

Peti
A fehér CB nem volt teljesen lecsupaszítva, pályázásra átalakítva?
És te hogy-hogy leszedted a lábtartódat?
A cimborádnak mennyire jött be a VFR? (szép az Akra dob rajta, ha a szemem nem csal).
Szia!

Nem, de a fehér CB-t én is láttam. Mi majdnem a regisztrációs boxszal szemben parkoltunk le, és az én CB-m metálszürke. A képen, ahol egy cimborámmal vagyok, én lennék a jobb oldali emberke :)
Kinn voltam én is délelőtt is (csak egy kék ZZR1400-el), egy fehér CB-t láttam a regisztráció ("büfé") melett, Te voltál Peti?
Mindíg vannak lassabbak.Én megállok nézelődni.
Jól van na :) Azért örülök neki, hogy már nem én vagyok a leglassabb a pályán.
Hízni azért nem kéne.Egészségtelen.
Sziasztok!

Én is kint voltam a Ringen, csak a délelőtti beosztásban. Nagyon tetszett, ez volt a 3. alkalom, hogy kint voltam.
Én is szerettem volna ott lenni 7-én, de nem fogja kiadni magát. Június közepén ui. megyek Tirolba nyaralni, amibe még bele kell tolnom egy kis pénzt, és bizony új gumi is kellene már a gépre.
Már közel 4e km van a motorban, és két pályanapon is túl van már, ráadásul a többi kilométer szinte kizárólag a Bükkben ment bele.

Mindehhez képest még meg is vagyok lepődve, hogy eddig bírta a gumi.

Aminek szintén örültem, hogy tavaly amikor még először voltam a Ringen a GSR-rel, akkor az első 20 perces etapban Abdul és Gergő (GTFour nicken van itt regisztrálva) még rámvertek egy teljes kört. Most már 2:24,7 volt a legjobb köröm (a közel 4 ezret futott gyári Bridgestone BT015-tel).

Remélem idén még összehizunk egy közös pályázást.

Üdv

Peti
Ők tényleg kezdők voltak, mi meg amatőr hülyék.
Ne is mondd... izomlázból nekem sincs hiány, alig bírok járni. Jó móka volt az biztos. Júni 7 nekem szinte tuti bukta, nem hiszem, hogy az új melóhelyen már az első héten tudnék rövidített napot tartani...
Szóval Te még fékezgettél is... úgy könnyű...
A szuper élmény melett - amit neked ("Abdul") köszönhetek - megjött az izomláz is (ahogyan említettem, magamtól eszembe sem jutott volna kimenni... de a következőt már várom... (bár a júni 7 nekem nem biztos, hogy összejön )
Szintén örültem a találkának, remélem nem ez volt az utolsó...
Király a videó is - mindkettő! Szardínia - mint cél - kitűzve!