Szardíniára pl. szeretnék egyszer eljutni, de idén ez a tiroli dolog fér csak bele, és az sem lesz olcsó mulatság.
Horvátország is tervbe van véve, kocsival már jártam ott és tényleg szuper utak vannak.
Akik az osztrák határ közelében laknak, azok persze elég jó helyzetben vannak, de nekem már a határig való eljutás is közel 350 km-t jelent.
Nem mondhatnám, hogy unom, hogy mindig ugyanott megyek. Errefelé a Bükk (ill. annak egy része) az egyetlen hely, ahol normális minőségű, élvezetes út található. Mennék én máshol is, de hát hol. 3 éve még sokat mentem a 24-es úton Eger és Parádsasvár között, de az az út mára már nagyon ratyi, egyes kanyarokban úgy ráz, hogy félek, hogy daraborkra esik a motor.
Az ismert úton való motorozásnak az az előnye, hogy az ember sokkal bátrabban, tempósabban, de még mindig viszonylag biztonságosan tud menni. Egy ismeretlen úton, ahol nem tudom, hogy milyenek a kanyarok, nagyon sok tartalékot bent hagy az ember.
Ausztriába pedig két két múlva megyek, méghozzá Tirolba és ott fogok motorozni, csak nem a saját gépemmel fogok ezer km-t odáig lenyomni. A motorokat kölcsönözni fogom, innen:
Jó kérdés. Biztosan valami szép nakedet. Mik is vannak 4,2 milla körül?
Streetfighter 848, Monster 1100 EVO, Speed Triple R, Tuono V4, MV Agusta Brutale.
De ennyiért már 1000-es sportgépek is vannak. De mivel elsősorban közúton megyek, így maradnék a naked vonalon.
Annyira nem figyeltem a CB-t, de azt láttam, hogy nem volt gyári állapotban. De szerintem valószínűleg egyről beszélünk.
A lábtartó két okból került le. Az egyik, hogy az Arrow tartólemeze eléggé vastag, így a tartócsavarok már nem érnek bele annyira a menetbe, mint azt én szeretném, ill. elegendőnek ítélném meg.
A másik ok pedig az, hogy ha egymásra helyezem a láb- és a kipufogó tartóját, akkor pont a csavarozási pontoknál nem fekszenek fel egymásra. A lábtartó belsején találhatóak valami számok jelölések, melyek kidomborodnak.
A lényeg, hogy úgy nem lett volna tökéletes. És mivel úgysem viszek utast soha, így jobbnak láttam levenni a lábtartókat a fenébe.
A VFR tulaja (ő is Peti, és vicces módon a Yamahás barátom is, aki ott volt ) meg van vele elégedve. Ez a második szezonja a motorral, előtte egy 600-as Hornetje volt. A Bükkben is nagyon jól nyomja vele, meg a pályán is (2:15 körüli köröket ment).
Én azt hittem, hogy a Bükkben pl. nem lesz igazán jó ez a motor, mivel azért eléggé nagy és nehéz, de nem lett igazam.
Nem vezettem még, de látom, hogy bivalyerős, meg tetszik az is, hogy kardános, így nem kell a láncápolással sem bajlódni.
Bár én annyi pénzért valszeg nem VFR-t vettem volna. De ha kipróbálnám, akkor lehet, hogy megváltozna a véleményem.
A fehér CB nem volt teljesen lecsupaszítva, pályázásra átalakítva?
És te hogy-hogy leszedted a lábtartódat?
A cimborádnak mennyire jött be a VFR? (szép az Akra dob rajta, ha a szemem nem csal).
Nem, de a fehér CB-t én is láttam. Mi majdnem a regisztrációs boxszal szemben parkoltunk le, és az én CB-m metálszürke. A képen, ahol egy cimborámmal vagyok, én lennék a jobb oldali emberke :)
Én is kint voltam a Ringen, csak a délelőtti beosztásban. Nagyon tetszett, ez volt a 3. alkalom, hogy kint voltam.
Én is szerettem volna ott lenni 7-én, de nem fogja kiadni magát. Június közepén ui. megyek Tirolba nyaralni, amibe még bele kell tolnom egy kis pénzt, és bizony új gumi is kellene már a gépre.
Már közel 4e km van a motorban, és két pályanapon is túl van már, ráadásul a többi kilométer szinte kizárólag a Bükkben ment bele.
Mindehhez képest még meg is vagyok lepődve, hogy eddig bírta a gumi.
Aminek szintén örültem, hogy tavaly amikor még először voltam a Ringen a GSR-rel, akkor az első 20 perces etapban Abdul és Gergő (GTFour nicken van itt regisztrálva) még rámvertek egy teljes kört. Most már 2:24,7 volt a legjobb köröm (a közel 4 ezret futott gyári Bridgestone BT015-tel).
Ne is mondd... izomlázból nekem sincs hiány, alig bírok járni. Jó móka volt az biztos. Júni 7 nekem szinte tuti bukta, nem hiszem, hogy az új melóhelyen már az első héten tudnék rövidített napot tartani...
Szóval Te még fékezgettél is... úgy könnyű...
A szuper élmény melett - amit neked ("Abdul") köszönhetek - megjött az izomláz is (ahogyan említettem, magamtól eszembe sem jutott volna kimenni... de a következőt már várom... (bár a júni 7 nekem nem biztos, hogy összejön )
Szintén örültem a találkának, remélem nem ez volt az utolsó...
Király a videó is - mindkettő! Szardínia - mint cél - kitűzve!
Eladóvá vált 2x szer használt karcmentes Fabbri Gen-X plexim CB1000R hez. Így néz ki mint a képen. Kérésre küldök képeket.